quote:Op maandag 9 juni 2008 17:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zoeken en zoeken naar waar ik jou quoten haha.
Maar inderdaad best een leuk topic geworden met tenminste niet zo veel verotte reacties. Is nog best een leuke discussie ontstaan. Excuses aanvaard hoor
Dit is ook een eigen verzonnen iets. Vanwaar denk je dat een echt zinloos idee niet meer wordt bezocht. Ik vind het een zinloos idee maar ik ga gewoon de discussie niet uit de weg, en maak je niet (echt) belachelijk. Dat is misschien nieuw voor je hier op fok. Maar daarom kan je niet stellen dat "als een topic niet wordt bezocht het een zinloos idee is".quote:Op maandag 9 juni 2008 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
een echt zinloos idee wordt niet meer bezocht, hier bleven mensen op klikken, waaronder jij, en het is ook niet zo dat iedereen alleen maar negatief was!
Ja, mijn idee he !!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:25 schreef rene90 het volgende:
Statiegeld op de chipknip is inderdaad een veel beter idee.
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef rene90 het volgende:
En er waren inderdaad twee andere die het ook een niet zo geheel zinloos idee vonden
neequote:Op zondag 15 juni 2008 01:32 schreef rene90 het volgende:
Al bericht terug?
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:53 schreef rene90 het volgende:
En nu?
Misschien moeten we een systeem bedenken dat we gelijk weten als A&H een brief stuurt naar jou toe. Dus dat ze met een pasje hun brief scannen, en dan dat pasje in hun computer laden, en dan krijg jij op jou pasje weer een melding als je die aanmeldt op A&Hbrieven.nl dat er een brief naar je opgestuurd is, ZOOO simpel systeem toch!
das nog de beste die ik gehoord heb , soort wisselautomaat, alleen dat gaat de super geld kosten, want ze hebben liever dat je het bonnetje kwijt raaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef tijger74 het volgende:
Wanneer de lege flessen worden ingeleverd meteen contant geld terug geven, wedden dat je dat niet kwijtraakt.
nee..... je moet natuurlijk eerst nog de winkel in om boodschappen te doen en bij de kassa moet je je bonnetje inleveren, dat geld trekken ze dan van de rekening zeg maar.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:10 schreef Bartholomew het volgende:
Hoe kan je in godsnaam je bonnetje vergeten terwijl je 30 seconden eerder al die flessen en kratten in die machine hebt staan proppen. Je raakt zeker ook vaak dingen kwijt.
Failquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:29 schreef DJMO het volgende:
needenk dat ze er niets mee willen of kunnen doen
dus laat maar hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |