Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef Jarold het volgende:
Voordat ik het haar zo vraag, kan chlamydia meer dan 3 jaar in je lichaam zitten voordat je het merkt? is het ook anders overdraagbaar?
Sterf gast, hier ga je toch geen grapjes over maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Pwnd. Je vriendin neukt een ander.
Het is geen grapje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Jarold het volgende:
[..]
Sterf gast, hier ga je toch geen grapjes over maken.
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.
3 jaar geen SOAquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Jarold het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...
It wasn't mequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Pwnd. Je vriendin neukt een ander.
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydiaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Jarold het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...
Zij kan het wel dragen en TS kan het ook wel dragen, maar dan zou het de eerste keer seks al gebeurd zijn. Niet na 3 jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.
Praat nou geen onzin kneusquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zij kan het wel dragen en TS kan het ook wel dragen, maar dan zou het de eerste keer seks al gebeurd zijn. Niet na 3 jaar.
Bij mannen is er 25% kans dat het niets doet en bij vrouwen 50% geloof ik. Maar als je al 3 jaar seks hebt dan zou het de 1e keer al overgedragen zijn.
quote:Verschijnselen bij de man
Mannen krijgen vaak één tot enkele weken, nadat ze met chlamydia zijn geïnfecteerd, afscheiding uit de plasbuis. Dat hoeft niet veel te zijn. Meestal gaat het alleen om een beetje waterige afscheiding na het opstaan (ochtenddruppel). Ook kan het plassen wat pijnlijk zijn. Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Ja maar dan wordt het niet ineens na 3 jaar doorgegeven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Praat nou geen onzin kneus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |