Met zoveel nadruk op haar uiterlijk moet ze wel een kutkarakter hebben.quote:Wooow!
Wat zie ik er vandaag geweldig uit.. met m'n prachtige, volle bos haar, zonder enig spoortje grijs. Kijk eens hoe mooi en natuurlijk het valt en wat een bijzonder opwindende kleur het heeft! M'n stralende ogen, echt heel fris, ontspannen en uitgeslapen. Geen walletje, kraaiepootje of rimpeltje te zien! En m'n huid voelt ook zo zacht aan, net als babybilletjes. De teint is ook zo mooi, zo gezond van kleur en zo egaal. En m'n mond is echt geweldig, die vorm, die kleur en als ik glimlach.. gewoonweg verblindend. die stralende, witte prachtige tanden, zo regelmatig! Ik ben echt heel bijzonder, zelfs m'n neus is zo geweldig van vorm, niet te groot, niet te klein, echt perfect op maat. En kijk iets meer opzij, die prachtige oren, zo geweldig van vorm, afmeting, echt helemaal in balans met de rest van mijn prachtige hoofd. En ook m'n nek is zo fraai, heel sierlijk en het laat mijn hals er zo prachtig uitkomen. En ook de rest van m'n geweldig gevormde lichaam is echt wonderbaarlijk prachtig, gespierd, slank en goed gevormd, sexy. Er zijn bijna geen woorden voor, nee ik ben echt een heel mooi mensje en ik heb vandaag een heel goed gevoel over mezelf.
Denk jij er net zo over? En ben jij ook zo zelfverzekerd?
Stuur me dan een leuk berichtje
Kusje, Sam
Ghehe, nou de berichtjes die deze "meneer" me stuurt zijn van iets andere strekking.quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, als je geen antwoord meer geeft op me in je fobo...
Die is vast ontzettend onzeker.quote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef KosterT het volgende:
[..]
Met zoveel nadruk op haar uiterlijk moet ze wel een kutkarakter hebben.
Ik word nu toch wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehe, nou de berichtjes die deze "meneer" me stuurt zijn van iets andere strekking.
Behoorlijk hatelijke en vrouwonvriendelijke strekkingen. En out of the blue ook nog eens. Loser. Maar goed, ik betaal voor Lexa en ben dus klant. En Lexa doet er niks aan and that pisses me off.quote:Op maandag 27 september 2010 12:30 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel nieuwsgierig.
Hier zit vast een hele foute tekstschrijver achter. Dezelfde die de teksten bedenkt voor die foute reclames 's nachts.quote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef KosterT het volgende:
[..]
Met zoveel nadruk op haar uiterlijk moet ze wel een kutkarakter hebben.
Nee, dan ben ik het niet. Ik maak andere toespelingen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Behoorlijk hatelijke en vrouwonvriendelijke strekkingen. En out of the blue ook nog eens. Loser. Maar goed, ik betaal voor Lexa en ben dus klant. En Lexa doet er niks aan and that pisses me off.
Ja, daar heb ik dus ook al tig berichten over gestuurd naar Fok! maar niemand doet iets.quote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik het niet. Ik maak andere toespelingen.
Tsssk, je replies naar me zeggen heel iets anders.quote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus ook al tig berichten over gestuurd naar Fok! maar niemand doet iets.
![]()
quote:Hi Welcome 2 my profile !!
Allereerst wil ik even duidelijk maken waar ik TOTAAL niet opzoek naar ben : ( NOT BEING RUDE, but I dont want 2 WASTE your PRECIOUS TIME, and dont want you 2 WASTE my PRECIOUS time, with OPENMINDED nonsens:
* Ben niet opzoek naar SEX
* Ben niet opzoek naar " DIRTY CHAT/ WEBCAM " GESPREKKEN
* Onbeleefde/ Respectloze berichtjes worden gelijk GEBLOKKEERD en aangemeld bij de website
* Ben niet opzoek naar een OPENMINDED RELATIE.. van Lets date/ have fun en we zien wel hoe het verloopt.
* I loveeeeee and adore kidssss..... maar wil liever iemand ZONDER KINDEREN. ( Ik vooroordeel niet, heb het eens geprobeerd en het was , zoals ik verwacht had.. Heel veel DRAMA! GEEN ZIN IN.. SORY
* Mensen opzoek naar FUN..en zich een wilde avond stappen voorstellen... nee ben niet van het uitgaan , paar keer geprobeerd maar vind er helemaal niks aan..SORY ... met alle respect voor degenen die het wel geweldig vinden.......( dit is al een kleine voorbeeld van hoe uiterlijk men kan misleiden en een totaal ander indruk geeft )
* Mensen die GEOBSEDEERD zijn door uiterlijk. Thank you 4 the compliments.. maar heb niet zo op mensen die de indruk geven dat alles om het uiterlijk draait. En ze zich daar voortdurend op fixeren.
Dus commentaar over mijn uiterlijk, hoeft niet... er is GENOEGG om over te praten.. veel LEUKERE en BELANGRIJKE dingen toch ??
* Heb totaal geen kapsones.. en praat gwn tegen iedereen MAAR.. voor mannen die in een relatie zitten, en toch subtiel afdingen dat je een " VRIENDSCHAP " met ze begint "..NO WAY !
Reden : Als vrouw zijnde , zou ik het ook niet leuk vinden als mijn man loopt te FLIRTEN. Respect staat hoog in mijn lijst.. dus ik doe niet iets tegen anderen, wat ik ZELF NIET WIL dat ANDEREN mij AANDOEN.
Voor degenen die in deze groep vallen.. veel SUCCES.. in jullie zoektocht !!
Ok I got that of my chest.. nog mensen over?? hoop van wel..
Hallo.. kleine groep die over is wuahhaha
* Waar ik naar opzoek ben:
- Eerlijke mensen
- Serieuze mensen
- Mensen die weten wat ze in het leven willen bereiken
- Doorzetters.. Life wasnt made 2 be easy......
- Mensen die van rust houden. Even druk en gezellig is wel leuk, maar hoeft niet 24/ 7
- Mensen die GELUKKIG willen zijn.....
- en niet bang zijn om liefde te GEVEN / NEMEN....
Ik ben 25 jaar Studeer International and European Law ( HBO ).
Ben een persoon die altijd klaar staat om anderen te helpen, ben soms wat koppig ( yeah atleast I admitt :p ), Ben jolly, Een doorzetter, Vergeef mensen snel, Liefdevol maar ben vooral een vechter. als ik me op een doel focus dan ga ik er ook echt voor.
Verder vind ik dat het leven veel meer in zich heeft, dan wij eruit halen.
Het leven is meer dan alleen uiterlijk ( why dont people get this ?), uiterlijk is natuurlijk wel mooi meegenomen, maar moet niet de hoofdreden zijn dat iemand jouw kiest.
Men selecteerd tegenwoordig alleen op Uiterlijk en vergeet op kwaliteiten en Karakter.....
1 Leuke Queto waar ik altijd veel aan heb:
* Barriers are the ONES THAT you ACCEPT......
* always DÒ AS YOU say AND say AS YOU do
Bedankt dat je even de moeite en tijd hebt genomen om mijn profiel te lezen !!
Take care !!!
p.s Geen foto is helaas geen reactie. Het is altijd FIJN om te zien , tegen wie je spreekt.... Ik heb ook gewoon foto's staan , zodat men kan zien wie ik ben... so would be nice if I can also see YOU...komt anders zow MYSTERIEUS over.... ALSOF IEMAND IETS TE VERBERGEN HEEFT, OF NIET WILT DAN ANDEREN HEN OP INTERNET HERKENNEN.
...
p.s Ik kreeg laatst een " GRAPPIG " berichtje, waar iemand schreef, dat ik mezelf TEGEN SPREEK doordat ik iets zei over personen die reageren , maar geen foto hebben.
Uitleg: Iemand aanspreken terwijl je geen foto hebt, zou hetzelfde zijn als een SOLLICITATIEGESPREK ....waar je met de rug toe naar iemand zit.
Want men hoort je te beoordelen op je KWALITEITEN toch ?
Maar iemand aankijken, / een foto hebben ....heeft niks temaken met iemand KEUREN maar puur met BELEEFDHEID.... daar je elkaar niet kan aankijken, kan je tenminste doormiddel van een FOTO zien, tegen WIE je spreekt..
Beleefdheid........
( Hoop dat ik het goed heb uitgelegd....)
Take care !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |