abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 15:10:29 #201
165643 Triptamine
Je Moeâh
pi_59219213
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Krijgt hij trouwens echt zo vaak geel?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59219463
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Krijgt hij trouwens echt zo vaak geel?
Ja, hij is nogal een heethoofd.
pi_59220075
Wel iemand die de ploeg op scherp kan zetten dus.
  zondag 8 juni 2008 @ 15:49:48 #204
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59220212
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:45 schreef Jasza het volgende:
Wel iemand die de ploeg op scherp kan zetten dus.
Heerlijk, beetje Zlatan type met zijn geschreeuw.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 8 juni 2008 @ 15:51:00 #205
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_59220250
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, hij is nogal een heethoofd.
Mido/Zlatan 2?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_59221121
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:21 schreef Longmen het volgende:
Hoveel spelers hebben dat al niet gezegd tegenover een ajax gekleurde microfoon? " Ik kom terug"
Eerst zien dan geloven.

Hij is uiteraard wel welkom, geen misverstand. Chivu
In het interview komt niet alleen naar voren dat hij wel wil terugkeren, maar hij wil ook gelijk alles weten over Ajax, wie er gaan etc etc.
  zondag 8 juni 2008 @ 16:25:51 #207
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59221200
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef Egamer het volgende:

[..]

Mido/Zlatan 2?
Mido maakte ons wel kampioen (min of meer) toen ie dat ene seizoen na de winterstop opeens los was.
Vooral dat het zo'n etterbak is kan ik wel waarderen. Maar ik blijf heel sceptisch.
Te veel overeenkomsten met Gabrich .
-
  zondag 8 juni 2008 @ 16:27:53 #208
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59221258
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

In het interview komt niet alleen naar voren dat hij wel wil terugkeren, maar hij wil ook gelijk alles weten over Ajax, wie er gaan etc etc.
Precies, ook in december na Inter - PSV dat hij op TV kwam en zei "We hebben PSV alvast voor zondag afgebeuld" jammer dat Ajax - PSV toen verschoven werd door die kut politie, hoi Sjimz
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 8 juni 2008 @ 16:39:56 #209
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_59221646
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mido maakte ons wel kampioen (min of meer) toen ie dat ene seizoen na de winterstop opeens los was.
Vooral dat het zo'n etterbak is kan ik wel waarderen. Maar ik blijf heel sceptisch.
Te veel overeenkomsten met Gabrich .
Daarom juist.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_59221670
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, ook in december na Inter - PSV dat hij op TV kwam en zei "We hebben PSV alvast voor zondag afgebeuld" jammer dat Ajax - PSV toen verschoven werd door die kut politie, hoi Sjimz
pi_59223633
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
Dat was ook erg mooi inderdaad. Zou echt geweldig zijn als hij terug komt. Kan me dat doelpunt in de afscheidswedstrijd van Bobby Haarms nog goed herinneren
pi_59223695
Chivu is toch wel 1 van mijn helden Ook op jonge leeftijd al een ervaren kracht in het veld, vanaf het begin was duidelijk dat hij de absolute top ging halen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59228830
Wel apart trouwens dat Danny Blind vaste analyticus is bij het EK, niet echt iemand die je normaal daar zou verwachten. Opzich zal het natuurlijk wel te maken hebben met van Basten die daar zit, perfecte situatie voor Ajax natuurlijk want Blind hoeft alleen maar even langs te gaan.
pi_59228871
Hij kan daar alvast scouten
  zondag 8 juni 2008 @ 21:11:46 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59229898
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart trouwens dat Danny Blind vaste analyticus is bij het EK, niet echt iemand die je normaal daar zou verwachten. Opzich zal het natuurlijk wel te maken hebben met van Basten die daar zit, perfecte situatie voor Ajax natuurlijk want Blind hoeft alleen maar even langs te gaan.
Nee, dat was al lang bekend. Blind was ook bij het WK 2006 al analist, en is dat in de periode tussen WK en EK ook regelmatig geweest. Helemaal niets ermee te maken. Wel een handige bijkomstigheid, natuurlijk.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:11:27 #216
51286 w00h00
Digital man!
pi_59232222
Volgens mij heeft Blind genoeg bij Ajax te doen, laat ie zich daar maar lekker druk om maken.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:19:08 #217
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59232562
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef w00h00 het volgende:
Volgens mij heeft Blind genoeg bij Ajax te doen, laat ie zich daar maar lekker druk om maken.
Precies wat ik dacht. Volgens mij heb je nu ook iemand op kantoor nodig, en dat zou Blind moeten zijn. Maar het zal wel los lopen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 8 juni 2008 @ 22:25:05 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59232803
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. Volgens mij heb je nu ook iemand op kantoor nodig, en dat zou Blind moeten zijn. Maar het zal wel los lopen.
Alsof er verder niemand aanwezig is in de ArenA Lijkt me bovendien dat er genoeg zaakwaarnemers op dit moment in Zwitserland en Oostenrijk aanwezig zijn om de belangen van hun spelers te behartigen. Prima gelegenheid om te netwerken.
pi_59233000
Ach we zien hetw el.. alleen spelers die daar zitten zijn zo goed als niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat ze dan wat anders aanbieden of zo
  zondag 8 juni 2008 @ 22:32:16 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59233062
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
Ach we zien hetw el.. alleen spelers die daar zitten zijn zo goed als niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat ze dan wat anders aanbieden of zo
Maar het gaat veel verder. Zaakwaarnemers hebben meer dan 1 speler, en de grote clubs zitten daar ook met hun mensen natuurlijk. En met hen kan je dan weer lobbyen over spelers die daar op de tribune zitten.

Of de telefoon nu in Amsterdam opgenomen wordt via vaste lijn, of mobiel in Zwitserland...
pi_59233267
Dat klopt inderdaad. Je komt elkaar daar tegen.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:43:30 #222
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59233417
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:32 schreef twi het volgende:

[..]

Maar het gaat veel verder. Zaakwaarnemers hebben meer dan 1 speler, en de grote clubs zitten daar ook met hun mensen natuurlijk. En met hen kan je dan weer lobbyen over spelers die daar op de tribune zitten.

Of de telefoon nu in Amsterdam opgenomen wordt via vaste lijn, of mobiel in Zwitserland...
Precies en Blind heeft dit al maanden geleden afgesproken met de NOS, en dat bel je niet zomaar af lijkt mij.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59233564
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies en Blind heeft dit al maanden geleden afgesproken met de NOS, en dat bel je niet zomaar af lijkt mij.
Hij niet !
pi_59233599
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hij niet !
Cruijff
De grap van 2008
  zondag 8 juni 2008 @ 22:50:02 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59233610
Bovendien gunt 'ie z'n chauffeur het ook om de EK sfeer mee te maken
pi_59233614
Blind kan ter plekke gelijk beginnen met spelers te benaderen
  zondag 8 juni 2008 @ 22:57:45 #227
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_59233824
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef twi het volgende:
Bovendien gunt 'ie z'n chauffeur het ook om de EK sfeer mee te maken
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59235237
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:49 schreef Leonos het volgende:

[..]

Cruijff
De grap van 2008
  zondag 8 juni 2008 @ 23:47:36 #229
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_59235313
Martin van Geel morgen bij Studio Sportzomer.
pi_59236285
quote:
Voor de spelers van Ajax B1 was de wedstrijd om de Super Cup er net een te veel in het voor velen zware seizoen. Feyenoord won met 5-0.
Sodeklere hee..
pi_59236296
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sodeklere hee..
Meestal is dat andersom.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:41:53 #232
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59236342
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sodeklere hee..
Ze hebben gewoon een te lang seizoen gehad
  maandag 9 juni 2008 @ 01:00:46 #233
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59236594
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef Wooldoor het volgende:
Blind kan ter plekke gelijk beginnen met spelers te benaderen
Ja en dan een dikke vette boete krijgen van de UEFA. .
Eerst melden bij de club, daarna praten. Behalve dat, geen speler gaat nu praten over z'n toekomst.
-
pi_59237163
1 Juli wordt het nieuwe shirt gepresenteerd. Hopelijk met het oude logo
pi_59237229
quote:
Op maandag 9 juni 2008 02:03 schreef toma het volgende:
Oude Logo
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59237586
quote:
VERKLARING SLUITING SUPPORTERSHOME
Datum: 08-06-2008

Het bestuur van het supportershome is de afgelopen week geconfronteerd met het verzoek van de politie om de beveiligingsbeelden af te staan gemaakt tijdens het Para Smit toernooi op zondag 25 mei jl. Als bestuur hebben wij hiertegen bezwaar gemaakt waarna ons te verstaan is gegeven dat, op grond van de voorwaarden heropening, wij op eerste sommatie van de politie te allen tijde de beelden dienen af te staan. Hierna is de volledige installatie door de politie in beslag genomen. Camerabewaking was één van de voorwaarden voor heropening gesteld door de gemeente. Alle voorwaarden zijn ons mondeling bij het heropeningsgesprek verteld en tot afgelopen week nooit schriftelijk aan ons bevestigd. Tijdens het heropeningsgesprek is ons nooit aangegeven of gebleken dat de camerabewaking het doel had als hierboven weergegeven.

Wij hebben na de heropening gedwongen geïnvesteerd in camerabewaking en moesten naast onze eigen beveiliging een aantal extra professionele bewakers inhuren. Aan alle extra gestelde voorwaarden is door ons voldaan in de overtuiging dat met het opvragen van beelden zorgvuldig zou worden omgegaan en dat er zeker geen sprake zou zijn van éénrichtingsverkeer.

Wij zijn van mening dat wanneer wij op eerste sommatie de beelden dienen af te staan dit de vertrouwenspositie naar de supporters in hevige mate aantast.

Als bestuur hebben wij altijd getracht het supportershome te laten uitgroeien tot een locatie waar Ajax supporters op wedstrijddagen konden samen komen. Ook wilden wij een locatie bieden voor andere supportersactiviteiten buiten de wedstrijden om zo de verbondenheid van de supporters met Ajax een podium te geven.

Wij zijn in die opzet zeker geslaagd ook al zijn wij ons er goed van bewust dat er ook minder leuke gebeurtenissen hebben plaatsgehad.

De uitwerking van de maatregelen en voorwaarden welke nu aan ons worden gesteld maken verder functioneren onmogelijk. Het beheer van het supportershome is op deze manier niet in handen van de Stichting Supportershome Ajax, maar van de districtschef politie Amsterdam Zuidoost.

Wij zijn er als bestuur inmiddels van overtuigd dat de politie een geheel eigen agenda heeft.
Hoe het eindplaatje voor de politie er ook uit mag zien, wij willen en wensen daar niet langer aan mee te werken.

Het bestuur heeft door haar onmogelijke positie unaniem moeten besluiten het supportershome Ajax op last van haar supporters per direct voor onbepaalde tijd te sluiten.

Amsterdam, 8 juni 2008
Stichting beheer Supportershome Ajax
ACAB.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:25:49 #237
188012 Breach
Is Goed
pi_59239141
Onder het motto 'Geen nieuws, toch nieuws':
quote:
Huntelaar in ongewisse

door onze speciale verslaggevers
BERN - "Dat zal ik natuurlijk wel een beetje laten meewegen." Klaas-Jan Huntelaar antwoordt half lachend op de vraag of de kans groter is dat hij bij Ajax blijft als bondscoach Marco van Basten hem opstelt op het EK

Onder de lach lijkt toch een enigszins serieuze ondertoon te zitten. Tegen Oekraïne maakte Huntelaar een goede beurt en scoorde, maar tegen Denemarken en Wales hield toekomstig Ajax-trainer Van Basten hem op de bank. " Tegen Wales begreep ik de beslissing omdat we de laatste tien minuten specifiek oefenden met een breekijzer, met Jan Vennegoor of Hesselink. Tegen Denemarken snapte ik niet waarom ik Ruud van Nistelrooy niet mocht vervangen. "

Overigens heeft Huntelaar daarover niet aan de bel getrokken. De spits maakt Van Basten mee als bondscoach, maar sprak hem een tijdje geleden ook als de nieuwe trainer van Ajax. Met twee verschillende petten verkondigde Van Basten twee verschillende standpunten. Als bondscoach zei hij dat Huntelaar klaar is voor de stap naar een grote competitie, maar als trainer van Ajax vertelde hij de spits graag te willen behouden voor Ajax. " Over mijn toekomst zijn nog geen beslissingen genomen en dat hoeft ook niet voor het EK. Wat zeker niet klopt, is dat ik bij Real Madrid zou hebben getekend."

Of hij nog een faire kans krijgt in Oranje dit EK, weet Huntelaar niet. " We zullen zien. Natuurlijk neem ik geen genoegen met een rol op de bank, omdat dit m'n eerste grote toernooi is. Ik wil altijd spelen en moet dus presteren op de training. De rest heb ik niet in de hand. Ik doe mijn best, wacht op een kans en zal die vervolgens pakken."
Bron: Telegraaf
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59239669
quote:
Als bondscoach zei hij dat Huntelaar klaar is voor de stap naar een grote competitie, maar als trainer van Ajax vertelde hij de spits graag te willen behouden voor Ajax.
Hmm, opzich begrijpelijk van v. Basten. Om eerlijk te zijn denk ik dat Huntelaar na dit EK weg is. Tenzij v. Basten hem niet opsteld en hij niks kan laten zien Maarja, dan is het weer weg omdat hij het vertrouwen dan niet voelt bij v. Basten.
pi_59240944
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:49 schreef koentjuh18 het volgende:

[..]

Hmm, opzich begrijpelijk van v. Basten. Om eerlijk te zijn denk ik dat Huntelaar na dit EK weg is. Tenzij v. Basten hem niet opsteld en hij niks kan laten zien Maarja, dan is het weer weg omdat hij het vertrouwen dan niet voelt bij v. Basten.
Van Nistelrooy is gewoon spits nr 1, weet Huntelaar ook wel.. Heeft niks met vertrouwen te maken denk ik! Denk (hoop) dat Huntelaar nog een jaartje blijft !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 9 juni 2008 @ 11:16:54 #240
51286 w00h00
Digital man!
pi_59241820
quote:
Italiaanse interesse voor Mitea

Ajacied Nicolea Mitea kan zijn carriere voorzetten bij de Italiaanse clubs Livorno en Lazio. Dat meldden Italiaanse media in hun kranten maandag en zondag.

Mitea mag bij Ajax vertrekken. Livorno twijfelt tussen de Roemeen en nog twee andere Bulgaren: Domovchiyski en Lewandowski. Volgens Datasport heeft Mitea al getekend bij Lazio.
Blind wat doe je!?!
pi_59241833
Hopelijk heeft Lazio een goede Fysio.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:29:03 #242
188012 Breach
Is Goed
pi_59242141
Omdat het toch twee Ajax-iconen zijn:
quote:
Cruijff ziet Van Basten nog steeds als vriend

BERN - Van een verstoorde relatie tussen Johan Cruijff en bondscoach Marco van Basten is geen sprake. Dat benadrukt de legendarische nummer 14 maandag in zijn wekelijkse column in De Telegraaf.

"Ik wil voor eens en altijd een groot indianenverhaal uit de wereld helpen", stelt Cruijff, al vele jaren een voetbalvriend en mentor van Van Basten.

De twee grootheden van het Nederlandse voetbal kwamen eerder dit jaar op geruchtmakende wijze bij Ajax in botsing. Cruijff gaf zijn opdracht als technisch hervormer terug, nadat Van Basten als de toekomstige voetbalbaas in de ArenA hard op de rem had getrapt.

Jeugdopleiding

Volgens de huidige bondscoach wilde Cruijff de jeugdopleiding van Ajax te snel en te rigoureus veranderen. Na hun aanvaring begin maart hadden de twee prominenten geen contact meer, hetgeen tot aanhoudende discussie in vooral de Nederlandse media leidde.

Volgens Cruijff is drukte bij hem en Van Basten de belangrijkste reden voor het gebrek aan onderlinge communicatie. "Bovendien ben ik als één van de weinige Nederlanders niet in het bezit van een mobiele telefoon. Het weinige contact is dus toeval en heeft niets met een verstoorde relatie te maken."

Onzin

Cruijff: "Het is totale onzin dat mijn verhouding met Marco van Basten onder druk staat. Ik ben iemand voor wie kwaliteit en resultaat samengaan."

"Daarom wilde ik om zowel praktische als sociale redenen voor 1 april knopen doorhakken. Marco vond dat allemaal dus te snel en ging daarin niet mee. Toen ik hem niet kon overtuigen, ben ik afgehaakt."

Cruijff geeft toe dat hij daarover teleurgesteld was. "Maar het zou van geestelijke armoede getuigen als dat meteen een streep door onze vriendschap zou halen."

Oranje

Over Oranje betoogt Cruijff: "In principe hebben we een goed elftal, alleen is de manier van spelen niet helemaal mijn manier. Ik verdedig al dertig jaar een bepaalde tactiek. Dan kan je niet van het ene op het andere moment alles omdraaien omdat de coach toevallig een vriend van je is."
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 9 juni 2008 @ 12:31:29 #243
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59243685
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Blind wat doe je!?!
pi_59243892
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Blind wat doe je!?!
Hij verkoopt een blessuregevoelige speler
  maandag 9 juni 2008 @ 12:42:09 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59243925
quote:
Op maandag 9 juni 2008 02:03 schreef toma het volgende:
Oude logo kan je vergeten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59244464
Zouden we nog wat krijgen voor Mitea? Of zou hij transfervrij vertrekken?
pi_59244523

Mitea heeft het wel naar zijn zin zo te zien.
pi_59246223
quote:
Op zondag 8 juni 2008 04:44 schreef twi het volgende:

[..]

Da's mooi, eens lekker om een verdediger te hebben die gewoon lekker achterin blijft in plaats van steeds driest naar voren te draven. Alle respect voor Heitinga hoor, hij deed het soms fantastisch, maar het is het 1 of het ander.
Precies. Laat die Maidana maar komen. Veel te lang geleden dat we achterin iemand hadden die de boel kan organiseren.
pi_59246232
Waarschijnlijk een bullshit bericht maar het is toch komkommer tijd:
quote:
Ajax, sc Heerenveen en FC Groningen jagen op Noor
Maandag 9 juni 13:02 - Alex van Vogelpoel
Eredivisie - Tarik Elyounoussi lijkt aan zijn laatste seizoen bezit te zijn bij Frederikstad FK. Hij wordt gevolgd door diverse clubs uit Europa. De Noorse ochtendkrant VG meldt dat uit Nederland zowel Ajax, sc Heerenveen als FC Groningen werk maken van Elyounoussi. De concurrentie is alleen groot. Het Engelse Tottenham Hotspur en West Ham United hopen de Noor ook te kunnen vastleggen.

Vorige maand zou Heerenveen al een bod hebben gedaan op de 20-jarige Elyounoussi. De in het Marokkaanse Al Hoceima geboren aanvaller wordt gezien als een groot talent. Hij begon met voetballen bij Trosvik en verhuisde in dezelfde stad naar het veel grotere Frederikstad.

De afgelopen twee seizoenen kreeg hij de prijs van het Talent van het Jaar. Op 28 mei speelde hij met Noorwegen zelfs al zijn eerste interland. Tegen Uruguay wist hij binnen vier minuten het net te vinden en scoorde daarmee de snelste debuut-goal voor Noorwegen ooit.
pi_59246917
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:04 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk een bullshit bericht maar het is toch komkommer tijd:
[..]
Volgens Elf Voetbal staat Niklas Hansson van Malmo ook in de belangstelling van Ajax, Groningen, Heerenveen en Palermo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')