Ik vind er niks mis mee, maar een man als feitosa wil toch geen konijntjes op zijn muurquote:
Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefdquote:
Hmm, Liquidootje is wegquote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd, Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND
, garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.
Dat was het volgens mij.
Proud to be foutquote:Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee, maar een man als feitosa wil toch geen konijntjes op zijn muur
En dat nijntje douchegordijn van je is gewoon fout
Geen uitgebreidt verslag, maar we hebben wel wat verteldquote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd, Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND
, garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.
Dat was het volgens mij.
vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...quote:
Buig voor de Nijntje godquote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...
Eigenlijk kan dat gewoon niet hoor.
Ik vind het bijna eng...quote:
dit vraaagt om een uitgekauwde klassiekert:quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...
Eigenlijk kan dat gewoon niet hoor.
2007 beldequote:
quote:
Dat konijn vind ik dan weer helemaal engquote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit vraaagt om een uitgekauwde klassiekert:
[ afbeelding ]
Ja, dat zal jij niet erg vinden...quote:
Wauw, wat een verschil zeg. Mooi ook dat laminaat.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn huisje met vorderingen:
Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...
[ afbeelding]afbeelding ]
Woonkamer (Met laminaat)
Keuken (met vader erin en witte tegeltjes)
Overloop, niet meer geel
De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn
Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij)
En de kamer van A, met heel leuk behang
Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
Al heel lang inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
Ik beloof dawg sowieso al maaaaaaaanden dat ik een keer langskom.
Nee, ph34r m3!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat zal jij niet erg vinden...
Nog een foonnummer gescoord dan wel?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Feitosa het volgende:
Kom net terug van de AH, word ik onderweg door een paar appetijtelijke jonge meiden gevraagd of ik een dansje wil doen voor de camera op door hen verzorgde muziek. Toch vriendelijk bedankt, straks sta je op geenstijl......
Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.quote:
hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.
dat komt omdat je pas happy bent als je stopt met zoeken.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
Ach, als je ze jong krijgt kan je ze nog disciplineren naar jouw wensenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |