Heyyyquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeeeej
Wat nou niks te doen in het weekend. Je bent er nooit
Geen leuke dingen. Is heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zat tegen me te klagen dat ze niks te doen had
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
`Dan zal ik wel beginnen met : wat zien?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Heb iets toegevoegd in de OPquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh, ik las het ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Yesse het volgende:Heel Fok! lag er uit vanmiddag
En ik heb net tennis gekeken en kijk nu voetbal. So much for a life. Maar ga vanavond wel uit
Denk ik
Jeejquote:Wel schoenen gekocht voor ¤ 1,25Was dubbel afgeprijsd
Oh en een leuk vest + shirtje
quote:
Ik kwam dat plaatje tegen, en vond m wel toepasselijk door gistermiddag (waar ik niet eens bij was)quote:
Kom je ook?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
He grappig een SC meet.. nog niet eens gezien
Bij de meetquote:
quote:
Ik had 1-2 ingevuld.. althans bij een van de poulequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij de meet
Grr ik had ingevuld op alle poules dat Zwitserland - Tsjechië 1-3 zou worden.. Maar het is nog steeds 0-0
Gisterenmiddag?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam dat plaatje tegen, en vond m wel toepasselijk door gistermiddag (waar ik niet eens bij was)
[..]
Kom je ook?
dat spul genaamd mannenpapquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dat spul enzo
En jij die het nog ff ging uitleggen(toch?)
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
SpulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dat spul enzo
En jij die het nog ff ging uitleggen(toch?)
Mis ik net de 0 -1quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef Yesse het volgende:
Wat mij opvalt tijdens EK's is dat wij een van de weinige landen zijn die de hele wedstrijd door, winst of verlies of gelijk, doorjuichen en schreeuwen en zingen en muziek maken.. Die Tsjechen zijn de hele tijd stillerig geweest en nu zijn ze opeens aan het juichen
Was een hip doelpunt, heel onverwachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mis ik net de 0 -1Was even F1 aan het kijken
Sorry, was gister nogal in een heule flauwe buiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meet
Ik kan ook de link niet leggen hoor..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meet
Ze gaan je allemaal onderspuitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat binnen 15 secondenquote:
Ik wou er niet over gaan beginnen... maar Piles wil denk ik het oud Hollandsch koekjes kwakken gaan doen op de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze gaan je allemaal onderspuiten
Bukake!!
Dan is de vraag, hoopt hij dan op veel of weinig vrouwelijk volkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou er niet over gaan beginnen... maar Piles wil denk ik het oud Hollandsch koekjes kwakken gaan doen op de meet
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is de vraag, hoopt hij dan op veel of weinig vrouwelijk volk
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze gaan je allemaal onderspuiten
Bukake!!
Kunenn ze hem onderspuitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoen
Help, het niveau daalt echt tot een dieptepunt![]()
www.google.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb geen idee wat die termen allemaal betekenen
Jawelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik hoef niet meer op m'n coach te rekenen zeker
Het is een meet, geen orgiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoen
oeeh dta scheelt wel...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meet
Zou Kuno nog komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Yesse het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meet
Ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
Flauw hoorquote:
Zit bij m'n ouders thuis hèquote:
wikipedia.. staat het in tekstquote:
quote:
Zal ik het plaatje in de OP maar weer terugzettenquote:Het is een meet, geen orgie
quote:
Wat ben jij van plan dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal ik het plaatje in de OP maar weer terugzetten
[..]![]()
Maar ik ken de termen wel
quote:
Nou, dank je hèquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bukkake
voor Piles
En dat was het trieste einde van de stage SCquote:
Die van je sociale levenquote:
quote:Bukkake is de basisvorm van een Japans werkwoord, maar los betekent het "bespatten". Wanneer de term bukkake in Japan wordt gebruikt, verwijst het gewoonlijk naar een methode om noedels te bereiden en niet naar de seksuele handeling.
Ik heb jullie tochquote:
Zie je, ik had gewoon zin in noedelsquote:
Geen flauw idee, maar die Japanners zijn maar een raar volkjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch![]()
[..]
Zie je, ik had gewoon zin in noedels
Maar hoe maken ze hun noedels in hemelsnaam klaar daar
Yesse heeft m gestart, dus die vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
Heeft iemand nog die link van het Stage SC EK poule
Iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
Geen flauw idee, maar die Japanners zijn maar een raar volkje
http://dpi-poule.dpi.nl/quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
Heeft iemand nog die link van het Stage SC EK poule
Mijn dank is grootquote:
Ik wil ook zien!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
Trouwens, Yesse, waarom ben je niet op msn?
Wil ff wat laten zien![]()
Op dit forum is het ook mogelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef Piles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoesjes!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ga een keer mee stappen danquote:
quote:
27 juni jaquote:
Zeeland heeft niet zoveel te bieden. Die 2 a 3 café's hier in de buurt is nou ook niet allesquote:
Veel plezierquote:
Hallo KiWiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zie het nu pas, wat lief!
Ondertussen gaat het met mij niet veel beter.. alles wijst nu toch weer op een blinde darm ontsteking. Hoop maandag meer duidelijkheid te krijgen, tot die tijd blijf ik max dosis pijnstilling slikken.
Het gaat goed hoorquote:
Mooiquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zie het nu pas, wat lief!
Ondertussen gaat het met mij niet veel beter.. alles wijst nu toch weer op een blinde darm ontsteking. Hoop maandag meer duidelijkheid te krijgen, tot die tijd blijf ik max dosis pijnstilling slikken.
Sterktequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mooi
Maar lieve mensen.. ik kruip mn bed weer in Ben net uurtje wakker
Ik hoop dat ik morgen wat op knap.. anders zit een operatie er dik in
Slaap lekker voor later![]()
Was al een paar weken bekend tochquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:53 schreef PieterBas het volgende:
haha, via Ek2008.nos.nl/live kan je dus ook streaming het voetbal volgen
Volgens mij wel, maar altijd leuk voor op stage... of op werkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Was al een paar weken bekend toch
Zal ik dan ook maar eens kijken de tv aanzetten
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar altijd leuk voor op stage... of op werk
Geen streaming media mogelijkquote:
En allerlei blokkades op online games enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:07 schreef PieterBas het volgende:
Goed afgeschermd dus..
Niet heel goed afgeschermdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
En allerlei blokkades op online games enzo
Terwijl ik gewoon fulltime Fok
quote:
Geef het maar toe, je vindt het best plezierigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch
Mij slaat ze alleen maar
Hangt er vanaf waarmeequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je vindt het best plezierig
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Bravebart het volgende:
'avond.
PBquote:
Jawel, is alweer klaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier
Ben je niet aan het feesten
Hoi trouwens
Van 3 tot 9quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, was het zo kort, of al de hele dag bezig?
Hmm ja, dan is het wel te begrijpenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van 3 tot 9Maarja, iedereen moet nog minimaal 2 uur terug naar huis rijden, aangezien iedereen uit het westen komt
Iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm ja, dan is het wel te begrijpen
En nu ben je hier weer
Nope, lekker asociaal tv kijkenquote:
Hier hetzelfde (tv & moe), maar dat doe ik gewoon hangend in mn bureaustoel met mn voeten op de kachelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, lekker asociaal tv kijkenBeetje moe enzo
Ja zo kan het ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hetzelfde (tv & moe), maar dat doe ik gewoon hangend in mn bureaustoel met mn voeten op de kachel
Mijn moeder zit The Kite Runner aan het kijken... ik sla wel even overquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Zo, popcorn en cola. Nu nog ff dvd opzoeken, en ik ben klaar voor een avond ontspanning
Bert, bert niet te snel.. we schrijven meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
Geen film. Bert Visscher - Fijne Nuances
Met het bloemschikken
Mag ik op schootquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik ga er volgend seizoen heen, rij 1
Van mij mag jequote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
Bert, bert niet te snel.. we schrijven mee
Als jij op Rij 1 zit bij Cuegirllie op schoot... ben je de hele avond de lulquote:
Bartquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:26 schreef Bravebart het volgende:
'avond.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als jij op Rij 1 zit bij Cuegirllie op schoot... ben je de hele avond de lul
Als je een kaartje over hebt t.z.t. hoor ik het welquote:
Als je er toch heen gaat iddquote:Rij 1 is perfectNa rij 3 wordt het jammer.
Al een idee wat je gaat doen dan?Niet liggend op de bank maar zitten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:49 schreef Yesse het volgende:
Ik ga vanavond minder moe doen maar even moe zijn
Whoi Houquote:
Van 2 kanten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
Als jij op Rij 1 zit bij Cuegirllie op schoot... ben je de hele avond de lul
Mijn amateur set staat in het Sneakerz topicquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt spierpijn in mn rug als een malle, en ik zou mn god niet weten hoe het komt
Maar 1 kaartje besteld, sorryquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
Als je een kaartje over hebt t.z.t. hoor ik het wel![]()
Ik zit nog te wachten op de DVD van Javier Guzman, grote kans dat ik daarbij af en toe in beeld ben (mits ze de show hebben gebruikt waar ik bij zat, ze ehbben namelijk 2 shows opgenomen)quote:Als je er toch heen gaat idd
Maar we zien je wel op de dvd verschijnen hè
quote:
Ik weet het, ik heb hem al gedownd, voor morgen in de treinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn amateur set staat in het Sneakerz topic.
Uit met een brak hoofdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al een idee wat je gaat doen dan?Niet liggend op de bank maar zitten?
Ja uuh, ik heb een excuus, ik ben geblesseerdquote:
Die uitdrukking was me ff niet opgevallenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen lul hoor die je zal porren
Dat is goed!quote:
Ik heb ook een excuus, ik heb geen levenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, ik heb een excuus, ik ben geblesseerd
Ik ook maar dat komt door tennisquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt spierpijn in mn rug als een malle, en ik zou mn god niet weten hoe het komt
Bij deze ongeldig verklaardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook een excuus, ik heb geen leven
Onee klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt door tennisEn daar was jij niet bij
Trouwens, Voetbal, dit lijkt het EK van de bijna-doelpunten te worden
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb hem al gedownd, voor morgen in de trein
Ik ben ook benieuwdquote:
Latersssquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zaterdagavond houden! Juu! [ afbeelding ].
welke imagoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
PB, je imago loopt nu een deukje op
Bert's assistent heet Pieter
Dat wordt paintenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik heb nu een beeld van je in m'n hoofd
Dat zeker.. en gemiddeld wordt er op het EK 2,55 doelpunten per wedstrijd gescoord...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:54 schreef Yesse het volgende:
Trouwens, Voetbal, dit lijkt het EK van de bijna-doelpunten te worden
Daar gaat mijn imagequote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
"Mooi pakkie hè. Hij heeft het zelf gemaakt. Ik had gezegd: doe maar iets met bonte kleuren"
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
"Mooi pakkie hè. Hij heeft het zelf gemaakt. Ik had gezegd: doe maar iets met bonte kleuren"
quote:
quote:
quote:
Haiquote:
en ik help graag een handje meequote:
Dat wordt dus telkens.. pijltje naar links, delelequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Hai
Ik zit op een laptop zonder backspace, echt heel irrtant
Ja., maar gelukki gmaa ik nogoit fouten!.squote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dus telkens.. pijltje naar links, delele
Dat lijkt me erger irritantquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Hai
Ik zit op een laptop zonder backspace, echt heel irrtant
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja., maar gelukki gmaa ik nogoit fouten!.s
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
Of je wordt gebeld door een vriendin, wordt de telefoon gekaapt door haar neef en krijg je een kruisverhoor
quote:
Ok....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
Of je wordt gebeld door een vriendin, wordt de telefoon gekaapt door haar neef en krijg je een kruisverhoor
Wat wou die neef van je dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik ben onschuldig!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef Yesse het volgende:
Wat ga je doen vanavond?quote:
Uh .. okquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat ga je doen vanavond?
Met wie dan?
Dus jij wilt dat ze meegaat?
Waar gaan jullie heen dan?
Hoe lang ken je haar dan?
Waar ken je haar van dan?
Wat doe je nu dan?
Hoe oud ben je dan?
Loop je al stage dan?
Wat doe je daar dan?
Oh dus je bent een sociaal communicatief tiepje....
Eentje die stiekem haar vader isquote:
Ja, maar ze belde net terug dat ze toch niet mee gaatquote:
Geen ideequote:
Leek er meer opquote:
Optellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we nou serieus posts aftellen...
Heb je altijd al een hond gevondenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
Anders maak ik gewoon een topic report
Ik ben scherp, heb geen katerquote:
quote:
Nee hoor.. was eenmaligquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
Gaan we nou serieus posts aftellen...
Nee, alleen maar omdat ik geen schijn van kans hebquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
En de enige reden dat je mij een hond vindt is omdat je mijn dinnetje wil inpikken
Het is een SC.. daar zou eig gewoon niet gemod moeten worden op verkeerde opmerkinge na dan, of heel veel buitensporigheid maargoed, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
[SES FB] Waar alle competenties afgetekend worden
Jerryquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mijn opa was ook een NSB'er
Maar serieus, kut katers
En de enige reden dat je mij een hond vindt is omdat je mijn dinnetje wil inpikken
Don't get it started againquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is een SC.. daar zou eig gewoon niet gemod moeten worden op verkeerde opmerkinge na dan, of heel veel buitensporigheid maargoed, dat is mijn mening.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen maar omdat ik geen schijn van kans heb![]()
Dr. Philquote:
Zoals je weet sla ik nog geen deuk in een pakje boter johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer joh, heb nog steeds mn voortanden
Ik met mn 61 kilo heb ook niet veel nodigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals je weet sla ik nog geen deuk in een pakje boter joh
Absolute Fabolousquote:
Klopt, maar ik deed het dan ook niet om het tellen hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Don't get it started again
Maar posts tellen is wel erg nutteloos
Joh, ik ben zo'n iel mannetje, mij blaas je zo om.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik met mn 61 kilo heb ook niet veel nodig
Met z'n 2en tegen Cali, halen we dat wel?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik ben zo'n iel mannetje, mij blaas je zo om.
Ze is behoorlijk sterk, maar ik win nog wel van d'r met handjedrukken. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Met z'n 2en tegen Cali, halen we dat wel?
Ik ook wel mss. Maar dat schijnt dan weer een andere reden te hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk sterk, maar ik win nog wel van d'r met handjedrukken. Dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel mss. Maar dat schijnt dan weer een andere reden te hebben
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik ken het, ben ook ongelooflijk sterk in een bepaalde arm.. heel raar...
Ja ik computer veel, is mijn muis arm.quote:
Zaterdagavond hèquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik computer veel, is mijn muis arm.![]()
Wat dacht jij dan
Vuildenkend meisje
Moet je eens af gaan wisselenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik computer veel, is mijn muis arm.![]()
quote:Wat dacht jij dan![]()
quote:Vuildenkend meisje
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga ff Chez Geek spelen met me huisgenootjes enzo... later
nu ben ik zeer benieuwdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdagavond hè![]()
[..]![]()
Ik kan er verder op in gaan, maar doe het niet![]()
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Jouw hol of het mijne, we zijn tenslotte konijnen"
Trustequote:![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Jouw hol of het mijne, we zijn tenslotte konijnen"![]()
[..]
Dat is nog altijd afhaneklijk van de grootte van je hol he
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Voor je denkt dat ik het zelf bedenk: het was Bertje als konijn in een Hawaii-rokjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is nog altijd afhaneklijk van de grootte van je hol he
Ondanks dat ik niks van Bert ken, wist ik dat je dat wel bedoeldequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor je denkt dat ik het zelf bedenk: het was Bertje als konijn in een Hawaii-rokje
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niks van Bert ken, wist ik dat je dat wel bedoelde
Nog wel even?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig
En hoelang zit jij nog hier vanavond
Met links afr muizen gaat niet goedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens af gaan wisselen![]()
[..]
![]()
[..]
Niet achter de pc, maar ik moet toch een keer gaan slapenquote:
Ik ben links, behalve muizenquote:
quote:Verder is chez geek een kaart spelletje, staat volgens mij op wikipedia, behoorlijk leuk. Eerste rondje gewonnen iig
Slaap je zo lang?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Niet achter de pc, maar ik moet toch een keer gaan slapen
Ben ik er morgen mss voor 15.00 uur![]()
![]()
dat zei je net toch ook al?quote:Ik ben links, behalve muizen![]()
Danku Cuequote:
Ywquote:
Elke dag om 7 uur opstaan en dan slaap je in het weekend ook niet veel langer dan 9 heb ik gemerktquote:
Neequote:
Iets met: waar de gedachte vol van isquote:
Hier is het toch veel gezelligerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeBad lag bagger
Dus ik ben er maar snel weer uit gegaan
...loopt de mond van over, mmmmmmhquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iets met: waar de gedachte vol van is
Dat zou je niet willen lezen lijkt mequote:
Ik welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Elke dag om 7 uur opstaan en dan slaap je in het weekend ook niet veel langer dan 9 heb ik gemerkt
quote:
Dat laatste ik ook (zo ziet bij mij de zondag eruitquote:
Geile donderquote:
Echt slapen mss wel, maar elke keer weer een kwartier weg enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat laatste ik ook (zo ziet bij mij de zondag eruit)
maar dan slaap ik max tot 11
Jij vraagt ook alles hèquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan zo slapen,.. maar daarvoor even...?
\Jah? irritant lijkt me.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt slapen mss wel, maar elke keer weer een kwartier weg enzo
Nee, want ik droom dan vooralquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
\Jah? irritant lijkt me.
Nodig hebben niet opzich. Wordt er alleen maar gaar vanquote:Achja kan ook wel lekker zijnw ss, en blijkbaar heb je het nodig
Moet je nagaan hoe ik IRL benquote:
Onthoudt je je dromen ook?quote:
Ja dat natuurlijk wel, het zal je niet actief makenquote:[..]
Nodig hebben niet opzich. Wordt er alleen maar gaar van
Dan wel, en ik stuur ze bijna helemaal zelf. Meer dagdromen dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Onthoudt je je dromen ook?
Daarom wil ik ook eerder opstaan, anders heb ik helemaal geen weekendquote:Ja dat natuurlijk wel, het zal je niet actief maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geile donder
En dan zo slapen,.. maar daarvoor even...?
Dat is wel gaaf dan!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
Dan wel, en ik stuur ze bijna helemaal zelf. Meer dagdromen dus
Maar ik onthou de meeste dromen wel volgens mij![]()
Succesquote:Daarom wil ik ook eerder opstaan, anders heb ik helemaal geen weekend
Niet?quote:
In eigen hand jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
Waarom niet? Je hebt het helemaal in de .. uh.. ja hand
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet?
Zo bijzonder is het nietquote:
Als het vanavond niet te laat wordt lukt dat welquote:Succes
Zegt er eentje watquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
Niet bijzonder, wel gaaf. Zeker als je het een beetje kan sturen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet
[..]
Als het vanavond niet te laat wordt lukt dat wel
Aardig in de apparatuurquote:
Maar nu heb ik nog geen antwoord op m'n vraagquote:
Wat denk je zelf?quote:
Je moet hier ook niet zulke vragen stellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu heb ik nog geen antwoord op m'n vraag![]()
Valt dat er eigenlijk onderquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
Je moet hier ook niet zulke vragen stellen
Zo open zijn we hier nou ook weer niet denk ik
quote:
Hoezo, hele normale vraag toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet hier ook niet zulke vragen stellen
Zo open zijn we hier nou ook weer niet denk ik
[..]
Valt dat er eigenlijk onder
Vind ik wel ja.. maargoed sommigen zijn niet zo open of zijn eerder geschokt.. ligt eraan wat je gewend bent hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo, hele normale vraag toch?
En tja.. is toch soort van seks
Nou ja, ik ben daar mss wat verlegen inquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind ik wel ja.. maargoed sommigen zijn niet zo open of zijn eerder geschokt.. ligt eraan wat je gewend bent he
Jeeejquote:Beetje wel ja
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
Nou ja, ik ben daar mss wat verlegen in
Mss vooral omdat ik wel de 'grappige' opmerkingen maak, maar eigenlijk nog geen ervaring heb
[..]
Jeeej![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |