Wat een mooierd zeg, qua kleur net een bruine labrador, ook zo mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 00:18 schreef nein het volgende:
de grote versie van de foto van mies!!!
En idd, het is net een lolcat plaatje, die van die zatte katjesAlleen ben ik dan weer niet grappig genoeg om er een leuke titel bij te verzinnen
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ik vloekte ook even toen ik hem slootquote:Op maandag 9 juni 2008 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Gaat die net dicht nadat ik mn foto's posttvptje dus
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Evil inside
[ afbeelding ]
(Bal)Thazar (z'n ballen zijn eraf..)
[ afbeelding ]
Clark (Gable)
[ afbeelding ]
lekker zonnen
Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
!
Wat zijn het voor katten ? ik vind ze prachtig !
Thnx voor je uitleg ! ik vind ze echt mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)
Enorm speelse en nieuwsgierige katten, zoeken ook echt de aandacht op(niet zo erg als een siamees overigens).
Die burmees heeft trouwens ook nog een voordeel: ze hebben geen ondervacht, ze verliezen dus ook veel minder haren.
Nadeel is dan weer dat ze 's winters beter niet naar buiten kunnen ivm. verkoudheid enzo..
Zoiets hebben wij ook maar dan met een gele donskussens onder en bovenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Mn moeder heeft dit 'stapelbedje' van een vriend gekregen, de katten vinden het heerlijk
[ afbeelding ]
Moos houdt ze nauwlettend in de gaten!Die Furby ook
!
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 11 juni 2008 01:23 schreef PeuRac het volgende:
wat lief![]()
soms vind ik t wel zielig dat Dub alleen is, aan de andere kant, echt sociaal en knuffelig is die niet.
Lieeef!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen slapen!
Op de meest bijzondere manieren.![]()
Boris.![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Hij komt alleen op het balkon/gallerij, maar daar zijn geen andere katten. Alleen mensen, maar hij is eigenlijk nooit echt aanhankelijk, als die al eens bij iemand gaat liggen dan is het bij een vrouw, nooit bij mannen. Hij houdt wel van stoeien, maar bijt gelukkig nooit doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:09 schreef nein het volgende:
[..]
Ja heWas het zelf ook niet gewend hoor, 2 katten tegelijk, maar nu ik er 2 heb zou ik t nooit meer anders doen. Komt Dub wel buiten? Want dan zal ie daar wel 'stoei/speelmaatjes' hebben, als ie nooit buiten komt, dan zou ik een 2e kat zeker overwegen
Ik zou altijd gaan voor twee als je de mogelijkheid hebt. Het zijn echt wel dieren die gezelschap zoeken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef linebear het volgende:
zit te twijfelen, het gaat om een mannetje en vrouwtje van 10 weken... twijfel of ik ze allebei neem of slechts eentje...
Tja, daar zullen we nooit achter komen als ze het niet probeert..quote:
Wat een lekker ding is het tochquote:
Mooie blauwe ogenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |