Daar ook vuurwerk afgestoken?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen last van commentaar. Alleen van het onscherpe beeld.
Gezellig was het wel in de Molenstraat.
beste pot die Oranje in tijden gespeeld heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef Nesle het volgende:
Zooo ben ik ook weer es.
Leuk potje voetbal ofnie dan!
Dankjequote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of iemand anders in jouw straat vuurwerk afstak
Zo had ik 'm ook opgevat, en mijn antwoord betekent dat het te druk is in die straat om vuurwerk af te steken. Levensgevaarlijk, omdat mensen óf over elkaar heen vallen, óf over de fietsen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
of iemand anders in jouw straat vuurwerk afstak
niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Supersheep het volgende:
Ik bedoelde niet dat ik het heb afgestoken en jij ook
Dat is inderdaad niksquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Is dit niks, Sheep?
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Of heb je per se dat doosje nodig?
iamredleader heeft z'n wenkbrauwen verbrand tijdens het uittesten van de barbeque en heeft het forum kapotgeknipt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef MaJo het volgende:Ik ben gaar
Maar wel een super weekend achter de rug
Nog roddels?![]()
Niks over mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
iamredleader heeft z'n wenkbrauwen verbrand tijdens het uittesten van de barbeque en heeft het forum kapotgeknipt.
Whiteguy heeft zichzelf lam gezopen nadat hij gigantisch is gedaald in zijn bedrijfstoto.
Soempie moest op haar sollicitatie 6 pakken suiker achterover werken en is daardoor aangenomen.
Er is dit weekend een bed gereserveerd voor Tim in het Medisch Centrum Leeuwarden.
B.ertha is doof geworden toen ze sokken aan het uitzoeken was.
LB voelt zich een jaartje ouder.
MaJo ruikt haar kansen want de gitarist van Infadels is sinds kort vrijgezel.
Dat was het wel.
Nou moet ik toch es gaan nalezen waarom ik ook weer opgenomen zou wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
iamredleader heeft z'n wenkbrauwen verbrand tijdens het uittesten van de barbeque en heeft het forum kapotgeknipt.
Whiteguy heeft zichzelf lam gezopen nadat hij gigantisch is gedaald in zijn bedrijfstoto.
Soempie moest op haar sollicitatie 6 pakken suiker achterover werken en is daardoor aangenomen.
Er is dit weekend een bed gereserveerd voor Tim in het Medisch Centrum Leeuwarden.
Dat was het wel.
ben je een weekend weg, krijg je ditquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was het wel.
je telefoon is wit. De laatstequote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Welke is mooier? of het minst lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was het wel.
ook niet over mijquote:
dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou moet ik toch es gaan nalezen waarom ik ook weer opgenomen zou worden!
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens zijn we eruit: ik kan harder boeren dan MaJo, maar het scheelt niet veel
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:55 schreef Supersheep het volgende:
Dat was het wel.
Niks veranderd hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en nog bedankt voor je PM, hou je nu weer van me?
Kijk, dát wisten we dus niet. Dan is het toch vanzelfsprekend dat Sheep de witte neemt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef B.ertha het volgende:
je telefoon is wit. De laatste
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, dát wisten we dus niet. Dan is het toch vanzelfsprekend dat Sheep de witte neemt?
Past trouwens ook beter bij zijn vacht.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:![]()
nou ja, het was ook epic fail natuurlijk
Met je vriend?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook voetbal gekeken gisteravond, was echt een leuke wedstrijd om te kijken!!
inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad, eentje in de categorie "die leggen we vast voor de toekomstige generaties"
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Met mn vriend plus onze koorvrienden. Erg grappig om te merken dat die muzikale hoogstandjes keihard gaan krijsen als het mis dreigt te gaan en compleet losgaan als er een doelpunt wordt gemaakt
Achter mij zat een sopraansoliste, en die gilde met al haar volume in mijn oor toen het tweede goal werd gemaakt![]()
topquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zal even wat foto's uitzoeken voor Etc
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Met mn vriend plus onze koorvrienden. Erg grappig om te merken dat die muzikale hoogstandjes keihard gaan krijsen als het mis dreigt te gaan en compleet losgaan als er een doelpunt wordt gemaakt
Achter mij zat een sopraansoliste, en die gilde met al haar volume in mijn oor toen het tweede goal werd gemaakt![]()
Het hoeft niet bij elkaar te passen ofzo, die telefoon zie je normaal niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, dát wisten we dus niet. Dan is het toch vanzelfsprekend dat Sheep de witte neemt?
Past trouwens ook beter bij zijn vacht.
valt op zich wel mee met dat paarsequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is een voorbeeld van purple fringing:
[ afbeelding ]
Dit standbeeld stond een flink eind van mij af, en aardig hoog, dus ik heb de volle zoom gebruikt.
beetje korrelig - maar het is dan ook geen spiegelreflex en alles natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is de prestatie van de camera om een enigzins verlicht gebouw midden in de nacht vast te leggen. Ik vind dat aardig gelukt
[ afbeelding ]
mooi is inderdaad anders, maar als het alleen met volle zoom gebeurd kan ik er mee levenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Geestig, die foto's, maar dat purple fringe-ing is lelijk
wauw, dat is idd haarscherpquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is bij daglicht, het meisje zat ongeveer 3 meter van me af denk ik, dus ik heb zoom gebruikt. Haarscherp, letterlijk
[ afbeelding ]
quote:Ajax supportershome sluit deuren
Geplaatst op maandag 9 juni 2008 om 11:33
AMSTERDAM (ANP) - Het bestuur van het supportershome van Ajax heeft maandagochtend rond 11.00 uur de deuren van het honk gesloten. Dat meldt het op de website van de AFCA Supportersclub.
Aanleiding is het verzoek van de politie om beelden af te staan van het Para Smit toernooi op 25 mei. De bestuursleden maakten hiertegen bezwaar waarop de politie hen erop zou hebben gewezen dat ze altijd beeldmateriaal moeten afstaan als dat wordt gevraagd.
Het bestuur kan met deze werkwijze niet leven en sluit het supportershome daarom voor onbepaalde tijd
Ja nog niet zo lang. Het was een redelijk zwaar weekend dus moest even bijslapenquote:
En jij freelancer, je punt is?quote:
Ja, die zie je op het plaatje toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Met "zo'n auto" bedoel je een Volvo Stationwagon, neem ik aan?
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die zie je op het plaatje toch?
Wat, het buiten zitten of het leren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om buiten te gaan zitten en daar te leren.
Het leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat, het buiten zitten of het leren?![]()
Je bent een echte Pro.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Soempie het volgende:
En ik heb een mooi excuus om niet te hoeven leren in de tuin. Even bijpraten met m'n nichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |