goed overna gedachtquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag in dit topic, dus als we met bovenstaande 5 personen nu ff gauw dit topic volspammen hebben we zeker een trompet? Elke extra post is een kansverhoging van 1/300e
.
ik kan er met mijn pet niet bij dat je zomaar door mijn geniale post reeks heenpost pietquote:Op maandag 9 juni 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
de verrassing wordt met veel tromgeroffel aangekondigd
quote:6 mannen en 1 vrouw lijden schipbreuk op een onbewoond eiland. Na enige tijd beginnen de hormonen op te spelen. Er wordt een mooie afspraak gemaakt: iedere dag van de week mag één van de mannen met de vrouw naar bed en de zevende dag is de vrouw vrij.
Alles gaat prima zo, maar grote pech, op een dag sterft de vrouw.
Je weet hoe dat gaat, 6 mannen alleen, de eerste week gaat dat moeilijk, de tweede week is het nog veel moeilijker, de derde week is het bijna niet meer te doen en de vierde week ... hebben ze haar begraven.
-1 kutgrap.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is Heineken, en Heineken is geen bier
zoveel kun je er niet winnenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:18 schreef pekel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
esscherquote:
"bij ons"?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Gister heeft iemand bij ons een Trom-Pet laten liggen.
Nee nog niet, maar dat doet er ook niet toequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand die Trom-Pet al ontvangen?
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar dat doet er ook niet toe
Superquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Er loopt in de tuin een jongetje te trommelen met een grote grijns op zijn gezicht [ afbeelding ]
marktplaats.nlquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Doks het volgende:
Zijn ze nog te koop ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |