Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trektquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef Nexie het volgende:
Het is niet echt dat ik niet snap wat er staat, maar meer de hele gedachtengang erachter. Maar het heeft wel iets, gebruik het als charme
Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Misschien nog een weekje of 2 single, maar dan moet ik toch echt m'n ex vergeten en beginnen met een nieuw iemand.
Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg makkelijk, alsof je na die 2 weken gewoon even een nieuwe uit de kast trekt
(Dat zou wat zijn)
Tuurlijk wel, ze is hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het tegenwoordig niet meer om de persoon zelf?
Ik zie een hoofdletter. Ik zie een leesteken. Het is gewoon 1 lange zinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoofdletters en leestekens schijnen ook te helpen om iets duidelijker neer te zetten.
Maar ik vind je nog steeds leuk hoor...
Leg dat dan ook duidelijk uitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb al 'iemand op het oog' en we hebben toegegeven dat we verliefd op elkaar zijn.
Het is btw al bijna een maand uit met mn vorige vriendin.
Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,
aan mijn gedachtegang.
Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij nooit het gevoel dat je sneller denkt dat iemand anders of heeft nooit iemand tegen jou gezegd dat je snel praat ?
Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat er zo anders aan is,
aan mijn gedachtegang.
Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:26 schreef m-niki het volgende:
dan heb je het niet goed begrepen Nexie... ergens vertelde ik toch heel duidelijk dat ik niet dat label op PF wilde plakken????
Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wel dat ik onduidelijk/zacht praat. En soms dat ik te snel ga ja. Maar m'n vrienden praten ook snel, dat scheelt. Wel dat ik altijd wat te vertellen heb en overal heel veel van weet.
Ja daarom zei ik het ook. Maar relatief gezien kom je daar meer slimmere mensen tegen. Geloof me, je leeft nu in een cocon van slimme mensen. Probeer eens met de mensen daarbuiten een gesprek aan te gaan. Je zult schrikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:43 schreef m-niki het volgende:
IQ heeft slechts zijdelings met universiteit te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Leuk, zo stelde ik me jou ook voor in mijn (volkomen eerbare) gedachten
Ja nou. Hier typ ik wat op dat moment in mij opkomt,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hmm moeilijk uit te leggen, sowieso in het vorige deel het gedoe met het herhalen van verhalen. Die theorie zou ik in ieder geval nooit bedenken/hanteren. Ik ben zelf zo verstrooid dat ik hetzelfde verhaal gerust meerdere keren vertel, en ook dingen vergeet die anderen verteld hebben
Ook hoe je met die jongens omgaat, je mening over hen lijkt enorm vaak te veranderen en ik heb eigenlijk nooit een idee wat je nou echt van ze vindt. Maar dit kan ook aan mij liggen, natuurlijk.
[..]
Naja opeens kwam er wel zo'n heel verhaal na mijn opmerking, wilde het even helder hebben
Als ik een verhaal of een verslag uitwerk dan is het heel duidelijk, logisch en gestructureerd. Echt waar. Ik heb er dan enige tijd over na kunnen denken en op die manier de fouten en de niet logische elementen er uit kunnen halen. Dat gaat uiteraard nooit over gevoelens maar over situaties van andere mensen, onderwerpen, situaties etc. Dat vind ik veel gemakkelijker om over te schrijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
overigens...het komt vooral voor dat mensen die goed zijn in begrijpend lezen, zelf ook heel goed hun eigen gedachten om kunnen zetten in een goed te lezen verhaal(ik heb zelf nog niet meegemaakt dat het andersom ook het geval is, maar uiteraard zullen er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen)
Daar heb ik Fok voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook. Maar relatief gezien kom je daar meer slimmere mensen tegen. Geloof me, je leeft nu in een cocon van slimme mensen. Probeer eens met de mensen daarbuiten een gesprek aan te gaan. Je zult schrikken.
ik werk als psycholoog op een ROC (dus MBO van niveau 1 t/m 4 en daarnaast soms ook VAVO mensen: mensen vanaf 16 jaar die in 1 of 2 jaar hun VMBO-tl, havo of VWO af willen maken) dus ik leef niet echt in een cocon van slimme mensen (ik ben overigens in mijn familie de enige die uni heeft gedaan, alle anderen kwamen tot het mbo niv. 3 hooguit...)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook. Maar relatief gezien kom je daar meer slimmere mensen tegen. Geloof me, je leeft nu in een cocon van slimme mensen. Probeer eens met de mensen daarbuiten een gesprek aan te gaan. Je zult schrikken.
Ok nu wordt het een stuk duidelijkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja nou. Hier typ ik wat op dat moment in mij opkomt,
als ware hoe ik mij op dat moment ergens bij voel. Voordat ik aan vrienden/ouders/relaties mijn mening ergens over geef heb ik deze al twee miljoen keer overdacht en komt er een logisch standvastig antwoord uit. Dit is soms een beetje de warrige kladversie van mijn mening.
Dat had ik eigenlijk niet echt verwacht van je, dat onduidelijke. Ik beeldde me jou wel in als het type dat half huppelend binnenkomt en je overstroomt met een lading opgewekte woordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Haha. Ja ik doe echt mijn best om duidelijk te praten. Maar vaak horen/verstaan mensen mij niet
Blegh. Ik wil op een cursus.
ik wil ook mee op cursus!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ok nu wordt het een stuk duidelijkerIk wou dat ik dat kon!
[..]
Dat had ik eigenlijk niet echt verwacht van je, dat onduidelijke. Ik beeldde me jou wel in als het type dat half huppelend binnenkomt en je overstroomt met een lading opgewekte woordenIn ieder geval niet iemand die de kalmte zelve is en heel monotoon spreekt, heb ik gelijk?!
* Nexie doet wel mee met cursus trouwens, krijgt ook vrij vaak "huh?" te horen omdat de woorden er te snel uit willen
In mijn hoofd @ fok @ msn ben ik energiek en huppeligquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ok nu wordt het een stuk duidelijkerIk wou dat ik dat kon!
[..]
Dat had ik eigenlijk niet echt verwacht van je, dat onduidelijke. Ik beeldde me jou wel in als het type dat half huppelend binnenkomt en je overstroomt met een lading opgewekte woordenIn ieder geval niet iemand die de kalmte zelve is en heel monotoon spreekt, heb ik gelijk?!
* Nexie doet wel mee met cursus trouwens, krijgt ook vrij vaak "huh?" te horen omdat de woorden er te snel uit willen
Zangerige stem?! Nu ben ik wel erg benieuwd hoe zoiets klinkt, haha.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
-Verhaaltje-
gevoelens + verwoorden gaat soms een beetje mis.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zou ook heel goed kunnen. Hier neer typen gaat nog wel maar er over praten is een brug te ver.
Oh ja, dat is zo'n beetje wat ik wilde zeggen toenstraks. Ik kreeg een beetje het idee dat je zelf ook vaak twijfelt over je gevoelens of verandert van gevoelens, omdat je (als ik goed heb gelezen) vaak twijfelt over het nakomen van afspraken met jongens enzo. Soms lijkt het ook of die jongens je overtuigen om dingen te doen waarvan je niet zeker bent of je het wilt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zou ook heel goed kunnen. Hier neer typen gaat nog wel maar er over praten is een brug te ver.
ehmmm....volgende vraag?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké maar genoeg over mij.
Wat vind jij van mij?
Grapjequote:
Hoe is het met u en the single life?quote:
Jij hebt ook echt een levensverhaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef Lastpost het volgende:
Gevoelens zijn gewoon een rottig onderwerp, dat vermijd ik liever ook.
Al ligt het er wel aan met wie ik er over spreek, heb de psych in een uur m'n hele levensverhaal verteld zonder enige emotie omdat diegene me niets doet, maar hoe dierbaarder de ander voor me is, hoe meer moeite het me kost om over bepaalde zaken te praten.
Sowieso zijn Rotterdammers geen praters als het over emoties en gevoelens gaat heb ik begrepen, dus wat dat betreft pas ik perfect in dat plaatje.
Dat heeft iedereen wel denk ik, alleen het een is wat boeiender om te vermelden dat het ander.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een levensverhaal.
Dat sommige mensen zo vol blijven houdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mr gala zegt:
ja normaal zou ik dat niet meer vragen, maar nu wil ik het toch nog een keer proberen om wat met je af te spreken..
hij heeft het hoog in z'n bol
ik voelde me wel lullig maar dat is nu over.
sorry voor de trage reactie...was even een halve kilo willekeurig fruit in m'n blender aan het mikkenquote:
lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry voor nde trage reactie...was even een halve klio willekeurig fruit in m'n blender aan het mikken
met mij is het prima...still single, still alive......en jij mag hier officieel niet komen, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |