Oh, in Hawaii? Dus Kristen Bell in bikini?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:08 schreef Numbie het volgende:
Alleen aan te raden indien je in bent voor mooie hawaiaanse plaatjes en./of een flinke bak popcorn naar binnen wil werken.
Dat vergeet je zodra Mila Kunis de eerste scene inloopt. Wát een prachtige vrouw is dat toch zeg....quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, in Hawaii? Dus Kristen Bell in bikini?
Ooit mobiel van Stephen King gelezen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze week en vorige week gezien (en misschien zelfs nog iets eerder):
The Signal
Een B-film, maar wel een interessante. Op een dag beginnen alle radio's, TV, telefoons, etc... een signaal uit te zenden waardoor iedereen gek/bloeddorstig wordt en de hele wereld iets minder aangenaam wordt. Het grootste pluspunt van de film is het feit dat hij werd geregisseerd door 3 heren die elk hun eigen deeltje maakten, waardoor je het verhaal vanuit verschillende perspectieven ziet. Het is allemaal niet even geslaagd, de film heeft zijn gebreken en het einde is wat flauw, maar ik vond het wel allemaal vrij origineel en dat is tegenwoordig al een bewonderenswaardige eigenschap voor een film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.5
[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-07-2008 07:16:25 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
"You bitches! get on the floor!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:03 schreef starla het volgende:
Laatste films die ik heb gezien:
Dazed and Confused
Ik vind het eigenlijk helemaal geen typische sequel. Alien is een sfeervolle horrorfilm, Aliens is een actiespektakel, weinig sequels die meer afwijken van het origineel qua uitvoering van het basisgegeven dan deze.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Aliens (Theatrical Cut)
Eigenlijk een typische sequel: het is allemaal redelijk vermakelijk (al is de aanloop naar de échte actie eigenlijk te lang) maar het is niet zo goed als het eerste deel.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef Falco het volgende:
De Lift
[ afbeelding ]
Het hoogtepunt vindt al na een half uur plaats, maar daarna is er ook nog steeds sprake van aangename lolligheid. Geniaal zeg, die typetjes (dat agentenduo en die bewakers!), dat wetenschappelijk gezwam van Peer Mascini en de uberdik aangezettte synthesizers. Cijfer: 8
Heb je Dick's eigen remake Down gezien ... dat is redelijk slecht.quote:Groene zeep, zal ik groene zeep halen?
Ik heb dat einde altijd raar gevonden. Toch niet echt een happy end??quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef Falco het volgende:
Close Encounters of the Third Kind
Aparte Spielberg-film zeg. Je merkt de hand van hem erin, maar het is toch een tikkeltje anders en dan doel ik dat op het hoge mysterieuze gehalte. Goede spanningsopbouw ook. Sommigen roemen het einde van deze film, het deed mij niet zoveel daarentegen. Cijfer: 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, dat was een spoiler...![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Hulkio het volgende:
In Bruges (Martin McDonagh, 2008)
In Bruges is een zeer vermakelijke gangsterkomedie met in de hoofdrollen Colin Farrell, Brendan Gleeson en Ralph Fiennes. Het soort humor moet je wel liggen, maar als dat ook zo is dan heb je aan In Bruges een leuke avond. Niet te serieus nemen allemaal en genieten van de scherpe dialogen, de ironie en het acteerwerk (met name Farrel en Gleeson vormen een sterk duo). Verder wordt de stad Brugge heerlijk voor lul gezet en dat terwijl men van te voren waarschijnlijk blij was met de komst van deze grote productie naar de stad. Tevens een leuke bijrol voor onze eigen Thekla Reuten. 7.8
Vandaag ook gezien, zeer vermakelijke film. De 2u durende film vloog voorbij, Farell speelde ook goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
In Bruges (2008)
Twee huurmoordenaars hebben een opdracht in Brugge. Alleen de opdrachgever Harry laat op zich wachten met de exacte opdracht. Beide gasten vertoeven wat in de sprookjesstad. Waarbij Ray(Colin Farell) een aardige dame ontmoet.
Als de opdracht lichtelijk mislukt komt Harry naar Brugge.
Wat is Brugge mooi in beeld gebracht. Het is serieus een mooie stad.
cijfer 8 / imdb 8.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |