Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Same here.
Ik weet niet eens of ik wel kan kijken vanavond. Kut toetsweek
Dus ik mag niet de OP veranderen 1 min na het openen van het topic?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens rustig, je blijft maar editen en posten, ik volg je niet.
Niet als je vermoed dat ik er een opmerking over ga maken, nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ik mag niet de OP veranderen 1 min na het openen van het topic?
Ja dat vermoede ik alquote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je vermoed dat ik er een opmerking over ga maken, nee.
Welke persoon er dan ook in de punt van de aanval zal staan, verliezen doet Nederland toch.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
Huntelaar in de basis.
Dit wint Italië gewoon.
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is toch nog niets bekend over de opstelling?
Precies, alsof je bij voorbaat al kansloos bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:15 schreef Gitanki het volgende:
Gelijkspel zegt mijn gevoel (met gelukkige treffer of treffers van Nederland).
Klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Volgens mij hebben we echt geen schijn van kans tegen Italië...
Met onze aanvalllers geen kans hebben?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Ik vrees het ookquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
En missen 'we' een penalty in de laatste minuutquote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk ik ook. En hopelijk scoort NL dan als eerste.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En missen 'we' een penalty in de laatste minuut
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef TC03 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Dat is nog niet bekend, maar ik hoop van wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef MrSASO het volgende:
Oranje gaat denk ik knallen vanavond. Ik heb er een goed gevoel over en met Boulah in de basis moet het helemaal goed komen. Ik hoop dat er flink gecombineerd word en dat Oranje een vroege goal kan maken om vervolgens constant op de counter te spelen tegen de Italianen met van Nistelrooy als diepe spits. Jammer dat Babel er niet bij is, we zouden hem nu goed kunnen gebruiken als Nederland op de counter gaat spelen tegen de Italianen.
Er zou een verrassing komen dus ik gok opquote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.
Het artikel spreekt ook over de "de technisch begaafde Joris Mathijsen".![]()
![]()
Ik verwacht de volgende opstelling:
Sar
Ooijer, Heitinga, Mathijsen, Gio
De Jong, Engelaar
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Van Nistelrooy
Correctquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef thedude0 het volgende:
Volgens mij heeft Italië echt geen schijn van kans tegen ons...
Ik denk dat het inderdaad deze opstelling wordt, al kan ook De Zeeuw starten in plaats van De Jong.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geloof er geen fuk van. Heeft Van Basten alleen gedaan om zand in de ogen te strooien lijkt mij.
Het artikel spreekt ook over de "de technisch begaafde Joris Mathijsen".![]()
![]()
Ik verwacht de volgende opstelling:
Sar
Ooijer, Heitinga, Mathijsen, Gio
De Jong, Engelaar
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Van Nistelrooy
Ik heb een tentamen tijdens Nederland-Roemeniëquote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik ook. Welke debiel plant zulkiets nou weer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |