Normale thuiszorg. De organisatie waar jij voor werkt heb ik vanmorgen ook gebeld, maar die gaven me een nummer in Zeeland en daarvoor Arnhem: 'ja, volgens mij is dat wel in de buurt van Breda.'quote:
Het is of sporten of gezond eten. Het laatste half jaar heb ik beide niet echt gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar moet jij sporten om op gewicht te blijven dan?
Als ik niet of veel minder zou sporten komt er bij mij niet echt veel gewicht bij denk ik.
quote:
True, maar mijn suggestie vond ik vaderdaggerigerquote:
Laat ik maar 1-2 gokken (of anders 0-1). Ik hoop dat ik het fout heb.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Wat voor stand voorspellen jullie voor vanavond?
lolquote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik ken iemand die er pas in de 8e maand achter kwam, omdat ze steeds ongesteld werd. Sterker nog, het resultaat daarvan speelt nu in ons zwembad
Ik heb mijn poule zo ingevuld:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Als je kannibaal bent kan je op die manier ook een baby in je buik krijgenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol![]()
Maar ik ben dus niet zwanger héé!Ik heb gewoon veel te veel gegeten.
Ik denk... 0-0quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat ik maar 1-2 gokken (of anders 0-1). Ik hoop dat ik het fout heb.
Na het leegeten van 6 pakken suiker verbaast het me niet dat je aankomtquote:Op maandag 9 juni 2008 17:13 schreef Soempie het volgende:
Als ik aan kilogrammen denk, dan zie ik altijd kilopakken suiker voor me. En daar nu dus 6 van.![]()
quote:
Ah, oke.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]0-0 kan altijd. Nu is het een poulewedstrijd, dus als het gelijkspel is maar de speeltijd is om wordt er toch gestopt. In de knock-outfase worden er in het geval van gelijkspel na speeltijd eerst verlenging gedaan, staat het na verlenging nog steeds gelijk dan worden er penalties genomen,
Eet anders de volgende keer zo'n ding leeg:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na het leegeten van 6 pakken suiker verbaast het me niet dat je aankomt
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Supersheep het volgende:
http://www.flickr.com/photos/vidiot/245211818/sizes/o/
*knip op verzoek*quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol![]()
Maar ik ben dus niet zwanger héé!Ik heb gewoon veel te veel gegeten.
lijkt me verstandigquote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
Kun je dat weghalen.
quote:
er is iets mis gegaan, of moet ik fresh prince of bel air nog een keer kijken?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:44 schreef Etcetera het volgende:
voor mensen die meer overzicht in hun boekenverzameling willen hebben
m'n zus zegt 0-2 vanavond![]()
ik hoop 2-0
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
er is iets mis gegaan, of moet ik fresh prince of bel air nog een keer kijken?
Gebruik je dat?quote:
Dat spul heeft 5 dagen nodig om je helse buikpijn te geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De supermarktmedewerker wenste me eerst fijn weekend, maar veranderde dit naar fijne wedstrijd. Mogelijk omdat ik een pak oranjevla kocht
Is beniewd wat er stondquote:Op maandag 9 juni 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
Kun je dat weghalen.
Heel erg leukquote:
ik ben nog steeds niet wild enthousiat over Berlijn. Wel aardig, maar niet meer dan dat (is wel een stuk positiever dan dat ik er eerst over dacht)quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens zijn we eruit: ik kan harder boeren dan MaJo, maar het scheelt niet veel
Overigens was de test niet helemaal zuiver want het bronmateriaal was niet prikkerig genoeg dus wellicht dat er een rematch plaatsvindt.quote:
Klikquote:Op maandag 9 juni 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Oh ja, ik ben benieuwd hoe dat nou is gegaan. Hoe het dat topic ook weer?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef B.ertha het volgende:
een topic over een jongen die ineens een soa heeft die van vriendinnetje blijkt te komen (de zijne is actieve chlamydia, zij heeft oude chlamydia). Zij beweert niet vreemdgegaan te zijn, hij weet zeker dat hij dat niet is (duh) en ze hebben al 3 jaar een relatie
Van een broekzakformaat van 60 euro met 3 keer zoom naar een gigantisch ding van 160 euro met 10 keer zoom?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
heb een camera op het oogFUJI FinePix S5800 digitale camera
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben benieuwd hoe dat nou is gegaan. Hoe het dat topic ook weer?
[..]
Van een broekzakformaat van 60 euro met 3 keer zoom naar een gigantisch ding van 160 euro met 10 keer zoom?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van een broekzakformaat van 60 euro met 3 keer zoom naar een gigantisch ding van 160 euro met 10 keer zoom?
Groot gelijk, hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
ja
3x zoom lijkt me niet voldoende, ik vind het fijn om een beetje een stevig/groot model in handen te hebben en ik heb besloten om mijn budget wat op te schroeven
Ze zijn nog samen. Hij gelooft haar niet, maar geeft haar nog een kans. Zij blijft beweren dat ze niet vreemd is gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben benieuwd hoe dat nou is gegaan. Hoe het dat topic ook weer?
[..]
Maar waarom geen 3?quote:
omdat van nistelrooy mistequote:
quote:
fout!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat ik maar 1-2 gokken (of anders 0-1). Ik hoop dat ik het fout heb.
Ik baal er ook enorm van dat de radio 10 seconden voorloopt op de televisiequote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Supersheep het volgende:
http://ek2008.nos.nl/nieu(...)-wereldkampioen-zoek
Dat 2-0 commentaar
nou frank snoeks was irritant genoegquote:Op maandag 9 juni 2008 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik baal er ook enorm van dat de radio 10 seconden voorloopt op de televisie
Wij hadden helemaal geen last van commentaar. Alleen van het onscherpe beeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef Supersheep het volgende:
Helemaal geen last van. Vrijdag wordt anders, dan mag Evert ten Napel
Inderdaad, wat een eikel.quote:
en z'n gezeik over van marwijk en van de sar en wijnquote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een eikel.
"Het moeilijkste met voetbal is punten scoren". Ja duh
De witte, want die heeft geen achterkantquote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Welke is mooier? of het minst lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |