Hoe is het met u en the single life?quote:
Jij hebt ook echt een levensverhaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef Lastpost het volgende:
Gevoelens zijn gewoon een rottig onderwerp, dat vermijd ik liever ook.
Al ligt het er wel aan met wie ik er over spreek, heb de psych in een uur m'n hele levensverhaal verteld zonder enige emotie omdat diegene me niets doet, maar hoe dierbaarder de ander voor me is, hoe meer moeite het me kost om over bepaalde zaken te praten.
Sowieso zijn Rotterdammers geen praters als het over emoties en gevoelens gaat heb ik begrepen, dus wat dat betreft pas ik perfect in dat plaatje.
Dat heeft iedereen wel denk ik, alleen het een is wat boeiender om te vermelden dat het ander.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een levensverhaal.
Dat sommige mensen zo vol blijven houdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mr gala zegt:
ja normaal zou ik dat niet meer vragen, maar nu wil ik het toch nog een keer proberen om wat met je af te spreken..
hij heeft het hoog in z'n bol
ik voelde me wel lullig maar dat is nu over.
sorry voor de trage reactie...was even een halve kilo willekeurig fruit in m'n blender aan het mikkenquote:
lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry voor nde trage reactie...was even een halve klio willekeurig fruit in m'n blender aan het mikken
met mij is het prima...still single, still alive......en jij mag hier officieel niet komen, natuurlijk
je doet het zelf hoorquote:
kiwi, banaan, mango, ijsblokjes, blender...niet slecht, al zeg ik het zelfquote:
I Know I knowquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry voor nde trage reactie...was even een halve klio willekeurig fruit in m'n blender aan het mikken
met mij is het prima...still single, still alive......en jij mag hier officieel niet komen, natuurlijk
ja. m'n hoofd ontploft. ik ga even in m'n eentje over m'n gedachten nadenken wel een goed idee. Dan blijven het ook mijn gedachten.quote:
je mag je gedachten altijd komen delen hoor, maar soms is het misschien beter van nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja. m'n hoofd ontploft. ik ga even in m'n eentje over m'n gedachten nadenken wel een goed idee. Dan blijven het ook mijn gedachten.
samenvatting:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:01 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb er echt niks van mee gekregen hoor
Dus met het risico dat ik zomaar ondoordacht ergens in val...
Wat dacht je van zeggen niet vervelend bedoeld maar ik zie je niet zo zitten, vandaar dat ik je afwees
Zijn eigen vrienden zeggen dat over hem?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
samenvatting:
ik vind hem leuk
hij zegt dat hij mij leuk vindt
zijn vrienden zeggen dat hij fout is
PF zegt afspraakje eventjes van te voren af
nou ja. mijn vrienden die hem ook wel een beetje kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:04 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zijn eigen vrienden zeggen dat over hem?
Maar als zijn/haar vrienden dat zeggen, dan moet er wel iets van waar zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Lastpost het volgende:
Samenvatting van de samenvatting:
Je laat je (weer?) leiden door de meningen van anderen en maakt daarop je beslissing zonder te weten of die daadwerkelijk een kern van waarheid bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |