Heyyyquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeeeej
Wat nou niks te doen in het weekend. Je bent er nooit
Geen leuke dingen. Is heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zat tegen me te klagen dat ze niks te doen had
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
`Dan zal ik wel beginnen met : wat zien?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Heb iets toegevoegd in de OPquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh, ik las het ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef Yesse het volgende:Heel Fok! lag er uit vanmiddag
En ik heb net tennis gekeken en kijk nu voetbal. So much for a life. Maar ga vanavond wel uit
Denk ik
Jeejquote:Wel schoenen gekocht voor ¤ 1,25Was dubbel afgeprijsd
Oh en een leuk vest + shirtje
quote:
Ik kwam dat plaatje tegen, en vond m wel toepasselijk door gistermiddag (waar ik niet eens bij was)quote:
Kom je ook?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
He grappig een SC meet.. nog niet eens gezien
Bij de meetquote:
quote:
Ik had 1-2 ingevuld.. althans bij een van de poulequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij de meet
Grr ik had ingevuld op alle poules dat Zwitserland - Tsjechië 1-3 zou worden.. Maar het is nog steeds 0-0
Gisterenmiddag?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam dat plaatje tegen, en vond m wel toepasselijk door gistermiddag (waar ik niet eens bij was)
[..]
Kom je ook?
dat spul genaamd mannenpapquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dat spul enzo
En jij die het nog ff ging uitleggen(toch?)
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
SpulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Over dat spul enzo
En jij die het nog ff ging uitleggen(toch?)
Mis ik net de 0 -1quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef Yesse het volgende:
Wat mij opvalt tijdens EK's is dat wij een van de weinige landen zijn die de hele wedstrijd door, winst of verlies of gelijk, doorjuichen en schreeuwen en zingen en muziek maken.. Die Tsjechen zijn de hele tijd stillerig geweest en nu zijn ze opeens aan het juichen
Was een hip doelpunt, heel onverwachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mis ik net de 0 -1Was even F1 aan het kijken
Sorry, was gister nogal in een heule flauwe buiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meet
Ik kan ook de link niet leggen hoor..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh sperma. Wat is daar raar aan, is gewoon een menselijk goedje. En ik had nou niet echt de link gelegd met de meet
Ze gaan je allemaal onderspuitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat binnen 15 secondenquote:
Ik wou er niet over gaan beginnen... maar Piles wil denk ik het oud Hollandsch koekjes kwakken gaan doen op de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze gaan je allemaal onderspuiten
Bukake!!
Dan is de vraag, hoopt hij dan op veel of weinig vrouwelijk volkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou er niet over gaan beginnen... maar Piles wil denk ik het oud Hollandsch koekjes kwakken gaan doen op de meet
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is de vraag, hoopt hij dan op veel of weinig vrouwelijk volk
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze gaan je allemaal onderspuiten
Bukake!!
Kunenn ze hem onderspuitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoen
Help, het niveau daalt echt tot een dieptepunt![]()
www.google.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb geen idee wat die termen allemaal betekenen
Jawelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik hoef niet meer op m'n coach te rekenen zeker
Het is een meet, geen orgiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien kunnen er paar squiterende vrouwen meedoen
oeeh dta scheelt wel...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meet
Zou Kuno nog komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Yesse het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw op de meet
Ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PieterBas het volgende:
Flauw hoorquote:
Zit bij m'n ouders thuis hèquote:
wikipedia.. staat het in tekstquote:
quote:
Zal ik het plaatje in de OP maar weer terugzettenquote:Het is een meet, geen orgie
quote:
Wat ben jij van plan dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal ik het plaatje in de OP maar weer terugzetten
[..]![]()
Maar ik ken de termen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |