Ja die ben ik aan het zoeken nu. Waar ie vroeger stond staat ie niet meer. Jij nog een linkje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
altijd via western union money transfer
regel even zo'n blanko betaalbewijsje, vul in, zeg dat er computerstoringen waren maar dat waarschijnlijk wel gelukt was. stuur dat bewijsje mee en je kan weer een stuk of 10 mailtjes verder
http://www.scambuster419.co.uk/blankreceipts.htmquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die ben ik aan het zoeken nu. Waar ie vroeger stond staat ie niet meer. Jij nog een linkje?
en nadat hij er 2-3x is geweest, zeggen dat je geen vertrouwen in hem hebt en in western union en dat je het via een andere manier wilt doen. dan stellen ze 'moneygramm' voor en daarvan staat er ook alvast een blanko bewijsquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Dank je
Ik ga eerst gewoon dat formulier van hem invullen met een fake MTCN nummer. Gaat ie voor jan lul naar de bank.
Heb hem deze gestuurd nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:47 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
en nadat hij er 2-3x is geweest, zeggen dat je geen vertrouwen in hem hebt en in western union en dat je het via een andere manier wilt doen. dan stellen ze 'moneygramm' voor en daarvan staat er ook alvast een blanko bewijs
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Armageddon het volgende:
Gaarne niet de naam op het ID in het topic hier vermelden. Ik dank u.
[..]
[ afbeelding ]
Laat het feest beginnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hem deze gestuurd nu.ff wachten
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/negers/poa2.pdf
hmmm andere naam en zulks dan op de ID kaart lijkt me niet echt snugger ofwel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hem deze gestuurd nu.ff wachten
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/negers/poa2.pdf
Wat nou andere naam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmmm andere naam en zulks dan op de ID kaart lijkt me niet echt snugger ofwel?
bij invullen van die formulieren goed kijken naar een al ingevuld formulier, soms moet je wel iets invullen bij het 'only agents' vakje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Armageddon het volgende:
Zo, nog even een andre neger blij gemaakt met een dode mus.
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/negers/wu.pdf
Zal ik er op in gaan of nietquote:Dear Friend,
I am Mr. Shu Chun Pao. I work with Bank SinoPac, formerly known as International Bank of Taipei in Taiwan as Executive Vice President & Head of Division, Accounting Division.I have an obscure business deal of $17.300,000.00 to share with you.
Should you be interested? Please get back to me with my email so that I can provide you with more details of this operation.
Email: XXXXX@hotmail.com
Your earliest response to this letter will be appreciated.
Regards,
Mr.Shu-Chun Pao
Je vergeet dan de transactiekosten. Die zijn minimaal 5-10 euro.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik ben ook ff bezig geweest met zo'n scammer. Kun je niet gewoon ¤0,01 overmaken naar Western Union? Dan heb je een echt MTCN nummer en gaan ze ook voor niks heen. Of kunnen ze dan via de website van WU zien hoeveel je hebt overgemaakt?
Jammer, 5 Euro zijn die klootzakken natuurlijk niet waard. En bovendien is 5 euro een weekloon in Nigeria.quote:Op maandag 30 juni 2008 04:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je vergeet dan de transactiekosten. Die zijn minimaal 5-10 euro.
Niet voor die mafkezen, ze verdienen met hun scams een riant loon voor Nigeriaanse begrippen.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:52 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Jammer, 5 Euro zijn die klootzakken natuurlijk niet waard. En bovendien is 5 euro een weekloon in Nigeria.
Arma is daar slim genoeg voor, alleen sommige mensen die die scam's hier aandragen nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:25 schreef Karrs het volgende:
Hee Arma, als je slim bent, maak je ff een plaatje van de mails. Zo kunnen ze niet op tekst zoeken.
Goed bezig trouwens.
Ik ben op deze ingegaan, ik mail al een paar dagen met hem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:57 schreef Fipotje het volgende:
Net een mailtje binnen gekregen
[..]
Zal ik er op in gaan of niet
Joh, ik ben zo vaak bedreigd, dat ze mijn hele familie kwamen uitmoorden enzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is er nooit iemand bedreigd door die negerianen? Ik las ooit dat ze dat ook doen als ze erachter komen dat ze in de zeik genomen worden.
Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk
dekselse schobbejakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Joh, ik ben zo vaak bedreigd, dat ze mijn hele familie kwamen uitmoorden enzo.Ze zijn ook echt gevaarlijk hoor. Die gasten deinsen nergens voor terug.
Voor gag en rad, zeg ik u!quote:
Doerakken zijn het! Tuig van de riggel!quote:
Foei, gij zwartnegert! Gij zult uwen blanken medemens niet bestelen of bedonderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doerakken zijn het! Tuig van de riggel!
Dit soort dingen als een plaatje posten en niet als tekst is al een begin. Ook die scammers kunnen zoeken op internet en kunnen zo hier terecht komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
[...Jouw quote met daarin het schrijven...]
Maakt niet uit. Op het moment toch even geen tijd voor. Beetje druk. Pak het vanzelf wel weer op hier.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:11 schreef osmo het volgende:
Oww ik had ook nog zo'n mail voor je arma maar per ongeluk mijn junkmail folder gedumpt
Hadden we jou iets gevraagd maffe n00b die je er rond loopt!? Nee hè? Bek houden dan.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Huiltopic![]()
![]()
hoewel het wel lollig is, hebben jullie nou niks beters te doen?![]()
quote:Dear Friend ,
I did not forgot your past effort and attemps to assist me,now I'm happy to inform you that i have suceeded in getting those funds transferred under the co_operation of a new partner from Japan.Now Contact my secretary ask him to send you($2.500.000.00 usd)for your compensation his name is: Mr Ford Sunday
HERE IS MY SECRETARY INFORMATION'S.
CONTACT PERSON:MR FORD SUNDAY
POSITION:SECRETARY DEPARTMENT.
E-mail:(fordsunday@rocketmail.com )
Tel:+229 93080289
1. Your Full Names:..............................
2. Your Address:...... ..........................
3. Your Country:................................
4. Your Age:......................................
5. Your Direct Phone Number:..............
6 Your Occupation:.............................
Regards,
Dr JAMES OKOCHA
CONTACT MY SECRETARY MR FORD SUNDAY
quote:Hello Dear friend,
Good day. How are you today? My name is Mr.MIKE TONY. I am writing to inform you that I have Paid the registration fee for your cheque which has been with me for a long time. And I went to the bank to confirm if the cheque has expired or getting near to expire and Mr. Justin Yayi the Director Bank of Africa told me that before the cheque will get to your hand that it will expire. So I told him to cash the $1.5millions united state dollars to cash payment to avoid losing this funds under expiration.
However, all the necessary arrangement for delivering the $1.5million united state dollarsS in cash was made with FEDEX EXPRESS COURIER PLC here in Cotonou Benin Republic, Mr.Justin Yayi the Director of Bank of Africa Cotonou has package the sum of $1.5 million USD in cash for you.
Then he also help me to Register the Consignment with FEDEX EXPRESS COURIER PLC Infact I thank God very much for all the movement I ma de, every thing went normally. As for our agreement with the FEDEX EXPRESS COURIER PLC they promised that your consignment will leave this Country on or before 5 days from now, But the Director of the FEDEX EXPRESS COURIER PLC said that they need your contacts information's to enable them meet up with you immediately the Diplomat Agents arrived in your Country.
Please write a letter of application to the given E- mail address below.
ATTN: DR EDWARD LYNN
Email: (fedexcourier.servicebenin@yahoo.fr)
Tel 00229 98587377 or 00229-9394-7086
please Send them your contacts information to enable them locate you immediately they arrived in your country with your BOX This is what they need from you.
1.YOUR FULL NAME
2.YOUR COUNTRY
3.YOUR HOME DELIVERY ADDRESS.
4.YOUR CURRENT HOME TELEPHONE NUMBER.
5.YOUR CURRENT OFFICE TELEPHONE.
6 YOUR CURRENT CELL PHONE
7.A COPY OF YOUR PICTURE
Please make sure you send this needed information to the Director general of FEDEX EXPRESS COURIER PLC DR. EDWARD LYNN with the address given to you.
Note this. Courrier Service Company don't know the contents of the Box. I registered it as a BOX of Africa cloths. They did not know the contents was money. this is to avoid them delaying with the BOX.
Don't let them know that the box contents was money ok. I am waiting for your urgent response. You can even call the Director of FEDEX EXPRESS COURIER PLC with this line: Tel 00229 98587377 or 00229-9394-7086
Below is the Deposit details:
Deposit Number: PLCC-101-PL45
Sort/Clearance Code: PLC/101-45/P50
Deposit Certificate N0.: 405576
Consignment Description: 1 BOX of Africa cloths
Depositor: Mr.MIKE TONY.
Thanks and Remain Blessed.
Regards.
Mr.MIKE TONY.
quote:- Dear Friend, Compliments of the day and God's blessings. I am glad to inform you that I have successfully concluded the transaction,the money has been transferred to London.It was done through the assistant of Mr. Howard Ferraro who is a London base business man.Currently I am in London with him and my wife and children. However, I did not forget you because you are the source of my success,you made me what I am now though you are not there to complete this project with me but I gave all the credit and thanks to you.I know it is not your fault or rather your wish to back off on me and the transaction,I understand it was simply because of some circumstances you could not control. In appreciate of your assistance I have mapped out as a compensation and wrote on your favor a certified bank draft worth of US$9500,000.00.(NineHundred and fifty Thousand, United States Dollar Only) I left the draft with my Secretary Mr.mikeifecoon my departure to London. I would like you therefore,to contact him on the below info and instruct him where to send the draft to because i have instructed him on that already. Name; Mr.mikeifeco Email:(mikeifeco@yahoo.fr) I would have love to call you from London where I currently reside but due to the business negotiations and efforts in trying to organise my business here,it makes me unavailable until i settle down Feel free to contact my secretary so that he can release your bank draft to you. Then get in touch with me once you receive your draft so that we will rejoice over that together. I will stop here. Once again,thank you very much and remain blessed. Regards, Mr.Peter Obinna
Ah! Daar is m'n topic.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
Lang getwijfeld of ik deze schop aan zou durfen.
Maar nu de nigerianen bij vrienden proberen weer spullen af handig te maken vraag ik mij dus af hoe het met al die handige scammers gaat.
Met andere woorden wordt het niet tijd voor een nieuwe actie?
Heb hem wel een aantal keer gebruikt ja. Het topic is stil komen te liggen toen mijn kleine er aan kwam. Ik kan hier nu wel weer wat tijd in steken als mensen het leuk vinden.quote:
Goed plan!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
. Ik kan hier nu wel weer wat tijd in steken als mensen het leuk vinden.
Ik kan niet wachten tot het weer gaat beginnen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hem wel een aantal keer gebruikt ja. Het topic is stil komen te liggen toen mijn kleine er aan kwam. Ik kan hier nu wel weer wat tijd in steken als mensen het leuk vinden.
Ik zal zo even wat gaan tikken. :-)quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Is er al nieuws?
Kan niet wachten op nieuwe methodes
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef MaddoxX het volgende:
Kut verwijder ik net 2 prachtige emails die je misschien had kunnen gebruiken
whehe ik wist niet dat je creditcardgegevens mocht postenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef MaddoxX het volgende:
Kut verwijder ik net 2 prachtige emails die je misschien had kunnen gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2010 09:41:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dIT STUURDE HIJ VOOR DE ANDRER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM eventjus. Versjttuure is mien bydraaguh,
[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 03-04-2010 19:19:58 ]The best firms advertise the least...
Nou, misscchien heef die jau bande wel nodtig veur sijn zoons vurjaardag, vurtel hemm, dat je het opwilstuure mar dat hei 30 Euro fia westursu uie n of monnie graai mot ofermaaken veur fursendkoste..quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:20 schreef wfvn het volgende:
Interesse in nog een adresje?
Ik heb een paar fietsbanden in een 'te koop'-hoek van een website gezet.... gratis af te halen. Krijg ik een mail van Smith Carlos <smith_carlos01@yahoo.com> met de vraag wat mijn 'final offer' is. Wil hij dat ik het langs kom brengen en geld toe geef?
Ook iemand anders die in diezelfde hoek een advertentie had geplaatst met een gratis onderdeel, kreeg precies dezelfde mail van die vage carlos smith.
Leef je uit. Die gast heb eerst aangeboden om het spul bij hem thuis te droppen als ik toevallig in de buurt ben. Krijg je alleen te horen dat hij in de UK woont. Goed, niet de UK maar iets van Nigeria dus. Dus gemaild dat die gast maar een nieuw e-mail-adres moet aanmaken en een beter stukje software moet schrijven.
Krijg ik een mail met de vraag wat m'n probleem is en of ik nou wil verkopen of niet..... Had die gast wat beter gelezen dan had hij het geweten.
SK SK !!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze komen maar. Dan krijgen ze met het Soesterkwartier te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |