Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef Jarold het volgende:
Voordat ik het haar zo vraag, kan chlamydia meer dan 3 jaar in je lichaam zitten voordat je het merkt? is het ook anders overdraagbaar?
Sterf gast, hier ga je toch geen grapjes over maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Pwnd. Je vriendin neukt een ander.
Het is geen grapje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Jarold het volgende:
[..]
Sterf gast, hier ga je toch geen grapjes over maken.
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.
3 jaar geen SOAquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Jarold het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...
It wasn't mequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydiaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Jarold het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar zeker achter dan? dat is natuurlijk nooit te bewijzen...
Zij kan het wel dragen en TS kan het ook wel dragen, maar dan zou het de eerste keer seks al gebeurd zijn. Niet na 3 jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En zij kan het ook al langer bij zich dragen zonder dat ze het weet.
Praat nou geen onzin kneusquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zij kan het wel dragen en TS kan het ook wel dragen, maar dan zou het de eerste keer seks al gebeurd zijn. Niet na 3 jaar.
Bij mannen is er 25% kans dat het niets doet en bij vrouwen 50% geloof ik. Maar als je al 3 jaar seks hebt dan zou het de 1e keer al overgedragen zijn.
quote:Verschijnselen bij de man
Mannen krijgen vaak één tot enkele weken, nadat ze met chlamydia zijn geïnfecteerd, afscheiding uit de plasbuis. Dat hoeft niet veel te zijn. Meestal gaat het alleen om een beetje waterige afscheiding na het opstaan (ochtenddruppel). Ook kan het plassen wat pijnlijk zijn. Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Ja maar dan wordt het niet ineens na 3 jaar doorgegeven?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Praat nou geen onzin kneus
[..]
Hmm.. Ik weet niet hoe lang het bij de man kan sluimeren? Misschien ook wel een paar jaar? Zoiets gaat toch niet over als je er niks aan doet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef katerwater het volgende:
Kan je 3 jaar lang seks hebben met een SOA zonder ze over te dragen?
Dit opzetten als ze binnen komt:quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:44 schreef Jarold het volgende:
bedankt voor de reacties.
Verwacht haar zo thuis, pff wat een situatie weet echt niet hoe dit aan te pakken!
Klopt. Vaak merken ze er niks van en kunnen ze en er uiteindelijk onvruchtbaar door worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef nozem het volgende:
Ik zou even naar de SOA-lijn bellen ofzo, daar zitten de experts. Kan best zijn dat het nog een cadeautje is uit de vorige relatie van je vriendin. Volgens mij is Chlamydia wel een beetje een 'sluimersoa' bij vrouwen namelijk.
Gewoon meteen met de deur in huis vallen:quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:44 schreef Jarold het volgende:
bedankt voor de reacties.
Verwacht haar zo thuis, pff wat een situatie weet echt niet hoe dit aan te pakken!
http://nl.youtube.com/watch?v=CH5YeZxibVQquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit opzetten als ze binnen komt:
http://youtube.com/watch?v=RfTHio6WREc
En wat zei de huisarts, gaf die verder geen info over je geval?? Zo niet, dan zou ik een anders huisarts nemen, als ik jou was..quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef Jarold het volgende:
Ik weet niet of dit het goede subforum is maar goed.
Ik heb al bijna 3 jaar een vriendin en ben altijd trouw geweest, zij ook dacht ik.
Sinds een aantal weken had ik last van m'n plasbuis en ben naar de huisarts gegaan.
Deze nam een SOA test af en vandaag blijkt dat ik Chlamidya heb.
De grond zakte onder m'n voeten weg, aangezien ik alleen sex heb gehad met m'n vriendin moet zij het wel zijn.
Voordat ik het haar zo vraag, kan chlamydia meer dan 3 jaar in je lichaam zitten voordat je het merkt? is het ook anders overdraagbaar?
Ernaast staat:quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef nozem het volgende:
laat maar
Wat is het?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit zoiets bij je vriendin opgemerkt? Dit is chlamydia namelijk
Niettus. Dat is een plaatje van de rode zoenvis. Zeldzaam exemplaar, alleen te vinden in de Golf van Aden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht gewoon ff checken of ze rare bultjes aan de onderkant heeft, als dat zo is moet je natuurlijk niks zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Kom op zeg!..Vertel 't die chick van je en zorg dat ze zich ook even laat testen als je van haar houd en voor 't werkelijk te laat is..
het kan idd niet zo zijn dat zij 't al 3 jaar heeft en jij NU pas besmet raaktquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Gastquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |