O? Viel toch wle mee?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel weer klassiek ranzig.
allebeiquote:
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:00 schreef Ang3l het volgende:
O? Viel toch wle mee?
Nou ja, behalve dan die heks Marc en zijn ex Raphael die beiden weer meenden hun shirt uit te moeten trekken ook al moeten ze dat met hun lijven echt niet doen. En mijn hubby René die het ook deed en ondanks da hij 't wel kan hbben het ook gewoon niet moet doen omdat het ordinair is.
O dat heb ik nou nooitquote:Op zondag 8 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kreeg binnen vijf minuten het aanbod om gepepen te worden op de wc...
Jep. Beetje een vete meequote:Is Marc die ene met die makeup?
Raphael.quote:Meestal is het die lange dunne met donker haar die daar als eerste mee begint... ben z'n naam kwijt.
Wees blij!quote:
Nee, jongere jongen, tegen de 20 schat ik... ongeveer 1.90, donker haar, draagt altijd een half open shirt, is flinterdun en vaak gaat het shirt uit...quote:Raphael.
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.quote:
TT is idd beterquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.
Wat een ongeloofelijke kutzin om te lezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
KutLudoSanders, ik wilde net geheimzinnig doen dat ik dat kon zien in de topichistory!
Euj, Ludo is lief hoor, die heeft me geholpen bij de vorige TTquote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
KutLudoSanders, ik wilde net geheimzinnig doen dat ik dat kon zien in de topichistory!
sjeez... je lijkt zowaar volwassen te worden!quote:
Oja, nostalgie.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik, deze heeft een betere TT, meer posts en jij was geen TS.
'quote:Op zondag 8 juni 2008 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sjeez... je lijkt zowaar volwassen te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |