Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same here.
Ik weet niet eens of ik wel kan kijken vanavond. Kut toetsweek
Dus ik mag niet de OP veranderen 1 min na het openen van het topic?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens rustig, je blijft maar editen en posten, ik volg je niet.
Niet als je vermoed dat ik er een opmerking over ga maken, nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik mag niet de OP veranderen 1 min na het openen van het topic?
Ja dat vermoede ik alquote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je vermoed dat ik er een opmerking over ga maken, nee.
Welke persoon er dan ook in de punt van de aanval zal staan, verliezen doet Nederland toch.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
Huntelaar in de basis.
Dit wint Italië gewoon.
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is toch nog niets bekend over de opstelling?
Precies, alsof je bij voorbaat al kansloos bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:15 schreef Gitanki het volgende:
Gelijkspel zegt mijn gevoel (met gelukkige treffer of treffers van Nederland).
Klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Volgens mij hebben we echt geen schijn van kans tegen Italië...
Met onze aanvalllers geen kans hebben?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Ik vrees het ookquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
En missen 'we' een penalty in de laatste minuutquote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ik ook. En hopelijk scoort NL dan als eerste.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En missen 'we' een penalty in de laatste minuut
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef TC03 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Dat is nog niet bekend, maar ik hoop van wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef MrSASO het volgende:
Oranje gaat denk ik knallen vanavond. Ik heb er een goed gevoel over en met Boulah in de basis moet het helemaal goed komen. Ik hoop dat er flink gecombineerd word en dat Oranje een vroege goal kan maken om vervolgens constant op de counter te spelen tegen de Italianen met van Nistelrooy als diepe spits. Jammer dat Babel er niet bij is, we zouden hem nu goed kunnen gebruiken als Nederland op de counter gaat spelen tegen de Italianen.
Er zou een verrassing komen dus ik gok opquote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.
Het artikel spreekt ook over de "de technisch begaafde Joris Mathijsen".![]()
![]()
Ik verwacht de volgende opstelling:
Sar
Ooijer, Heitinga, Mathijsen, Gio
De Jong, Engelaar
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Van Nistelrooy
Correctquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Volgens mij heeft Italië echt geen schijn van kans tegen ons...
Ik denk dat het inderdaad deze opstelling wordt, al kan ook De Zeeuw starten in plaats van De Jong.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.
Het artikel spreekt ook over de "de technisch begaafde Joris Mathijsen".![]()
![]()
Ik verwacht de volgende opstelling:
Sar
Ooijer, Heitinga, Mathijsen, Gio
De Jong, Engelaar
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Van Nistelrooy
Ik heb een tentamen tijdens Nederland-Roemeniëquote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik ook. Welke debiel plant zulkiets nou weer
.
hehequote:
Tijdens?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen tijdens Nederland-Roemenië
*meldt, hier nog eentjequote:Op maandag 9 juni 2008 16:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Tering wat ben ik brak.
Ik zit mezelf nu op te vreten van de spanning.
Naar Oranje kijken in een Ierse bar in Praagquote:Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Dvm86 het volgende:
Die PASTA-BOYS gaan er vanavond aan geloven.
Ik ga vanuit een Ierse bar in Praag kijken.
Geniet vanavond allemaal!
NSB-ers niet gewenscht in dit topic.
Ik luister meer naar de praat diequote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef pekel het volgende:
Prachtige beelden op ARD. Plein vol met Oranje![]()
Ge-wel-dig inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef pekel het volgende:
Er zijn er best wel veel ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef pekel het volgende:
Het is een eindje lopen vanaf die oranjecamping op 50 km van Bern!quote:
pff beide super traag dit gaat een tragedie wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ooijer en Mathijssen dan volgens Been in de basis, dat gaat een schiettent worden achterin.
Maar wel leuk om te zien !quote:Op maandag 9 juni 2008 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is een eindje lopen vanaf die oranjecamping op 50 km van Bern!
daar komt een verdediger toch niet aan toe in deze wedstrijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
Raar, dat hij mathijsen eruit zet ofsow, Sjonnie kan tenminste nog voetballen..
Die had ik vooraf nou als een zekerheidje voor de basis gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
daar komt een verdediger toch niet aan toe in deze wedstrijd.
Ja, daarom. Onbegrijpelijk weer...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Irrem het volgende:
[..]
Die had ik vooraf nou als een zekerheidje voor de basis gezien.
tering, aanklagen die handelquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen tijdens Nederland-Roemenië
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef Silenus het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik ga aan de drank en de stad in.
Denk dat dat niet gebeurtquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef TomComCo het volgende:
Nee..
Ooijer-Boulah-Bouma-Gio
Als Mathijsen maar op de bank blijft...
Helaas ziet van basten in mathijsen een betere verdediger dan boumaquote:Op maandag 9 juni 2008 17:41 schreef TomComCo het volgende:
Nee..
Ooijer-Boulah-Bouma-Gio
Als Mathijsen maar op de bank blijft...
Niet goed genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
Die is wel geniaalquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef BoerBert het volgende:
Hoop Boulahrouz inderdaad.
Van Basten pakt hem op zijn eigen manier terug dat Jhonny vertekt bij Ajax en hij hem zodoende niet meer kan gebruiken volgend seizoenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom geen Heitinga?
Die zenden alleen Roemenië-Frankrijk uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:23 schreef Jnk18 het volgende:
trouwens merk net op dat nederland - italie niet op de bbc wordt uitgezonden? wat is dat voor nepzooi
dan maar sporza(als ze het uitzenden..)
ja ITV las het net al op zon engelse site, kutzooi wilde het echt op de BBC kijken mja...quote:Op maandag 9 juni 2008 18:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die zenden alleen Roemenië-Frankrijk uit.
Die andere wedstrijd werd uitgezonden op iets van ltg ofzoiets
Hier hetzelfde probleem.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:41 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ja ITV las het net al op zon engelse site, kutzooi wilde het echt op de BBC kijken mja...
denk dat we het met frank snoeks moeten doen sinds evert frankrijk doet.
Vind je het nou echt leuk om dit elke keer te zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef Barca het volgende:
klOoijer!
Mathijsen en Ooijer in het centrumquote:Op maandag 9 juni 2008 18:55 schreef Mozzapsv het volgende:
Opstelling Oranje:
Van der Sar; Boulahrouz, Mathijsen, Ooijer, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Sneijder; Van Nistelrooy.
pff die ooijer kan echt niet opbouwen, had liever heitinga gezien daar.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:55 schreef Mozzapsv het volgende:
Opstelling Oranje:
Van der Sar; Boulahrouz, Mathijsen, Ooijer, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Sneijder; Van Nistelrooy.
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:03 schreef donpsp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk deze uitslag. 1-3 voor Italië dus.
Die speelde ie al in Emmen tegen jou clubiequote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft het ook wel verdiend![]()
Hopelijk speelt ie de wedstrijd van zn leven vanavond.
De Zeeuw is niet in vorm.quote:
Dat zal ook wel weer meevallenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:12 schreef Barca het volgende:
klOoijer in de basis!?!Nou ... dan wordt het wel 0 - 4.
Ja, en het is ook een goede omschrijving!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind je het nou echt leuk om dit elke keer te zeggen?
Om aan te tonen dat hij niet in vorm is.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waarom mocht ie dan wel in de oefenwedstrijden spelenidem Heitinga
Okay, 1 - 4 uit een vrije trap van de jarige smurf Sneijder.quote:
quote:
Sinterklaas loopt toch altijd in zn sinterklaas kleren??quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ook gewoon in een Sinterklaaspak rondlopen met dit weer.
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, DIE DEKSELSE BALTOVENAAR VAN PERSIE LOOPT OOK WARM, PURE KLASSE DIT, WAT EEN RASVOETBALLER.
GOEIE GENADE, ZAL DEZE HELD OPKUNNEN TEGEN DE GESLEPEN MESSEN VAN DE SPIJkERHARDE VERDEDIGERS VAN DE ITALIANEN? EEN DING IS ZEKER: HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN BERN.
quote:
Zonder sticker op de ass:quote:Op maandag 9 juni 2008 19:55 schreef Devrim_ het volgende:
Een kontje...
[ afbeelding ]
...voor geluk
Hup Holland!![]()
Jaja nu weten we het wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:05 schreef Barca het volgende:
klOoijer op Toni ... HAHAHA!!
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, DIE DEKSELSE BALTOVENAAR VAN PERSIE LOOPT OOK WARM, PURE KLASSE DIT, WAT EEN RASVOETBALLER.
GOEIE GENADE, ZAL DEZE HELD OPKUNNEN TEGEN DE GESLEPEN MESSEN VAN DE SPIJKERHARDE VERDEDIGERS VAN DE ITALIANEN? EEN DING IS ZEKER: HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN BERN.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK HEB DIE ITALIANEN NOG AAN HET WERK GEZIEN OP HET TRAININGSVELD, DIE HADDEN HET HEILIGE VUUR NOG NIET BRANDEN. NEE, DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN HOOR.
MAAR DIE DEKSELSE TONI, WAT KUNNEN WE DAAR VAN VERWACHTEN? ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE KOMT HIJ VOOR DE DOEL EN ZIE HEM DAN MAAR EENS TEGEN TE HOUDEN. DAN MOETEN WE HET HEBBEN VAN DE DEKLAT!
Ja maar er is het risico van een gele kaart, die kan je beter in kansrijkere wedstrijden oplopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
Boulahrouz is de enige die Toni kan hebben...
Die keuzes leken me al een tijdje duidelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef okee6 het volgende:
Geen Huntelaar en geen Afellay, Van Basten heeft een zonnesteek opgelopen
Mathijsen is immers ''een hele goede'' mandekker volgens onze analisten Jol en Van Breukelenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wel Mathijsen maar geen Heitinga?
Tevens technisch zeer begaafdquote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mathijsen is immers ''een hele goede'' mandekker volgens onze analisten Jol en Van Breukelen
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Seedorf, Van Bommel, Babel, en Zenden.
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Seedorf, Van Bommel, Babel, en Zenden.
Ik luister al geeneens meer naar hem.quote:
Maar zij waren de smaakmakers op de Nederlandse voetbalvelden en dit is het Nederlands team op een groot toernooi. Doe jouw wiskunde.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die keuzes leken me al een tijdje duidelijk.
Cruijf teert op zijn status en vaak heeft hij wel gelijk , vaak ook niet maar dat heeft iedereen die als analist onzin verkooptquote:
MAAR HOHOHO, SCHRIJF EDWINUS VAN DER SAR UIT VOORHOUT NIET AF, DIE DEKSELSE 8-ARMIGE OCTOPUS TIKT AL DIE BALLEN WEL OVER DE DEKLAT HEEN HOOR, EEN ECHTE RASKEEPER, 10 MET EEN GRIFFEL OOK VOOR ZIJN STOTEN.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK HEB DIE ITALIANEN NOG AAN HET WERK GEZIEN OP HET TRAININGSVELD, DIE HADDEN HET HEILIGE VUUR NOG NIET BRANDEN. NEE, DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN HOOR.
MAAR DIE DEKSELSE TONI, WAT KUNNEN WE DAAR VAN VERWACHTEN? ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE KOMT HIJ VOOR DE DOEL EN ZIE HEM DAN MAAR EENS TEGEN TE HOUDEN. DAN MOETEN WE HET HEBBEN VAN DE DEKLAT!
Kijk de opstelling nog eens na.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Palmboom313 het volgende:
toch wel vreemd dat heitinga er in staat. Is denk ik toch meer een verdedigende middenvelder volgens van basten.
Op dit soort momenten mis je echt toppers als Van Bommel, Zenden.
Logisch. Melchiot geblesseerd, klOoijer niet geschikt en De Jong moet als middenvelder spelen omdat De Geeuw niet presteert.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef SjonLok het volgende:
lol, bouhla erin, terwijl die eerst nog was afgevallen!! Vaag
Mwah, je werkt 2 jaar naar een EK toe, met een min of meer vaste kern. En één week van te voren ga je inene alles omgooien, zonder met deze omgegooide opstelling ooit een wedstrijd te hebben gespeeld. De Jong vind ik een terechte keuze, Boulahrouz daarentegen kan ik echt niet bij, en Ooijer in het centrum is eigenlijk ook wel een slimme keuze, alleen belachelijk dat hij dus de vorige 5 wedstrijden rechtsback stond.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het juist super! Erg goed dat Sneijder en VdV spelen en De Jong en Engelaar daarachter.
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Palmboom313 het volgende:
toch wel vreemd dat heitinga er in staat. Is denk ik toch meer een verdedigende middenvelder volgens van basten.
quote:
Mathijsen en De Jong wel goede keuzes. klOoijer niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede opstelling op Mathijsen, Ooijer en de Jong na dan.
No shit. Maar Van Bommel is toch een lachertje? EN AL HELEMAAL ZENDEN.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja dat zijn natuurlijk geen Ajacieden
Hmm een super ingespeeld middenveld dus.... dat wordt een lastige klus.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef DIGGER het volgende:
Italie dus met een compleet Milan middenveld, Ambrosini voor de Rossi, verder geen verrassingen.
Forza Italia!
Uhm trainings-outfit?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
Nederland speelt in het blauw tegen Italie
Wat klopt hier niet?
Of denken ze dat die italianen de bal naar ons spelen omdat ze zich vergissen in de kleur?
Uhm, trainings shirts?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:13 schreef wdn het volgende:
Nederland speelt in het blauw tegen Italie
Wat klopt hier niet?
Of denken ze dat die italianen de bal naar ons spelen omdat ze zich vergissen in de kleur?
En dat is precies waar je op moet bouwen!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede opstelling op Mathijsen, Ooijer en de Jong na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |