Leuk al dat nutteloze metaal in je portemonnee, alleen maar omdat een stel knakkers dat bonnetje niet op kan bergen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:52 schreef Drijfzand het volgende:
Die automaat moet geld geven in plaats van bonnetjes, probleem opgelost.
Hoe doe je dat dan met bier?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga gewoon voortaan blikjes kopen![]()
dat wordt ook in blik verkocht voor het geval dat je onder een steen uit de middeleeuwen komt ofzoquote:
Lekker bier zit niet in een blik .quote:Op zondag 8 juni 2008 01:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat wordt ook in blik verkocht voor het geval dat je onder een steen uit de middeleeuwen komt ofzo
Altijd mensen die het laatste woord willenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
ben jij er ook eentje van lijkt welquote:Op zondag 8 juni 2008 02:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Altijd mensen die het laatste woord willen
En nog eenquote:
Dan ga je daarmee naar buiten om de hongerige parkeermeter ermee aan te vullen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Leuk al dat nutteloze metaal in je portemonnee, alleen maar omdat een stel knakkers dat bonnetje niet op kan bergen.
Of de vervelende acordeon man te belonen.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan ga je daarmee naar buiten om de hongerige parkeermeter ermee aan te vullen.
Jeetje zeg, kratjes breng je toch gewoon op de fiets terug.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan ga je daarmee naar buiten om de hongerige parkeermeter ermee aan te vullen.
Kijk dat gaat tenminste ergens overquote:Op zondag 8 juni 2008 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hier zit er altijd een vent die elektrische gitaar speelt.
Nee, maar wel een vrouw, bij voorkeur blond. Dat laaste ben ik wel, maar een vrouw ben ik zeker niet.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:
gebeurt het jou wel eens dat je staat te praten bij de statiegeldautomaat, vervolgens wegloopt en dan je bonnetje vergeet omdat je afgeleid bent?? daar hoef je niet incompetent voor te zijn hoor
Jij praat met mensen in de supermarkt? Ben je bejaard ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:
gebeurt het jou wel eens dat je staat te praten bij de statiegeldautomaat, vervolgens wegloopt en dan je bonnetje vergeet omdat je afgeleid bent?? daar hoef je niet incompetent voor te zijn hoor
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die hun zinloze gesprek over de hempies van Zeeman of de nieuwe buurvrouw moeten houden bij de statiegeldautomaat of pal voor de verse vleeswarenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Jij praat met mensen in de supermarkt? Ben je bejaard ofzo?
hempies van zeeman zijn coolquote:Op zondag 8 juni 2008 12:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die hun zinloze gesprek over de hempies van Zeeman of de nieuwe buurvrouw moeten houden bij de statiegeldautomaat of pal voor de verse vleeswaren
ik heb eens bij de kaasafdeling bij AH meegemaakt dat er twee vrouwen ruzie kregen over voordringenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:10 schreef rene90 het volgende:
Of midden met hun 2 karretjes de ingang blokkeren dat er een grote opstopping plaats vindt, als je vraagt "wilt u even opzij gaan" zo heel verontwaardigd kijken van "huh wat bedoel je"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |