Nou een vijanden zie je hier heel slecht en Cod4quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef Ered het volgende:
[..]
Daarom vond ik CoD ook zo kut, je bent echt tyfus snel dood. Hier gelukkig niet meer. Maar omdat iedereen ook meer health heeft zijn de magazijnen ook veel groter, ik bedoel, een m16 krijg je echt niet zomaar met een 50 kogel-magazijn.
Ze staan wel unlocked in het unlock scherm goed maar in de multiplayer heb ik dan alsnog maar de keuze uit 3 wapens (heb de onderste rij (demo, veteran, etc) wapens ook allemaal unlocked).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef Platina het volgende:
Bedoel je dat je die 5 nog niet unlocked hebt of zie je ze helemaal niet staan? Want dat laatste lijkt me erg vreemd.
Verwacht de conquest mode (=oude BF modus) binnen een week. Komt beschikbaar als patch.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:51 schreef Helgi het volgende:
Gisteravond met een vriend hele avond gespeeld het ging ook een stuk beter. Ik speel nu nog Unranked maar als ik wat beter word ga ik Ranked spelen. Echt een gaaf spel.
Weet iemand toevallig of er nog andere gamemodes bijkomen in de toekomst?Bijvoorbeeld vlaggen veroveren enz. net als de oude Battlefield.
Een team bestaat uit maximaal 12 mensen, en 3 squads van 4 mensen. Bij mensen uit je squad kun je dus spawnen enzo, maar je kunt ook alleen met je eigen squad praten, dus de andere mensen uit jouw team kun je niet horen. Vandaar dat de chat meestal nogal stil is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:53 schreef merino het volgende:
Heb de game al een maand liggen maar vandaag pas voor het eerst op kunnen starten
Maar wat een geweldige game hoor. Vind de maps die ik tot nu toe gespeeld heb errug fijn.
Nog twee dingen die ik alleen niet begrijp;
- Hoe de fuck werkt het met de headset ingame? Boekje zegt er ook niks over. Is er een button voor om te praten? Ik had mijn headset aangezet maar ik hoorde ook verder niets. Werkt het uberhaupt wel? (PS3 versie)
Er zijn nu zo'n 3 maps waar ik nog nooit heb gewonnen met Attackers, en nooit heb verloren bij Defenders. Altijd is er wel weer zo'n laatste kist die helemaal verstopt zit en vet moeilijk is om te verdedigen.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef Platina het volgende:
Vandaag voor het eerst als aanvallende partij End of the Line gewonnen
Blijkt zelfs een 5de basis te zijn (ben meermaals tot 4 gekomen). Zal me niet vaak nog eens lukken denk ik, want die map is kut ontworpen voor aanvallers.
Ja verdomme, ik wil me collectie uitbreiden.quote:Currently collecting either:
- more than 300 Dog Tags in total
or
- more than 100 unique Dog Tags
will result in users experiencing lag on their console.
Until we resolve the issue (no ETA yet, we’re working on it) permanently we have decided to implement a temporary fix. This temporary fix will only trigger if you have reached either of the two Dog Tag limits mentioned above.
Should you reach one of the above limits then the temporary fix will be triggered and your number of collected Dog Tags will no longer increase. However: you will still gain points for the Dog Tag kill as you normally would.
Mooi, koop maar een mic en voeg me toe: scythiaquote:Op maandag 21 juli 2008 17:45 schreef Platina het volgende:
*zucht* scheelde net niet veel of ik had me controller kapot gegooid tegen de tv. Gastje dat rapmuziek liet horen van zn telefoon en ik kon niet muten dus de tv maar op mute gezet. Vervolgens zat ik bij een team van downpatienten ofzo. Niemand haalde in het potje boven de 80 punten (ik 283). De tegenstander gewoon het 3dubbele aan punten. We speelden construction en we kwamen niet voorbij die hekwerken bij de silo's in het begin zeg maar. Te fokking triest
Maar als iemand dit spel op niveau wilt spelen voeg mij dan toe: Aiqo
Kan ik zodra ik een mic heb misschien wat plezier eraan beleven.
Het betreft dus bvb de AUG bij Assault (en dan neem ik aan ook de wapens in het rijtje van de AUG bij de andere disciplines) die ik nog niet gezien heb. En dat is niet eens een unlockable wapen..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef merino het volgende:
[..]
Ze staan wel unlocked in het unlock scherm goed maar in de multiplayer heb ik dan alsnog maar de keuze uit 3 wapens (heb de onderste rij (demo, veteran, etc) wapens ook allemaal unlocked).
Ik kan niet mijn stats zien, want toen ik een gamertag aanmaakte heb ik om de één of andere domme reden de e-mail van mijn broer gebruikt, en moet ik dus zijn wachtwoord hebben om in te loggenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:54 schreef Platina het volgende:
Zal je toevoegen na me vakantie. Ik speel altijd slecht als ik gefrustreerd raak, vaak omdat ik zelf blunders maak. Ben rank 24 nu. Moet nog iets van 1,5k xp en dan eindelijk wat extra wapens.
en hoe zit het met jullie dogtags, k/d ratio etc? Mijne zijn:
Kill/Death Ratio 1.516 (Kills1847/Deaths1218)
Score per Minute 26.209 (mjah verschilt na ieder potje)
Total Score 36424 (23 uur spelen)
Teamkills 23(mensen die voor je lopen als je aant schieten bent, voor je tank gaan lopen etc.)
en al meer dan 100 unique dogtags die niet meer bijgehouden worden dus door die kutbug.
Ik neem hiervan aan dat jij dus wel gewoon de AUG beschikbaar hebt onder assault vanaf het begin dat je ging spelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:15 schreef Platina het volgende:
team deathmatch= nee
dogtags = gewoon verzamelen en het is natuurlijk een vernedering voor die ander. Plus als die gast level 18 is ofzo krijg je 18 bonuspunten.
Merino: ik zou EA bellen, denk niet dat iemand weet wat je tegen kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |