SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het altijd wel lastig vind een korte samenvatting te geven zonder te spoileren
[ Bericht 4% gewijzigd door Karina op 09-07-2008 22:51:01 ]
Vantage Pointquote:In september 1971 groef een bende dieven een tunnel onder de Baker Street bank in London en ging er vandoor met drie miljoen pond aan juwelen en cash. Niemand werd ooit gearresteerd en de buit nooit teruggevonden. De hele zaak werd door de overheid in de doofpot gestopt en nu pas onthuld: een verhaal waarin blijkt dat de dieven niet de enige criminelen waren en moord, een sexschandaal en de Koninklijke familie deel van uitmaakten.
Sharpshooterquote:In vijf verschillende segmenten die vijf verschillende visies op de gebeurtenissen weergeven, wordt een poging tot aanslag op de Amerikaanse president in Spanje gevolgd. Een toerist weet de mogelijke terrorist op video vast te leggen, waarna er door veiligheidsdiensten een reeks maatregelen genomen moet worden.
quote:Een huurmoordenaar die voor de CIA werkt, besluit voor hij stopt een laatste opdracht aan te nemen om tot de conclusie te komen dat hij zelf het doelwit is van zijn CIA baas. Er is maar een oplossing: doden of gedood worden...
Deze heb ik ook nog gekeken afgelopen weekend, na de recensie hier te hebben gelezen. Leuke film, erg grappig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat is een "nieuwe" batman film, waarin de acteurs zichzelf spelen. Burt Ward (Robin) en Adam West (Batman) worden uitgenodigd voor de onthulling van de batmobile in een of ander filmmuseum, en deze wordt gejat.
Onze helden (nu twee oude mannen uiteraard) gaan op avontuur en volgen allerlei geheimzinnige aanwijzingen, en ondertussen wordt er met flash-backs een soort behind-the-scenes gegeven van de originele series en film, maar dan ook weer met een flinke korrel zout.
Hoewel de flashbacks ook weer een komische verhaallijn hebben, zijn de meeste dingen wel echt gebeurd. Vooral als je de commentary van de film-DVD naast "return to the batcave" legt zie je veel anecdotes terugkomen.
Echt een aanrader.
Ik bedoelde meer een typische sequel in de zin van: wel goed en vermakelijk maar net niet zo goed als het origineel. Het is IMO allemaal net een stapje minderquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal geen typische sequel. Alien is een sfeervolle horrorfilm, Aliens is een actiespektakel, weinig sequels die meer afwijken van het origineel qua uitvoering van het basisgegeven dan deze.
Ik vind ze beiden tot de besten van hun genre horen.
Ik dacht: oh leuk een Abba film met leuke liedjes, totdat ik zag dat Meryl Streep er in speelt en nog zingend ook. Laat maar zitten, ik vind haar echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond in de voorpremiere gezien:
Mamma Mia: The Movie
een zingende Meryl Streep
IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog gekeken afgelopen weekend, na de recensie hier te hebben gelezen. Leuke film, erg grappig.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht: oh leuk een Abba film met leuke liedjes, totdat ik zag dat Meryl Streep er in speelt en nog zingend ook. Laat maar zitten, ik vind haar echt verschrikkelijk.
ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wil graag naar de nieuwe ABBA film (fan enzo) maar ik kan echt niemand zo gek krijgen om met mij mee te gaan.
eens2quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb iets dat me verhindert naar die film te gaan.
* allemaal in koor: "Wat dan Lonewolf?"
* Lonewolf2003: "Een penis."
Vraag het Mike en Timo. Als die ze niet al kwijt waren toen ze bij Hairspray de bioscoop verlieten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:04 schreef Seborik het volgende:
Wat een duf gezeik weer. Net of hentaihoertjes en Japanse tentakelseks filmpjes zulke intellectuele hoogstandjes zijn die de gespierde eigenwaarde bevestigen, en dat je van het kijken naar de geweldige zangprestaties van Meryl Streep spontaan je kloten verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |