quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef slindenau het volgende:
Wat voor incompetente consument ben je als je niet eens een statiegeldbonnetje in je bezit kan houden.
heb je niets zinnigs te zeggen ofzo??quote:
daarom ben ik dus voor mijn systeem, om te voorkomen dat mensen zoals jij andermans geld inpikkenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind ze altijd. Pwnd!
Neequote:
vraag er patent opquote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je niets zinnigs te zeggen ofzo??
[..]
daarom ben ik dus voor mijn systeem, om te voorkomen dat mensen zoals jij andermans geld inpikken
rot dan op ofzoquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef rene90 het volgende:
Ik zeg....SLOTJE
Is onderhand wel genoeg gediscussieerd.
Ooh nee wat zeg ik nu, is er daadwerkelijk gediscussieerd in een topic op Fok..zo he
mooie schilderijen maak je trouwens,quote:Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja, en een zeer ernstig probleem ook nog dus gewoon open laten
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
mooie schilderijen maak je trouwens,ga je er nog lang mee door, want over 10 jaar neem ik dan wel die 3 kleintjes van je over als ik me eigen huisje heb, of je mag ze opnieuw schilderen
10 mag nietquote:Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mail me effe over 20 jaar dan
o ik deed iets fout geloof ik wou mij orginele post veranderen, was typfoutjequote:Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mail me effe over 10 jaar dan
ja het orginele topic is wel uitgemolken nu......... de rest van de opmerking zijn af en toe wel geinig, daarom kijk ik stiekum nog af en toequote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef rene90 het volgende:
Eigenlijk verleidelijk om je nu te vragen waar je het hebt geleerd en alles maar je hebt al een paar topics erover.
Ben eigenlijk te moe om nog op dit orginele topic in te gaan, DJMO is zoooo eigenwijs. Ooh dat brengt mij op een tip voor DJMO: schrijf je in voor het beste idee van Nederland !
Dan moet anderman maar op zn eigen centen passenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
daarom ben ik dus voor mijn systeem, om te voorkomen dat mensen zoals jij andermans geld inpikken
Ga ik je even lastig vallen in dat topic van jequote:Op zondag 8 juni 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja het orginele topic is wel uitgemolken nu......... de rest van de opmerking zijn af en toe wel geinig, daarom kijk ik stiekum nog af en toe![]()
enne in mijn topic mag je me alles er over vragen hoor, beter niet hier nee, gaan sommige mensen zichh weer irriteren enzo....... krijgen we dat weerdaar is het véél te warm voor
maar eh eigenlijk staat alles al in de topic het hoe en waarom en wanneer en waar![]()
gezellig ik kom er aanquote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ga ik je even lastig vallen in dat topic van je
zal ik doen .. je zal misschien nog wel verbaasd staan van hun reactiequote:Op zondag 8 juni 2008 23:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post de reactie die ze geven hier ook maar, kennen wij ook weer lachen.
Jij ook wel denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal ik doen .. je zal misschien nog wel verbaasd staan van hun reactie
we zullen zien...quote:
je vergeet de :quote:Op zondag 8 juni 2008 23:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]