Er zijn meerdere manieren hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
Vind ik wel behoorlijk direct hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren hoor![]()
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Vind ik wel behoorlijk direct hoor. Eerst even beetje praten (straks heeft ze zo'n mannenstem
) en dan als ze interesse toont de befaamde hengel uitgooien en op het juiste moment binnen halen, niet te laat, maar ook niet te vroeg
.
ja maar dat ze je uit gaat lachen gaat wel erg ver..quote:Op zondag 8 juni 2008 05:26 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachen
Was in de nachtsuper natuurlijk!quote:Op zondag 8 juni 2008 04:41 schreef swarmahoer het volgende:
juist in de supermarkt verwacht je het niet dus zou er leuk gereageerd kunnen worden
en waarom open je dit topic om half 5 snachts heb je niks beters te doen
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten.
Krom lopen?quote:Op zondag 8 juni 2008 08:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?
ja joh, daar zal ze leuk op reagerenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
quote:Op zondag 8 juni 2008 09:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"
Zo dat zijn mooie meloenen!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Of je kijkt wat ze in haar boodschappenwagentje heeft liggen en maakt een willekeurige opmerking over een willekeurig stuk fruit. Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten. Voor je het weet heb je weer iets verkeerds gezegd en dan sta je dus nog wel minimaal 5 minuten achter die meid.
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?"quote:
Komkommers? Je moet m'n thermosfles eens zien!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
En dan doen we morgenochtend ontbijt op bed, de champagne heb ik al.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
quote:
"Niet veel, die hele grote/dikke die ze op de markt verkopen waren al opquote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 04:32 schreef Zulon het volgende:
Zelf zou ik zo'n meisje niet zo snel aanspreken, want ik denk dat mensen in een supermarkt over het algemeen vooral met hun eigen ding bezig zijn (ben ik zelf meestal ook) en niet zitten te wachten op een gesprek met een wildvreemde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |