zal ik doen .. je zal misschien nog wel verbaasd staan van hun reactiequote:Op zondag 8 juni 2008 23:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post de reactie die ze geven hier ook maar, kennen wij ook weer lachen.
Jij ook wel denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal ik doen .. je zal misschien nog wel verbaasd staan van hun reactie
we zullen zien...quote:
je vergeet de :quote:Op zondag 8 juni 2008 23:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhh.... succes
ehh nee??quote:
kom maar op met jullie aanvullingen, ideeen, of afbranden van het ideequote:Geachte heer/mevrouw,
Deze brief schrijf ik u naar aanleiding van een ergernis die mij en vele mensen met mij regelmatig overkomt. Namelijk het vergeten van statiegeldbonnetjes uit de flessenautomaat, of het verliezen van het bonnetje uit je zak als je je boodschappenlijstje eruit haalt.
Er is een “simpele” oplossing voor dit probleem die ook nog eens milieubesparend werkt. Namelijk het ingeleverde statiegeld koppelen aan de klantenkaart. Hierdoor kunnen klanten kiezen voor een papieren bonnetje indien zij geen klantenkaart hebben, of als zij wel in het bezit van een klantenkaart zijn, het statiegeld hierop zetten en eventueel zelfs sparen voor in moeilijkere tijden. Het statiegeld is dan bij de kassa te innen door het opgeven van je postcode en huisnummer (zoals nu het nu ook het geval is als je gespaarde air-miles wilt innen). Dit laatste is om te voorkomen dat een ander met jouw gevonden klantenkaart het (gespaarde) statiegeld kan innen.
Deze methode is met name handig voor bijvoorbeeld alleenstaande bijstandsmoeders. Tevens zorg je voor klantenbinding omdat mensen terug zullen blijven komen en omdat er minder papieren bonnetjes gebruikt worden spaar je ook nog eens het milieu.
Ik denk dat jij op TV komt en gevraagd voor een optreden in de reclame van AH.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:
Eerste (concept)brief aan de Albert Heijn gericht:
[..]
kom maar op met jullie aanvullingen, ideeen, of afbranden van het idee
het is geen ONZquote:Op maandag 9 juni 2008 15:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Ikdenk dat jij op TV komt en op de reclame van AH.
Maar waarschijnlijk krijg je een mooie conceptbrief terug dat je idee is doorgestuurd naar de afdeling klantenideeen, en je bedankt wordt voor je interesse in de company, en dat ze blij zijn met jouw als klant
ik ga je niet afbranden hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:
Eerste (concept)brief aan de Albert Heijn gericht:
[..]
kom maar op met jullie aanvullingen, ideeen, of afbranden van het idee
als ik antwoord krijg zal het ik zeker posten hierquote:Op maandag 9 juni 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga je niet afbranden hoor![]()
ik vind wel dat je een pluimpje verdient voor je doorzettingsvermogen en het ondanks alle op en aan merkingen, of ze nou gelijk hebben of niet, maakt even niet uit, maar dat je toch gaat proberen
nah heb ik toch wel respect vooren ik hoop dat je serieus antwoord krijgt van AH,
en of het nou negatief of positief is dat je het antwoord ook hier post.
niet geschoten is altijd mis, en ik vind het wel geinig dat je denkt ''lekker puh, ik doe het toch)
succes in ieder geval van mij
lees mijn conceptbrief en je ziet dat je de keuze hebt!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef freiss het volgende:
Wat een ontzettend slecht idee
Dat argument van klantenbinding ook. Ik zou juist naar een andere supermarkt gaan als ik zo'n onhandige procedure zou moeten doorlopen om mijn flessen in te leveren
Eigenlijk zie ik het nog steeds niet, maar ik zou dus de keuze hebben. Ze gaan dus dan een systeem ontwikkelen voor een heel kleine groep mensen, omdat er nog steeds bonnetjes worden gebruikt. Stel dat 25 procent, wat mij zelfs erg hoog lijkt, van de mensen overstapt naar het nieuwe systeem. Dan wordt er ook maar 25% aan papier bespaard, terwijl de implementatie-kosten gelijk blijven.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
lees mijn conceptbrief en je ziet dat je de keuze hebt!
ik denk juist dat er meer mensen over zullen stappen, en dat de bonnetjes beperkt zullen gaan blijven tot de individuele bezoekers van de betreffende supermarkt...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het nog steeds niet, maar ik zou dus de keuze hebben. Ze gaan dus dan een systeem ontwikkelen voor een heel kleine groep mensen, omdat er nog steeds bonnetjes worden gebruikt. Stel dat 25 procent, wat mij zelfs erg hoog lijkt, van de mensen overstapt naar het nieuwe systeem. Dan wordt er ook maar 25% aan papier bespaard, terwijl de implementatie-kosten gelijk blijven.
Beetje duur systeem dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |