quote:Ajax supportershome sluit deuren
Geplaatst op maandag 9 juni 2008 om 11:33
AMSTERDAM (ANP) - Het bestuur van het supportershome van Ajax heeft maandagochtend rond 11.00 uur de deuren van het honk gesloten. Dat meldt het op de website van de AFCA Supportersclub.
Aanleiding is het verzoek van de politie om beelden af te staan van het Para Smit toernooi op 25 mei. De bestuursleden maakten hiertegen bezwaar waarop de politie hen erop zou hebben gewezen dat ze altijd beeldmateriaal moeten afstaan als dat wordt gevraagd.
Het bestuur kan met deze werkwijze niet leven en sluit het supportershome daarom voor onbepaalde tijd
Ja nog niet zo lang. Het was een redelijk zwaar weekend dus moest even bijslapenquote:
En jij freelancer, je punt is?quote:
Ja, die zie je op het plaatje toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Met "zo'n auto" bedoel je een Volvo Stationwagon, neem ik aan?
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die zie je op het plaatje toch?
Wat, het buiten zitten of het leren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om buiten te gaan zitten en daar te leren.
Het leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat, het buiten zitten of het leren?![]()
Je bent een echte Pro.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Soempie het volgende:
En ik heb een mooi excuus om niet te hoeven leren in de tuin. Even bijpraten met m'n nichtje.
quote:Server is tijdelijk buiten gebruik.
Studenten behoren te nachtbraken en aan het einde van de middag wakker te worden.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:31 schreef Soempie het volgende:
Ik zit er over te denken om zo een volleybalvereniging hier te bellen met de vraag of ik een keer kan komen kijken/ mee kan trainen.Maar geen idee welk team. Misschien ga ik wel gewoon bij de recreanten.
2.47quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie, check op 2:45m
http://player.omroep.nl/?aflID=7194330&md5=94fc6dde26cb86ef63af1172f4709ef2
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed ideeEn als je een keertje meetraint dan kunnen zij toch wel inschatten in welk team je zou kunnen spelen?
welke sport zou je dan kiezen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef iamredleader het volgende:
Sporten... zou ik ook eens mee moeten beginnen
Weet je wat jij zou moeten doen...?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef iamredleader het volgende:
Sporten... zou ik ook eens mee moeten beginnen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:03 schreef Soempie het volgende:
welke sport zou je dan kiezen?
Zwemmen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
iets waar ik niet veel van ga zweten maar wel fit wordt
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is precies wat Tinuviel en ik allebei van het weekend hadden besloten om binnenkort aankomend weekend te gaan doen
Aanstaand weekend zit al helemaal volgeplandquote:
Dat is toch dé sportpromotor en motivator van Nederland?quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch dé sportpromotor en motivator van Nederland?
* Hawaii_Tim krijgt nu een visioen van IARL die als een soort Storm een andere afdeling op komt om daar wat te zwammen en in een of andere map te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O RLY?![]()
Nah, ik ben uit mezelf wel gemotiveerd, alleen is het de afgelopen weken veelste druk geweest om iets sportiefs te gaan doen. Maar de komende weken komt daar verandering in!
* iamredleader gaat nu expres even wandelen en met de trap naar de andere afdeling om te buurten *
neem je altijd een trap mee naar je werkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O RLY?![]()
Nah, ik ben uit mezelf wel gemotiveerd, alleen is het de afgelopen weken veelste druk geweest om iets sportiefs te gaan doen. Maar de komende weken komt daar verandering in!
* iamredleader gaat nu expres even wandelen en met de trap naar de andere afdeling om te buurten *
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim krijgt nu een visioen van IARL die als een soort Storm een andere afdeling op komt om daar wat te zwammen en in een of andere map te kijken
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neem je altijd een trap mee naar je werk
Vind Tinuviel dat wel goed, hebben jullie zo'n open relatie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
* visualiseert *
Zo, ben in elk geval lekker bezig, laatste opruimdingetjes en dan naar Utrecht CS, kappertje pakken
Pfff....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vind Tinuviel dat wel goed, hebben jullie zo'n open relatie?!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
En bovendien is het in een ander postcodegebied![]()
quote:
Ik geef liefdesadvies.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:25 schreef iamredleader het volgende:
Zo... stil hier, zou er iets op tv zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Of nouja, eigenlijk geeft Sven het advies en tik ik het door via msn.
Het gaat om een vriend die een meisje had gevraagd of ze iets met hem wilde drinken. Nu wil hij haar nog een keer meevragen, maar ook een beetje duidelijk hebben dat het om een date gaat en niet om iets vriendschappelijks.quote:
Ik zou het vooral niet zo zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Verder zou hij zeggen: ik vind je een leuke meid en zou graag nog een keer wat willen ondernemen samen om je beter te leren kennen.![]()
Wat denken jullie? Hoe zouden jullie het aanpakken?
Hoe voorkom je dan dat ze denkt dat het vriendschappelijk is bedoeld?quote:
En als iemand dat zo tegen mij zou zeggen zou ik ook niet meegaanquote:
jij hebt makkelijk pratenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou zeggen: pics or it didn't happen.
O nee, ik ben niet in ONZ!
Maar serieus: gewoon eerlijk zeggen/schrijven wat je/hij voelt. Echt waar, liever een blauwtje dan heel je leven geen risico nemen. Eerlijk wezen
Dequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En als iemand dat zo tegen mij zou zeggen zou ik ook niet meegaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk pratenjij hoeft niet meer op jacht
so truequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jup. Maar daarom kan ik nog wel ongegeneerd advies geven
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het verkeerd gezegd. Sven zou zeggen: ik vind je heel leuk.![]()
Niks met meid enzo.
Ha dat is al beter. Maar beter gewoon pas laten merken bij de ontmeoting, weet je ook meteen hoe het aankomt en hoe het uitpakt enzo. Als je dan denkt een grens over te gaan kan je meteen stoppen. IAnders krijg je alleen maar misverstanden enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het verkeerd gezegd. Sven zou zeggen: ik vind je heel leuk.![]()
Niks met meid enzo.
ik heb ooit eens een keer een jongen aangeboden of hij z'n kauwgum terug wilde hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die is inderdaad goed. Direct, duidelijk, maar niet gelijk "wil je neuken"
Misschien niet als ze niet een beetje kan nadenken maar ik zou iig de woorden 'leuke meid' en 'ondernemen' weglaten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dan dat ze denkt dat het vriendschappelijk is bedoeld?
hoe gaat het met jouw leukertje en die vriendin die hij misschien leuk vond en waar jij niet zo blij van wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat is al beter. Maar beter gewoon pas laten merken bij de ontmeoting, weet je ook meteen hoe het aankomt en hoe het uitpakt enzo. Als je dan denkt een grens over te gaan kan je meteen stoppen. IAnders krijg je alleen maar misverstanden enzo
Ze hebben al een date gehad he.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat is al beter. Maar beter gewoon pas laten merken bij de ontmeoting, weet je ook meteen hoe het aankomt en hoe het uitpakt enzo. Als je dan denkt een grens over te gaan kan je meteen stoppen. IAnders krijg je alleen maar misverstanden enzo
Dat was dus mijn vertaling.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:45 schreef Supersheep het volgende:
Misschien niet als ze niet een beetje kan nadenken maar ik zou iig de woorden 'leuke meid' en 'ondernemen' weglaten.
Daar stel ik me echt zo'n Sywert-stem bij voor als ik het lees.
Ik schrok alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vertaling.Keek net in msn en dacht: goh, Sven zei het toch anders.
![]()
de jouwequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mijn god.blijkt echt heel vreemd te zijn. Een soort klootzak? Jemig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |