Zoals jij je geweldige reacties post zou je het bijna wel denken hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:42 schreef ManAtWork het volgende:
Pssst, Wex,... staat er al genoeg ONZ voor een verhuizing?![]()
Storing?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds niets gehoord, laatst wel even gebeld om zeker te weten dat het is aangekomen.. Het was toen in behandeling.. * Word ongeduldig..*![]()
die van ons ook, vandaag ontvangen eindelijk!.... dagtekening 25 juni... nu nog het geldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef nmrz het volgende:
Mijn "partner"heeft vandaag ook z'n brief ontvangen!
dagtekening de 25ste, dus ben benieuwd
Duurt 1 juli nog maar 1 week dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
Nog altijd niks hier![]()
Mag nu toch wel eens komen. Nog maar 1 week resterenden dan gaan we maar eens bellen
1 juli.. Een magische datum....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef gamelady58 het volgende:
Hier ook nog steeds niks.
digitaal vezonden op 14 februari.![]()
Wie belt er dan ook op vrijdag rond 5 uur..... is niet slim.......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben op dit moment aan het bellen.. Het zal me ook eens meezitten met de belasting..
Waarom?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben op dit moment aan het bellen.. Het zal me ook eens meezitten met de belasting..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Duurt 1 juli nog maar 1 week dan?
Wauw he tijd gaat snel joh.. dacht dat het over een week nog maar 27 juni is...
[..]
1 juli.. Een magische datum....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef MiniMuppet het volgende:
Afgelopen dinsdag de brief gekregen met dagtekening 21 juni en vanmiddag om 15.30 stond het op de rekening *O*
Vanochtend ook ff gekeken maar toen was het er nog niet.
| 1 2 3 4 5 | Valuta : 21/06/2008 TERUGGAAF NR. IB/PVV 2007 * * BELASTINGDIENST GVS UITBET ALING. |
Er is 1866 aan belasting en heffingen ingehoudenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Snap er niets van..
Loonheffing: ¤1866
Inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen ¤ 1653
Vergoede heffingsrente ¤ 11
Te ontvangen ¤224,-
Snap er niets van..Volgens mijn berekening zou ik dan toch meer moeten krijgen?
wat er op de achterkant staat is me ook geheel onduidelijk, niet wat ik heb ingevuld geloof ik,,
Het optelsommetje uit je vorige post klopt in elk geval, hoe ze daaraan komen en wat jij hebt ingevuld kan ik zo niet zien natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:08 schreef Cyntiaa het volgende:
En nu snap ik er helemaal niets meer van :S
Heerlijk he... mopperen op de BDquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het optelsommetje uit je vorige post klopt in elk geval, hoe ze daaraan komen en wat jij hebt ingevuld kan ik zo niet zien natuurlijk
Ontopic: Waar blijven m'n centjesHet is niet eerlijk, iemand die net als ik ook ná 1 april aangifte heeft gedaan heeft het al wel terug, waarom ik niet? Het duurt nu al dik twee weken!! Ik ga ze maar eens bellen, uitschelden en bedreigen want dit kan zo niet natuurlijk!
oftewel: wat in het vat zit verzuurt niet, zeker niet met het huidige percentage heffingsrente
Meisje ook goed?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb de blauwe envelop met de voorlopige terug gaaf gehad, wanneer mag ik mijn geld verwachten (de papieren voor de belasting waren 2 dagen te laat dus op 3 april ingestuurd...)
Daarnaast stond er bij dat ik dit bedrag geheel of gedeeltelijk kan terug betalen, hoe groot is die kans? De belasting adviseur heeft het allemaal uitgerekend...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
Meisje ook goed?
Binnen 14dagen na dagtekening zou je het geld op rekening kunnen verwachten. Het is een voorlopige aanslag, dat betekent dat het nog niet definitief is vastgesteld dat het klopt. Daardoor kan het zijn dat met de definitieve aanslag je een gedeelte of misschien volledig terug zou moeten betalen als het niet naar waarheid zou zijn ingevuld.
Dat kan ook gebeuren door een tikfoutje in het programma of een schrijffoutje als het op papier is gedaan.
Hoe groot die kans is hangt af van de nauwkeurigheid en juistheid van de invulling.
In jouw geval acht ik dus de kans groot(sorry issie dat schoot er uit)
tss valt mij zwaar tegen dat ze jou voortrekken tov mij.... ik was VOOR 1 april... jij niet!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb een gave. De belastingdienst heeft net 1950 euro op mijn rekening gedeponeerd. Het is binnen!
Binnen 14 dagen kan inderdaad de dagtekeningsdatum zelf zijn.... en elke dag daarnaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wexy!
Ik heb hem gelukkig niet zelf ingevuld, maar wel heel wijs alle papieren doorgelopen (waarop die man van de papier winkel mij merkwaardig aankeek... Hij vond het maar bijzonder dat ik de boel controleerde...) Maar volgens mij is alles gewoon precies ingevuld zoals hoorde. Maar ik krijg 1900 euro terugdus dat moet begin juli dan op mijnrekening staan hoor ik... Wordt vervolgd!
Ik ben gewoon geweldig! Daarom stuurden zij hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
tss valt mij zwaar tegen dat ze jou voortrekken tov mij.... ik was VOOR 1 april... jij niet!!
IK WIL OOK GELD!!
Was je uberhaupt verplicht om aangifte te doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:44 schreef delano.888 het volgende:
Euwwmm.. Ik heb me belasting veulls te laat aangevraag, denk april, maar ben 17 en het was me 1e keer, wanneer kan ik nu dat geld terug verwachten? Heb verder nog geen brief ofzo gekregen.
jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Dagtekening 20 juni = vandaag.
Ik heb Rabobank maar nog niks op de rekening.
Iemand met Rabobank al wel?
dan zal je het waarschijnlijk volgend jaar juni/juli ontvangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:44 schreef delano.888 het volgende:
Euwwmm.. Ik heb me belasting veulls te laat aangevraag, denk april, maar ben 17 en het was me 1e keer, wanneer kan ik nu dat geld terug verwachten? Heb verder nog geen brief ofzo gekregen.
Neuwwquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Was je uberhaupt verplicht om aangifte te doen?
4 maanden na het insturen proberen ze het uit te betalen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef mazaru het volgende:
Lekker dan! Ik heb het vorige week pas ingevuld.
Aan de berichten te lezen kan ik het ongeveer rond de kerst verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |