gecondoleerd... hoe oud is die geworden, en was het onverwacht?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Dupje het volgende:
Late tvp...
Ik ben ook niet echt in de stemming, mn opa is gisterochtend overleden...
nog 4 maanden min een dag dan ben ik 21quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik 22 was geworden en ik vond het helemaal kut en eng en weet ik veel wat..
Maar nu zat ik me net te bedenken.. Over een half jaar ben ik ook 22
quote:
Dankjequote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gecondoleerd... hoe oud is die geworden, en was het onverwacht?
Nee de andere, daarom was het ook zo onverwacht. Toen mam me belde dacht ik idd meteen aan die. Maar het was dus toch de andere. Was wel raar...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar was het die ene Opa Dupje? Die al in het ziekenhuis enzo gelegen heeft?
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeetje dat is inderdaad heel vaag want van die andere had je het langzaam verwacht enzo hoe erg het dan ook nog is..
Heel veel sterkte iig
Dat is echt matigquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee de andere, daarom was het ook zo onverwacht. Toen mam me belde dacht ik idd meteen aan die. Maar het was dus toch de andere. Was wel raar...
Ik niet, ben werken tot 2230. Wellicht de radio aan met Jack van Gelder er opquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat iemand vanaaf nog ergens speciaal voetbal kijken?
Ik speel zelf de Prelude van de eerste cellosuite van Bach (opa was een Bach fanquote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
welk nummer wil je spelen ?
En terecht, op de dag van Ned - Italie ga je toch niet met een italie-ava lopenquote:
Een of andere eikel had hem gejatquote:
Als ik nu ook een blauw kleurtje hadquote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere eikel had hem gejat. Ik wil orgineel zijn.
Ik ga wel in een Italia shirt naar mijn werk.
Ik kan wel even wat regelen voor je wacht even.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik nu ook een blauw kleurtje had
Ik ga naar Piecken of naar Van Buren denk ik...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat iemand vanaaf nog ergens speciaal voetbal kijken?
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan wel even wat regelen voor je wacht even.
Van buren heeft een beetje een kut scherm van dichtbij.. Zwitserland leek net het Nederlands eftal en de hele tribune was oranjequote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga naar Piecken of naar Van Buren denk ik...
Ah koessiewoessiequote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam-topic zijn ze allemaal anti-voetbal, hier zijn ze allemaal pro-Italie.
Ik kan er niet mee omgaan.
Zijn we 't eindelijk een keer eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef FlashingLights het volgende:
Kijk zo verkloot je dus een tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |