Wat een mooierd zeg, qua kleur net een bruine labrador, ook zo mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 00:18 schreef nein het volgende:
de grote versie van de foto van mies!!!
En idd, het is net een lolcat plaatje, die van die zatte katjesAlleen ben ik dan weer niet grappig genoeg om er een leuke titel bij te verzinnen
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ik vloekte ook even toen ik hem slootquote:Op maandag 9 juni 2008 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Gaat die net dicht nadat ik mn foto's posttvptje dus
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Evil inside
[ afbeelding ]
(Bal)Thazar (z'n ballen zijn eraf..)
[ afbeelding ]
Clark (Gable)
[ afbeelding ]
lekker zonnen
Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
!
Wat zijn het voor katten ? ik vind ze prachtig !
Thnx voor je uitleg ! ik vind ze echt mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)
Enorm speelse en nieuwsgierige katten, zoeken ook echt de aandacht op(niet zo erg als een siamees overigens).
Die burmees heeft trouwens ook nog een voordeel: ze hebben geen ondervacht, ze verliezen dus ook veel minder haren.
Nadeel is dan weer dat ze 's winters beter niet naar buiten kunnen ivm. verkoudheid enzo..
Zoiets hebben wij ook maar dan met een gele donskussens onder en bovenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Mn moeder heeft dit 'stapelbedje' van een vriend gekregen, de katten vinden het heerlijk
[ afbeelding ]
Moos houdt ze nauwlettend in de gaten!Die Furby ook
!
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 11 juni 2008 01:23 schreef PeuRac het volgende:
wat lief![]()
soms vind ik t wel zielig dat Dub alleen is, aan de andere kant, echt sociaal en knuffelig is die niet.
Lieeef!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen slapen!
Op de meest bijzondere manieren.![]()
Boris.![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Hij komt alleen op het balkon/gallerij, maar daar zijn geen andere katten. Alleen mensen, maar hij is eigenlijk nooit echt aanhankelijk, als die al eens bij iemand gaat liggen dan is het bij een vrouw, nooit bij mannen. Hij houdt wel van stoeien, maar bijt gelukkig nooit doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:09 schreef nein het volgende:
[..]
Ja heWas het zelf ook niet gewend hoor, 2 katten tegelijk, maar nu ik er 2 heb zou ik t nooit meer anders doen. Komt Dub wel buiten? Want dan zal ie daar wel 'stoei/speelmaatjes' hebben, als ie nooit buiten komt, dan zou ik een 2e kat zeker overwegen
Ik zou altijd gaan voor twee als je de mogelijkheid hebt. Het zijn echt wel dieren die gezelschap zoeken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef linebear het volgende:
zit te twijfelen, het gaat om een mannetje en vrouwtje van 10 weken... twijfel of ik ze allebei neem of slechts eentje...
Tja, daar zullen we nooit achter komen als ze het niet probeert..quote:
Wat een lekker ding is het tochquote:
Mooie blauwe ogenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef linebear het volgende:
nou ik ben zo goed als om...
nog voor de zekerheid er 1 nachtje over slapen....
als ik het doe, neem ik ze allebei. Zijn al ingeent en gesterilliseerd.
Gaan ze dan alsnog sproeien !? Of hoe noem je dat
Mooie fotoquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Wat een schatje!
Ik en Zig:
[ afbeelding ]
Ja, ze kijkt wat freakyquote:Op zondag 15 juni 2008 03:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
Je ziet Zig echt kijken van "omg must get out of here"
Leuke foto zegquote:
Oh wat een lief pluisjequote:
Die onderste fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:40 schreef Fredo55 het volgende:
Didi ligt graag op het asfalt, een foto maken ging moeilijk gisteravond..ze liep steeds op me af en gaf kopjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh..quote:
Lieeevvvvquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:15 schreef Klonk het volgende:
Kleine Pien op grote kikker![]()
[ afbeelding ]
Die tweede fotoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Pien is lief!!
Sisqo ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knokken op de inmiddels behoorlijk gehavende krabpaal
Ik had er vanmorgen vroeg ook 1quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:19 schreef Ole het volgende:
Heb een vreemde kat op bezoek, zit al het blikvoer op te eten,
zo even kijken of ik foto kan plaatsen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
Baas, de douche mag dan nog wel wat nat zijn maar ik lig lekker:
[ afbeelding ]
Hier gaat het ook altijd zo... klauwen en tanden en alles, maar ze schijnen het nog leuk te vinden ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef Klonk het volgende:
Ze doen het al bijna 2 jaar en nog nooit bloed gevloeid of een van beide gewond geraakt
Dan spreek je niet de juiste mensen blijkbaar. Wij woonden boven een dierenartsenpraktijk en onze flat alleen al leverde regelmatig valslachtoffers.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Waarom plaatsen zoveel mensen een net voor/op hun balkon? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord dat een kat er vanaf viel en dub loopt hier ook regelmatig op de reling (18e verdieping).
Die van mijn zus is al eens van het balkon gevallen (3 hoog) en die van mijn schoonzus ook (4 hoog).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Waarom plaatsen zoveel mensen een net voor/op hun balkon? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord dat een kat er vanaf viel en dub loopt hier ook regelmatig op de reling (18e verdieping).
Aiii, dat zet er niet fijn uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Röntgenfoto van de kat van een vriendin van me, van 4 hoog naar beneden gevallen, dubbele heupfractuur.
Zoals het er op de foto uitziet loopt die kat nog steeds rond
Bij ons is ie niet voor de katten, maar voor de duivenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Bij het asiel hier in eindhoven tenminste. Betaal je idd ook meteen voor de sterilisatie/castratie. Het word direct bij de prijs inbegrepen zodat mensen terug komen om het dier idd te laten helpen. Dit betekend niet dat ze meteen geholpen zijn dus. Je moet dus een keertje terug naar het asiel met hem/ze om het alsnog te laten doen. Je kan altijd het asiel bellen voor info als je het niet zeker weet.quote:linebear ====
nou ja, ik weet niet of ze nu al gesterilliseerd zijn. Maar hij gaf aan dat het een regel is van het asiel bij aanschaf.
Ja, foto heeft mn zusje gemaakt.quote:
Die blik zou ik eerder onder het kopje 'zwoel' scharen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
Zo heb ik er nog een
[ afbeelding ]
De rest staat hier
echt wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:35 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn Asielpoesje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Ja toch, niet dan?
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja...?![]()
[ afbeelding ]
My turn!
Briljantquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wow, die tweede foto van de kat van Stormqueen
Ik heb windows movie maker ontdekt en mijn eerste probeersel is van Flynn die niet echt blij is met onze nieuwe spiegelkast, hij denkt namelijk dat z'n spiegelbeeld een "indringer" is. Hij vecht met zichzelf en verliest soms ook nog![]()
Bekijk deze YouTube-video
Flynn vertrouwt deze katten al voor geen meter...
[ afbeelding ]
Aaaah, nu is het helemaal een hele kudde !!
[ afbeelding ]
Alle twee erg mooie katten! (alhoewel, twee... ik zie geloof ik een beetje dubbel)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb windows movie maker ontdekt en mijn eerste probeersel is van Flynn die niet echt blij is met onze nieuwe spiegelkast, hij denkt namelijk dat z'n spiegelbeeld een "indringer" is. Hij vecht met zichzelf en verliest soms ook nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldige video!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hilarisch filmpjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, fatty alertquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:42 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
eigenwijs
[ afbeelding ]
heerlijk lui
Ik kan je helaas slecht helpen mbt Ernesto's ras, hij is namelijk rasloos, hij is op een boerderij geboren uit een kortharige moeder en een onbekende vader. Als ik hem moet vergelijken met een bepaald ras dan vind ik hem zelf het meest lijken op een Siberische Boskat, maar niet sprekendquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Artificial-life het volgende:
[..]
Alle twee erg mooie katten! (alhoewel, twee... ik zie geloof ik een beetje dubbel)
Zou ik het ras/soort kat mogen weten van die op de 2e foto erbij komt staan?
Echt een hele mooie, ik ben me wat aan het inlezen over katten want ik zou er zelf ook graag eentje willen.
Absoluut... Zijn dieetvoer tegen blaasgruis is niet goed voor de lijn.. Maar met elk ander merk dat we geprobeerd hebben (en reken maar dat we flink wat hebben geprobeerd in 10 jaar tijd) bleef de blaasgruis aanwezig en leed hij pijn... Dat liever dat hij lekker mollig is dan dat hij pijn lijdt.quote:
Oh, wat treurig. Overgewicht zal ook niet echt prettig zijn maar in ieder geval beter dan blaasgruis ja. Arm beestquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef Wexy het volgende:
[..]
Absoluut... Zijn dieetvoer tegen blaasgruis is niet goed voor de lijn.. Maar met elk ander merk dat we geprobeerd hebben (en reken maar dat we flink wat hebben geprobeerd in 10 jaar tijd) bleef de blaasgruis aanwezig en leed hij pijn... Dat liever dat hij lekker mollig is dan dat hij pijn lijdt.
En onze rode man(Max) krijgt hetzelfde voer aangezien hij anders doodleuk de bak leeg eet van de grijze (Kees).
Dit is Ace de Maine Coon van mijn tante die ik had uitgezocht. Hij is hier 7 maand geloof ik, onze Jazz is nu om en nabij 11 maand maar Ace is al een stuk groter. Echt een beer alquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Artificial-life het volgende:
Aan een Maine Coon had ik ook al gedacht, maar die hebben toch een wat langere vacht.
De Siberische Boskat komt ook in de buurt. Jammer dat Ernesto niet van een ras is, ik vind het namelijk super mooi.
Mwah, langere vacht... het is juli, dan hebben Maine Coons ook een zomervacht hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Artificial-life het volgende:
Aan een Maine Coon had ik ook al gedacht, maar die hebben toch een wat langere vacht.
De Siberische Boskat komt ook in de buurt. Jammer dat Ernesto niet van een ras is, ik vind het namelijk super mooi.
Er zijn zat binnenkatten, je moet alleen geen former buitenkat meenemen. Meestal wordt het bij asiels wel aangegeven of het buiten of binnenkatten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben vandaag met mijn vriendin naar het asiel geweest hier in Leeuwarden. Was zo onder de indruk dat ik ze allemaal wou mee nemen ! Maar niet echt verstandig
We zijn wel van plan om op zeer korte termijn een kat uit het asiel te nemen, ik zit alleen met het feit of het beestje ECHT naar buiten moet.
Ik woon namelijk midden in de stad.
Dus mijn vraag is of er ook zoiets is als een "binnenkat" dut katten die het liefst gewoon binnen zit
Ik was er ook eind van de middag, een uur of half 5. Die grote blauwe kater bedoel je ? Daar is mijn oog toen ook op gevallen, en die zat er inderdaad nog maar 1 dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef Artificial-life het volgende:
Wat toevallig, ik ben vanmiddag ook bij de wissel in leeuwarden geweest. Eind van de middag.
En druk dat het al was! Een heleboel kittens, ze zitten geloof ik al bijna vol.
Ik zou graag een ras kat willen(Maine coon, Siberische of een Heilige birmaan), maar toch ook even kijken in het asiel of ze misschien een leuke hebben. Zo geef je toch een dier weer een thuis.
Gelukkig woon ik dicht bij, zo kan ik regelmatig eens lang gaan.
Wel heb ik een mooie blauwe kater gezien, maar er was nog niet veel over bekend (hij zat er nog maar 1 dag)
De dieren hebben het er wel goed, en het ziet er netjes uit, maar het blijft toch wel aandoenlijk om zo al die katten te zien. Ze verdienen allemaal een eigen baasje en een plekje thuis.
Jazz is aardig tegen iedereen die binnenkomt, maar daar wil hij niet mee kroelen. Ze mogen hem wel even aaien enzo. Hij houdt erg van spelen, en elke adg is ie een half uur even helemaal gek. Ik dacht eerst dat ie debiel was maar de Maine Coon doet t ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:36 schreef Artificial-life het volgende:
@LekkerApart
Dank je voor de info, allebei mooie katten die je hebt!
Jammer genoeg moet ik nog even wachten met een kat(ten), totdat ik op mezelf woon zeg maar. (Nog 1 max 2 jaar) Maar zo heb wel mooi de tijd om een goede keuze te maken.
Met een Coon ben ik misschien bang dat deze te groot zal worden, te groot voor in een flat of klein huisje.
Met een poes valt dat nog mee, maar een kater, 5 tot 9 kilo![]()
Een heilige birmaan schijnt ook erg mensgericht te zijn, en heeft ook we wat aandacht nodig.
Maar ze willen ook wel tijd voor zichzelf en even rustig terug trekken.
Lijkt me wel gezellig, samen dingen doen. Hij/zij moet zeker wel van aaien en knuffelen houden.
Samen tv kijken, kat op schoot, ik zie het al zitten.![]()
Een beetje privacy op zijn tijd moet wel kunnen, maar dat is toch ook wel mogelijk lijkt me.
Een coon en een sibeer verschillen niet zo veel qua grootte hoor, net zoals een noor. De coon is wel de grootste, maar ook een sibeer moet als kater wel 5 tot 9 kilo worden. Castraten zijn dan ook nog altijd wat zwaarder. Wij wonen ook niet groot, 50 m2 is het hele huis + de ren op balkon is 8 m2.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:36 schreef Artificial-life het volgende:
@LekkerApart
Dank je voor de info, allebei mooie katten die je hebt!
Jammer genoeg moet ik nog even wachten met een kat(ten), totdat ik op mezelf woon zeg maar. (Nog 1 max 2 jaar) Maar zo heb wel mooi de tijd om een goede keuze te maken.
Met een Coon ben ik misschien bang dat deze te groot zal worden, te groot voor in een flat of klein huisje.
Met een poes valt dat nog mee, maar een kater, 5 tot 9 kilo![]()
Een heilige birmaan schijnt ook erg mensgericht te zijn, en heeft ook we wat aandacht nodig.
Maar ze willen ook wel tijd voor zichzelf en even rustig terug trekken.
Lijkt me wel gezellig, samen dingen doen. Hij/zij moet zeker wel van aaien en knuffelen houden.
Samen tv kijken, kat op schoot, ik zie het al zitten.![]()
Een beetje privacy op zijn tijd moet wel kunnen, maar dat is toch ook wel mogelijk lijkt me.
Wehehehequote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Altijd zorgen dat een freggel er niet met je rol boterhamzakjes vandoor gaat![]()
Leuke blokker poef heb je ookquote:Op zondag 6 juli 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Altijd zorgen dat een freggel er niet met je rol boterhamzakjes vandoor gaat![]()
Heb ik ook opgemerkt iddquote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tja zoals je ziet past ie perfect bij het behang![]()
tvpquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:43 schreef LekkerApart het volgende:
Edwinuss natuurlijk zijn er binnenkatten, die liggen het liefst de hele dag binnen! Het asiel kan je daar meer over vertellen en als kittens nooit buiten zijn geweest kun je ze 99% prima binnenhouden zonder dat ze ooit naar buiten willen..
Art.-life, wij hebben een Sibeer! Het zijn echt geweldige lieverds, veel mensgerichter nog dan een coon (heilige birmaan weet ik zo niet). Je moet er wel over kunnen, want ze willen het liefst alles samen met je doen (denk aan dweilen, stofzuigen, wc-bezoek, slapen, stoffen, boren). Visite vindt hem ook niet zo geweldig leuk omdat hij niet met hen wil knuffelen, wel even aaien enzo, maar niet op schoot of op een schouder zoals bij ons.
Plus ze kunnen absoluut niet zonder soortgenootje, een ras of gewone kat.
[ afbeelding ]
Op de voorgrond onze sibeer Faruq en op de achtergrond ons noortje Ash (resp. 7,5 en 4,5 maand oud)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vanochtend met Moos naar de DA geweest, hij had wat in zn keeltje, en natuurlijk als je naar de DA moet is het er niet meerDonderdagochtend ga ik met hem naar Ridderkerk, gaan ze een hartecho maken, hij heeft ruis bij zn hart
Ben benieuwd hoe het afloopt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt haar alquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef mrcool het volgende:
Onze lieve kleine nieuwe meid, vanmiddag de rechter opgehaald!
[afbeelding]
AC en DC met een grote doos.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Scandalous het volgende:
Moshi en het kleine doosje
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook pakken
[ afbeelding ]
Ja, vanmiddag opgehaald. Niet via Redcat, deze zat op een boerderij samen met moeders en dr broertje. Wennen aan elkaar is er nu nog even niet bij, Gomez (de kater die hier al zit) blaast maar wat af terwijl de kleine zich er echt helemaal niets van aan trekt. Gomez verliest haar (Trix gedoopt) echt geen seconde uit t oog. Hij vind haar blijkbaar wel erg boeiend maar tegelijkertijd ook een beetje eng.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt haar alWat leuk, ik hoop dat ze snel wennen aan elkaar
Dat vormen van het jonge katje spreekt mij zo ontzettend aan joh!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef LekkerApart het volgende:
Jong katje vormt nog makkelijker, is leuk dat speels grut in het begin (maar ook nadelig voor meubelen/gordijnen)
Oude kat weet je al meer van het karakter (streken, rustig/druk, binnen/buiten, knuffeligheid), verdienen ook een tweede kans, soms zitten er stelletjes vaak ook leuk en erg dankbaar
Ligt er ook aan of je zelf al een kat hebt, dan is jong-oud makkelijker dan oud-oud..
Via mijquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag opgehaald. Niet via Redcat, deze zat op een boerderij samen met moeders en dr broertje. Wennen aan elkaar is er nu nog even niet bij, Gomez (de kater die hier al zit) blaast maar wat af terwijl de kleine zich er echt helemaal niets van aan trekt. Gomez verliest haar (Trix gedoopt) echt geen seconde uit t oog. Hij vind haar blijkbaar wel erg boeiend maar tegelijkertijd ook een beetje eng.
Je zou ook nog kunnen voortborduren op manen van planeten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze heet momenteel nog Tobymaar dat moet dus veranderd worden. Ik zit te denken aan Astra, wat wel een leuke combi vormt met Luna (maan en ster). Maar het staat nog niet vast dus andere suggesties zijn welkom!
Misschien gewoon gaan kijken bij het asiel en kijken met welke kat/kitten het gewoon ontzettend klikt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat vormen van het jonge katje spreekt mij zo ontzettend aan joh!
Maar een lieve oude kat een 2e kans geven is ook super natuurlijk..
Oh, dat is wel een goeie! Ik ga zo op mijn werk even verder kijken. Aan Astra kan ik niet wennen. Ik ga haar zo uit mijn werk (om vijf uur dus) ophalen. Ben helemaal nerveus!quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je zou ook nog kunnen voortborduren op manen van planeten..
Deimos(schrik) en Phobos (angst), de manen van mars bijvoorbeeld (zo heten mijn 2 PC's)
Ceres kan ook nog (planetoïde tussen mars en jupiter, godin van de landbouw)
of een andere uit deze lijst http://nl.wikipedia.org/wiki/De_namen_van_manen
(waar zouden we zijn zonder Wiki?)
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:57 schreef Ephemera het volgende:
Een paar weken geleden hebben we een vriendinnetje voor Pixel erbij gehaald. Ze heet Tux en is nu ongeveer 13 weken oud. De eerste week was het flink strijden bij ons in huis (voornamelijk van Pixel's kant, die kleine kon het allemaal niks schelen), maar inmiddels hebben ze elkaar de liefde verklaardHier enkele foto's van de rare houdingen waar ik ze regelmatig in aantref
![]()
Pixel drukt gelijktijdig haar stempel en haar dikke derrière op Tux
[ afbeelding ]
Pixel onderdrukt Tux nogmaals
[ afbeelding ]
En inmiddels kan Tux er ook wat van
[ afbeelding ]
Maar gelukkig kunnen ze ook in niet-lesbische houdingen liggen
[ afbeelding ]
Oeh, sexy poezebeest!quote:
Nu ik al die foto's hier zie wil ik 10 jonge en 10 oudequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef Artificial-life het volgende:
Wat een mooie katten allemaal weer![]()
@Edwinuss
Lijkt me inderdaad wel een moeilijke keuze, die kleine katjes zijn zo lief.
Wel moet je er natuurlijk rekening mee houden dat je er veel tijd en aandacht aan kwijt bent. Is er smiddags niemand thuis zou ik geen kleine nemen. Een oudere kat gaat dan beter. (wel een lieve en rustige dan)
Het is ook een beetje afwachten hoe de kitten later wordt, hoe je hem dan ook opvoed.
Nouja, als je later nog een 2e kat zou willen kun je altijd nu een oudere nemen, en later een kleintje.
Of andersom natuurlijk![]()
Weet je trouwens al wat meer over die blauwe kater in het asiel?
Wat een ontzettend sprekende oogjes heeft dat beestje zegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Gaia is gearriveerd! Tot op heden blijft de Wereldoorlog uit. Ze grommen en blazen alleen erg naar elkaar. Nou, als dat alles is!![]()
In het mandje in de trein
[ afbeelding ]
De eerste ontmoeting met Luna
[ afbeelding ]
Tja, hoe kom je daar nou op?
[ afbeelding ]
Spelen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dertien weekjes oud.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ah wat een mooie poes neem ik aan. geniet er maar lekker van
hoe oud is ze nu?
Heerlijk inderdaadquote:
Speelpoesjesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dertien weekjes oud.
Het is hier momenteel wereldvrede, ongelooflijk! Ze liggen allebei heerlijk te pitten. Dat worden wel vriendinnetjes![]()
Ok, nog een paar (nieuwe kat + nieuw fototoestel = heerlijke poezelspam)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig is -ie daar te lui voorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:32 schreef Adelante het volgende:
als die dikke in de hordeur springt heb je een probleem denk ik
Wat leuk, mijn kater heet ook Sisqoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef Sorbootje het volgende:
Pien is lief!!
Sisqo ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knokken op de inmiddels behoorlijk gehavende krabpaal
Wat toevallig! Wij hebben net besloten om onze kat ook Jazz te gaan noemen! haha.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Jazz maakt de hor tegenwoordig openWat voor hordeur hebben jullie?
En ik maar denken dat ik origineel wasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat toevallig! Wij hebben net besloten om onze kat ook Jazz te gaan noemen! haha.
Haha, dit gedrag vertoont Gomez ook tegenover kleinere Trix. Eerste paar dagen was t meer blazen wat ie deed.quote:
Mooie foto van een mooi dier!quote:
Doet me meteen denken aan Theo&Thea "Maar dat geeft niet want 't is Jazzzzzz"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Een mooie keuze, zo kan hij zijn laatste jaren op een fijne plek doorbrengen. Verdient hij vast en zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
We zijn vandaag weer naar het asiel geweest en onze keuze is gevallen op een hele lieve oude kater.
[ afbeelding ]
( beetje een rare foto, van de site geplukt )
Het beestje was ontzettend blij om ons te zien en wil graag aangehaald worden. Hij is 11 jaar, dus een hele mooie leeftijd om zijn laatste jaartjes lekker in mijn appartement door te brengen
Met deze Jazz geeft het wel, hij was laatst dus kwijtquote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Theo&Thea "Maar dat geeft niet want 't is Jazzzzzz"
Maandag gaan we hem ophalen, we waren weer eens net iets te laat om de lieverd mee te mogen nemen. We staan gewoon super vroeg voor de deur, dan is ie van onsquote:Op zondag 13 juli 2008 00:41 schreef Artificial-life het volgende:
[..]
Een mooie keuze, zo kan hij zijn laatste jaren op een fijne plek doorbrengen. Verdient hij vast en zeker.
Ik had hem in het asiel ook gezien, met zijn scheve oortje![]()
Wanneer mag je hem ophalen?
Zo 1:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Die moet je dus niet hebbenquote:
Wat leuk, een oudjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
We zijn vandaag weer naar het asiel geweest en onze keuze is gevallen op een hele lieve oude kater.
[afbeelding]
Het beestje was ontzettend blij om ons te zien en wil graag aangehaald worden. Hij is 11 jaar, dus een hele mooie leeftijd om zijn laatste jaartjes lekker in mijn appartement door te brengen
Thanx!quote:
wat een schatjequote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef mrcool het volgende:
Hier dan de 1ste fotootjes van onze nieuwe poes, Trix gedoopt. Trix is een kleine kitten van een weekje of 6 oud (volgens DA). Ze komt van een boerderij af waar ze zat met moeders en dr broertje. Ze komt uit een nestje van 3 waarvan zij en dr broertje dus nog over waren. Ze zat behoorlijk onder de vlooien toen we dr kregen. Inmiddels is dit wel wat minder, we hebben haar even flink gesprayed. Gomez (1,5 jaar oude kater uit t asiel) moest in t begin niets van dr hebben, was zelfs bang voor dr en reageerde ronduit paranoide. Ze zitten nu inmiddels 5 dagen samen en t gaat nu wel wat beter. Gomez vind t alleen absoluut niet leuk als Trix in of op dingen gaat liggen waarvan hij van mening is dat t zijn spullen zijn, nee delen is niet Gomez zijn sterkste punt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zal wel moeten!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
En dat delen... ach dat leert Gomez vanzelf...
Wat een schatjequote:
Ha de keus is dus toch op een lief oudje gevallen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo 1:
[..]
Die moet je dus niet hebben
[..]
Wat leuk, een oudjeMooie kater zeg!
Mijn katten zijn buiten katten dus die kunnen ook gewoon de hordeur openen. Pootje tussen de deur en het kozijn, even aantrekken... en hopen dat hij lang genoeg open is om hun lijven er door te kunnen krijgenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]die doet het wat slimmer dan Jazz. Jazz krabt de deur gewoon open zeg maar. Poot om t hoekje en gaan
wow, wel heul grappig.. Voor die 2 van mij niet toepasbaar aangezien die alleen maar een paar keer hun nagels er aan zetten en liever op de bank of in de vensterbank liggen.quote:
Vinden ze die leuning aan de paal leuk? Jazz hangt het liefst met poten of kop buitenboord, dat gaat niet met die waar die kleine ligtquote:Op zondag 13 juli 2008 19:03 schreef mrcool het volgende:
Soms heerst er vrede en geniet iedereen even van de rust!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste maal dat ze samen op de krabpaal zitten en ook daadwerkelijk rustig zijn!![]()
Als Gomez op dat plekje ligt dan ligt ie helemaal plat tegen die leuning aan geduwd en met minstens 1 poot buitenboord. Aan de voorkant zit geen leuning.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vinden ze die leuning aan de paal leuk? Jazz hangt het liefst met poten of kop buitenboord, dat gaat niet met die waar die kleine ligt
Ik vind dat altijd zo mooi, die tekening rond de ogen!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Mooi geheel.![]()
En eentje van mijn poezebeestje.Ze wordt de 27e 17 jaar.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Vlinder riep je ze toevallig dat ze beiden zo mooi omkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |