quote:
das een paddo denk ikquote:
schijnt alleen niet zo lekker te smaken...quote:
tja, ik weet het niet. Die paddo ziet er niet zo lekker uit. Ik eet heul geen paddo's.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
schijnt alleen niet zo lekker te smaken...
dat soort paddo's ga ik ook niet eten hoor, vindhet niet aar dat die voorbooten wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:46 schreef beverton het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet. Die paddo ziet er niet zo lekker uit. Ik eet heul geen paddo's.
de vrouwtjes vinden mijn zelf gekweekte paddo '' kk yummy ''quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat soort paddo's ga ik ook niet eten hoor, vindhet niet aar dat die voorbooten worden
echt waar? wat doet die paddo hun aan dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef beverton het volgende:
[..]
de vrouwtjes vinden mijn zelf gekweekte paddo '' kk yummy ''
witte zaadjes komen er uit enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
echt waar? wat doet die paddo hun aan dan?
EN DAN EN DAN EN DAN?quote:
tuulijk wel, hij is zonder bewijzen al gevlucht omdat hij wist dat we hem toch wel zouden ontmaskerenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
Maar nu heeft onze rene-collectief nog geen bewijs geleverd van het bestaan van zijn brailletoetsenbord!
jajaa, smoesjes, nu een foto van je toetsenbord met jou erbij!!!quote:
TOPICKAAP ALERT!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
21 is jong zat, wacht er dus nog maar even mee. Seks hoort iets te zijn als een uiting van pure liefde. En vooral je eerst keer is niet iets wat je weg moet geven aan jan en alleman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |