quote:
Uhuhquote:Op zondag 8 juni 2008 13:38 schreef Californium het volgende:
[..]
lekker pech...howel oncharmante foto's van jou ofzo wel mogen uiteraard
Goed planquote:Op zondag 8 juni 2008 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
We kunnen ook allemaal een voor een foto's van onszelf posten
Heb jij een ....?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik eindelijk een foto in mn FoBo heb![]()
Neequote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, post die foto's. Dan is het opeens druk
* gaat kijken of gewone foto kan vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hoe staan we met die gewone foto? Ben wel benieuwd eigenlijk
Hoi eer-ik
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, ik zou weleens een longontsteking kunnen hebben
Heb ik niet op deze computerquote:Op zondag 8 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
* gaat kijken of gewone foto kan vinden
quote:
Die is in Nijmegenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En die ander is zeker toevallig niet in de buurt
quote:
Nee, iddquote:Op zondag 8 juni 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Zou niet zo puick uitkomen met 5 tentamenweken voor de boeg
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, ik zou weleens een longontsteking kunnen hebben
vanavond.... Heul misschien als ik een leuke vind en als ik er zin in heb. En als ik wel wil dat iemand een foto van mij heeftquote:
Mjaquote:
Wil je welquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond.... Heul misshcien als ik een leuke vind en als ik er zin in heb en of ik wel wil dat iemand een foto van mij heeft
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
vanavond.... Heul misschien als ik een leuke vind en als ik er zin in heb. En als ik wel wil dat iemand een foto van mij heeft
Dat moet ze helemaal zelf weten hèquote:
wie zegt dat? denk het nietquote:
hoop ik voor jequote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaMaar ik moet niet op de zaken vooruitlopen, misschien heb ik gewoon ff een algehele malaise dagje
blauwe ogen en donker (bruin) haarquote:Op zondag 8 juni 2008 13:58 schreef Houniet het volgende:
i've been going on for weeks but it feels like years
love the way you talk, love the way you stare, love your blue eyes and your dark soft hair, and you cant compare do those others
make me leave my brothers in the bars and the clubs(you still know, you still know)
Heb ik alquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond.... Heul misschien als ik een leuke vind en als ik er zin in heb. En als ik wel wil dat iemand een foto van mij heeft
Caliquote:
Piliesquote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hoe staan we met die gewone foto? Ben wel benieuwd eigenlijk
Hoi eer-ik
quote:
quote:
Of 1 van jullie samen?quote:
Ja, post m ffquote:Op zondag 8 juni 2008 14:01 schreef Californium het volgende:
welk?
Gaat primaquote:
ojaquote:
quote:
Neequote:Op zondag 8 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Of 1 van jullie samen?
Oh nee, doe maar niet
[..]
Ja, post m ff
En natuurlijk nog een shitload aan party pics, maar daar sta ik zelf ook niet altijd even charmant opquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En natuurlijk nog een shitload aan party pics, maar daar sta ik zelf ook niet altijd even charmant op
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En natuurlijk nog een shitload aan party pics, maar daar sta ik zelf ook niet altijd even charmant op
Jij bent charmant op elke fotoquote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet....Jammer genoeg
Dude, kom op, denneappels, hamers, zakdoekjes (cq bleemiddel), oude kaas. Hoe moeilijk kan het zijn...quote:
Was het maar zoquote:
Ben @ Girls Love DJ's geweest, goed feest.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Gaat primagister voetbal gekeken
![]()
Jij? nog op daken van gebouwen geklommen? of gewoon een rustig feestje gehad
Die ene van het gala is wel leuk, plus die ene toen je net je haren geknipt had en dat zwart witte aanhad en ik te kanker dronken was...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet....Jammer genoeg
quote:
Shitquote:Op zondag 8 juni 2008 14:06 schreef Californium het volgende:
en net optijd je post aanpassen hezag het wel
![]()
klinkt nice...Veel vrouwenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben @ Girls Love DJ's geweest, goed feest.
Maat van me organiseerde het.
Ok, het slaat dus gewoon nergens op, en het leukste is dat ik me er druk om maak?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, kom op, denneappels, hamers, zakdoekjes (cq bleemiddel), oude kaas. Hoe moeilijk kan het zijn...
Nee, daar worden we niet nieuwsgierig vanquote:Op zondag 8 juni 2008 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
Die ene van het gala is wel leuk, plus die ene toen je net je haren geknipt had en dat zwart witte aanhad en ik te kanker dronken was...
quote:
Ik zie het nog steedsquote:Op zondag 8 juni 2008 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Was het maar zo
en net optijd je post aanpassen hezag het wel
![]()
Ghehe.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ok, het slaat dus gewoon nergens op, en het leukste is dat ik me er druk om maak?
Van het gala is wel oke...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ene van het gala is wel leuk, plus die ene toen je net je haren geknipt had en dat zwart witte aanhad en ik te kanker dronken was...
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh
Die andere post die ik aangepast heb heeft ze niet gezien
Maar wel een leuke fotoquote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Van het gala is wel oke...
En dat andere was zo irritant![]()
de foto was leuk...quote:
Ligt niet aan hem, maar dat zijn alle dronken mensenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef Californium het volgende:
Maar als je dronken bent ben je zo irritant
Het ging om de foto, niet om mijn alcohol issuesquote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef Californium het volgende:
[..]
de foto was leuk...
Maar als je dronken bent ben je zo irritant
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het ging om de foto, niet om mijn alcohol issues![]()
Kan ik wel even laten zien aan d'rquote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Joh
Die andere post die ik aangepast heb heeft ze niet gezien
Beterschapquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heey
Allemaal bedankt voor het lieve kaartje!
Ik voel me vandaag een klein stukje beter.. heb nu 2 paracetemol gehad (gister op dit tijdstip 6). Het is dus iets beter uit te houden. Toch ben ik er zelf van overtuigd dat het wel mijn blinde darm is.. morgen afspraak maken bij de internist, waar ik met spoed tussendoor mag, dus kan hopelijk ook morgen terecht. Ik hoop dat ik niet geopereerd hoef te worden.
Doe maarquote:
Beterschapquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heey
Allemaal bedankt voor het lieve kaartje!
Ik voel me vandaag een klein stukje beter.. heb nu 2 paracetemol gehad (gister op dit tijdstip 6). Het is dus iets beter uit te houden. Toch ben ik er zelf van overtuigd dat het wel mijn blinde darm is.. morgen afspraak maken bij de internist, waar ik met spoed tussendoor mag, dus kan hopelijk ook morgen terecht. Ik hoop dat ik niet geopereerd hoef te worden.
quote:
Wat is erquote:Op zondag 8 juni 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
tvp
Beetje een slecht humeurtje, Yesse?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
tvp
Wat kun je hier nou missenquote:
Ze is nu weg, dus jammerquote:
Nee hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bedankt allemaal
Nou heb gister 5 mg gehad.. mag er eigenlijk maar 4 hebben. Maar kon het gewoon niet uithouden anders. Was dus ook helemaal duf en van de wereld.
Heb ik hier nog iets gemist?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
tvp
Ja, das dus te laat hèquote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] YESSE!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Koop een leven....quote:
Shit, verkeerde antwoord gegeven dusquote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou dan kan ik ook wel weer eventjes op de bank gaan liggen, als ik toch niks mis
quote:![]()
Zekerquote:
quote:
quote:le·ven1 (het)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan
2 (levens) iemands bestaan van zijn geboorte tot zijn dood
3 (levens) levenswijze
4 geheel van verschijnselen en werkzaamheden in een bepaalde kring
5 drukte, rumoer
6 het vlezige deel van het dierlijk of plantaardig lichaam
le·ven2 van (werkwoord; leefde, heeft geleefd)
1 in zijn onderhoud voorzien door het genoemde
le·ven3 (onovergankelijk werkwoord; leefde, heeft geleefd)
1 (van organische wezens) zich in de toestand bevinden waarin de verschillende functies en eigenschappen die tezamen het leven vormen aanwezig zijn
2 (van zaken en voorstellingen) bestaan, niet verloren gegaan zijn
3 zijn leven op een bepaalde manier inrichten, doorbrengen
4 (van ideeën, thema’s e.d.) zo belangrijk of populair zijn dat het de mensen bezighoudt
Het woord voortplanten bevindt zich in de omschrijving en alsnog weet je het niet zeker.... This is baaaddddquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een miskoop
Ik denk er nog even over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |