boeit dat iets?quote:
nou danquote:
quote:
Wat is geleuter? Het is de opheffing ........quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Wat is geleuter? Het is de opheffing van de hartstochtelijke tegenspraak tussen zwijgen en spreken; alleen wie werkelijk zwijgen kan kan werkelijk spreken.
Goh, dat hadden we nog niet doorquote:
Ja helaas, toegevoegd aan de privecollectiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef beverton het volgende:
b000h nu heb ik die paint voor rene90 gemaakt gebruikt ie het als fapmateriaal
en niu zit hij met zijn yoghurthanden te typenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef beverton het volgende:
b000h nu heb ik die paint voor rene90 gemaakt gebruikt ie het als fapmateriaal
ze heeft wel glote tietun.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kon ook een uit de kluiten gewassen zeerover zijn
ik ben blij dat mijn paint een nuttige bijdrage heeft geleverd aan uw dagelijks bestaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja helaas, toegevoegd aan de privecollectie
Gelukkig kan ik blindtypenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en niu zit hij met zijn yoghurthanden te typen
Totdat er een modje komt en deze kwaliteit in de prullenmand gooit, oke om even serieus te worden weer:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:31 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ben blij dat mijn paint een nuttige bijdrage heeft geleverd aan uw dagelijks bestaan
Weet gewoon waar de toetsen zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Weet gewoon waar de toetsen zitten?Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Weet gewoon waar de toetsen zitten?kan je dat bewijzen? want wellicht zit je ons nu in de maling te nemen, en lach jij je dood achter je pctjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
das een paddo denk ikquote:
schijnt alleen niet zo lekker te smaken...quote:
tja, ik weet het niet. Die paddo ziet er niet zo lekker uit. Ik eet heul geen paddo's.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
schijnt alleen niet zo lekker te smaken...
dat soort paddo's ga ik ook niet eten hoor, vindhet niet aar dat die voorbooten wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:46 schreef beverton het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet. Die paddo ziet er niet zo lekker uit. Ik eet heul geen paddo's.
de vrouwtjes vinden mijn zelf gekweekte paddo '' kk yummy ''quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat soort paddo's ga ik ook niet eten hoor, vindhet niet aar dat die voorbooten worden
echt waar? wat doet die paddo hun aan dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef beverton het volgende:
[..]
de vrouwtjes vinden mijn zelf gekweekte paddo '' kk yummy ''
witte zaadjes komen er uit enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
echt waar? wat doet die paddo hun aan dan?
EN DAN EN DAN EN DAN?quote:
tuulijk wel, hij is zonder bewijzen al gevlucht omdat hij wist dat we hem toch wel zouden ontmaskerenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
Maar nu heeft onze rene-collectief nog geen bewijs geleverd van het bestaan van zijn brailletoetsenbord!
jajaa, smoesjes, nu een foto van je toetsenbord met jou erbij!!!quote:
TOPICKAAP ALERT!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
21 is jong zat, wacht er dus nog maar even mee. Seks hoort iets te zijn als een uiting van pure liefde. En vooral je eerst keer is niet iets wat je weg moet geven aan jan en alleman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |