Ik neem aan dat dit weer 1 van je reageerstellingen is?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
nah, d'r is pas wat aan de hand als je zelf ook echt vindt dat er wat aan de hand is (oh ja en als veel dingen mislukken in je leven, terwijl je ze wel zou willen, zoals een baan/opleiding, relatie, vriendschappen etc. dan is het ook wel tijd om eens kritisch naar je eigen handelen te kijken)quote:Op zondag 8 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
[..]
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze?.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
Ojee, je gaat er op in...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
als je een beeeeetje had meegelezen, dan had je kunnen zien dat bijna 80% van de users hier juist niet op zoek zijn naar een vaste relatie, maar vooral heel veel en vrij leven (en dus veel actie ondernemen)
maar goed, jij vond het dus nodig om jouw stelling even te uiten...vertel eens, waarom kwam dat zo opeens?
had dat niet gemogen dan??quote:
Gewoon snel over iets anders beginnenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef m-niki het volgende:
[..]
had dat niet gemogen dan??
(ik zag nergens een handleiding bij Burdie staan....)
is het nog terug te draaien?
Graag gedaanquote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
Elegy had hele lekkere bonbons voor me meegenomenvan Australian. De doos is wonderbaarlijk genoeg nog niet leeg!
Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.quote:
Helloquote:Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hallo negeermaatje![]()
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Het waren toch Twixen?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.
De Cruesli was oké trouwensquote:
Omdat ik op dit moment niet de tijd en motivatie heb om een relatie te laten slagen. En omdat ik ontzettend kritisch ben natuurlijk. En natuurlijk ook vooral omdat anderen dat ook over mij zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hello.
Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
+1quote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar bovenal natuurlijk om hier te kunnen posten.
Verlegen, voorheen meer dan nu, daardoor weinig ervaring. Gecombineerd met een matig zelfbeeld -> relaties zijn eng. Ik ben zegmaar zoals hem maar dan een paar jaar en een paar ervaringen rijker. Het gaat me dan ook wel een stuk beter af dan hem, inmiddels.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hello.
Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Nah, ik zag dat je in Nijmegen woont en laat ik nu net afgelopen week een relaxed kroegje naast Nijmegen centraal ontdekt hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
nah, d'r is pas wat aan de hand als je zelf ook echt vindt dat er wat aan de hand is (oh ja en als veel dingen mislukken in je leven, terwijl je ze wel zou willen, zoals een baan/opleiding, relatie, vriendschappen etc. dan is het ook wel tijd om eens kritisch naar je eigen handelen te kijken)
Hm....een fles wijn....aanlokkelijk voorstel...kom ik later wellicht nog wel op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |