quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zie hierboven: het aangifteprogramma 'misleidt' je door de VT op een onjuist plaats te vermelden.
Die begrijp ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zie hierboven: het aangifteprogramma 'misleidt' je door de VT op een onjuist plaats te vermelden.
Mja, da's gewoon vreemd. (althans: niet volgens de regels, dát begrijp ik ook) Zo kun je dus niet van het programma op aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:28 schreef ManAtWork het volgende:
Het programma rekent echter de belasting uit, trekt daar de VT af en zet dan het bedrag van de aanslag op nul.
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, da's gewoon vreemd. (althans: niet volgens de regels, dát begrijp ik ook) Zo kun je dus niet van het programma op aan.
Je kunt niet van de laatste berekening op aan als je VT hebt gehad of middels een VTregeling eerder hebt betaalt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, da's gewoon vreemd. (althans: niet volgens de regels, dát begrijp ik ook) Zo kun je dus niet van het programma op aan.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef Radjesh het volgende:
Yeah
Gisteren mijn brief gehad, 697 euro terug
ik begin ongeduldig te raken..quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef thijsltc het volgende:
Hier ook, eergister mijn brief gehad, nog niks binnen
Waarom? Ben je bang dat het er morgenvroeg niet meer zal staan? Dat de belastingdienst het toch maar weer terughaalt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef jovak het volgende:
Vannacht als ik thuis kom van me werk weer eens kijken voor ik slapen ga
Omdat het zo'n leuk bedrag is dat ik vast met een glimlach ga slapenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang dat het er morgenvroeg niet meer zal staan? Dat de belastingdienst het toch maar weer terughaalt?
Vriend? Dat heet hier toch 'partner'?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef nmrz het volgende:
Oh ja, m'n vriend heeft zijn brief nog niet gehad, terwijl we ze gelijk verstuurd hadden
En? Met verkrampte kaken van het glimlachen wakker geworden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:37 schreef jovak het volgende:
[..]
Omdat het zo'n leuk bedrag is dat ik vast met een glimlach ga slapen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik begin ongeduldig te raken..
ook postbank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |