heb je het nou over jezelf??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Mr.Carter het volgende:
kk mongolen!
je vergeet enzowquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef texelonia het volgende:
Wat ik irritant vind is Eurie of Pleuro ipv Euro.
En alle variaties op chagrijnig.
En door de war, ipv in de war of door elkaar.
En alles wat jullie al hebben genoemd ook
Jaja, ik zat erop te wachten, die kwam de vorige keer dat we hier een discussie over hadden ook al voorbijquote:
beter dan ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik worstel nog wel eens met:
Beter dan of als ik.. wanneer je dat nou moet gebruiken..
Volgens mij hebben meer mensen dat ..
Ow en Snoop.. ik ook hoor..
Jouw foto's ZIJN ook mooi Ynsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
Nog dank je wel voor t succes wensen Vivi en Snoopy
T was gezellig, heb van veel kanten heel positieve reacties van mijn foto's gehad. Mensen vonden ze echt mooi![]()
ik trots natuurlijk
nog even gaan eten en nu dood en dood moe, loop als een dronken iemand
maar t was wel heel tof
Wat de laatste tijd zo vaak fout wordt gezegd:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef appelsap het volgende:
Weet je wat ik nou écht vervelend vind..
Mensen die bepaalde woorden niet eens fatsoenlijk fatsoendelijk kunnen spellen.
* dan wordt gebruikt in zinnen waarin je een verschil aangeeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Waar gaat dat ook alweer over? Heb er wel ooit iets over gelezen en weet alleen nog dat ik die wel wilde lezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
Tex, doe eens heel snel die negatieve ondertitel weg, en ga The Secret lezen.
Hm, ik ben op en top Brabantse, en ik zeg juist wél koning-innedag en vuilniszak.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nog dat ik op de basisschool werd uitgelachen omdat ik Kone-ggginnedag zei ipv Koning-innedag. M'n moeder komt uit Brabant en meestal praat ze alleen Brabants met d'r familie, maar sommige woorden zijn gebleven zeg maar. Net als bijv. Vulliszak ipv vuilniszak.
Oeh ja, die moderne spelling uit de jaren '70.quote:En op de middelbare school kregen we op een gegeven moment de ene interesse test na de andere, en er was een test waar alle C's consequent met een K werden geschreven. Maar dus ook bijv. Koncert, Komputer, etc.(nou ja alle C's met een K-klank dan dus)
Daar ben ik idd ook niet zo goed in. Zal wel liggen aan m'n Noordhollandse rootsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oh dan bedoelde ik die andere, helemaal onderaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waar gaat dat ook alweer over? Heb er wel ooit iets over gelezen en weet alleen nog dat ik die wel wilde lezen
Ploetermoeder is trouwens ook van een boek (vertaling van Slummy Mommy) en vond ik trouwens ook best een leuk boek
Dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef texelonia het volgende:
In dat geval vind ik het ook erg irritant als users de ondertitel en signature door elkaar halen!![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:46 schreef Sugar het volgende:
Kijk, dan heb ik zoiets van: als iedereen zijn eigen nu even voor de volle 200% inzet om zaken waaraan anderen zich irriteren niet meer te gebruiken, zie het als een soortement van stukje service naar je medemens, dan heeft iedereen er baad bij en spreken we in feite van een win-winsituatie. En voor de verder rest moet iedereen zijn eigen gewoon niet zo vlug op stank laten jagen en af en toe een beetje relateren.
Oh dat is waar ze het tijdje geleden bij Katja & Sophie over hadden... toen dacht ik ook al dat het over iets anders gingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh dan bedoelde ik die andere, helemaal onderaan.
En The Secret in een notedop:
Je hebt alles in je leven zelf aangetrokken, door er veel aan te denken, net als een magneet. Dus beste manier om iets te krijgen is om je voor te stellen dat je het al hebt en de bijbehorende emoties te voelen. Voel je gelukkig, dan zul je gelukkig worden."
(The Law of Attraction)
Het komt eigenlijk neer op positieve visualisatie.
Haha, je kan zo in draadstaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:46 schreef Sugar het volgende:
Dat van die 100% heb ik ook, Verida! Suf vind ik dat.
Kijk, dan heb ik zoiets van: als iedereen zijn eigen nu even voor de volle 200% inzet om zaken waaraan anderen zich irriteren niet meer te gebruiken, zie het als een soortement van stukje service naar je medemens, dan heeft iedereen er baad bij en spreken we in feite van een win-winsituatie. En voor de verder rest moet iedereen zijn eigen gewoon niet zo vlug op stank laten jagen en af en toe een beetje relateren.
Ik ook, sinds ik moeder ben. Ik heb meer rust over me.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dat is waar ze het tijdje geleden bij Katja & Sophie over hadden... toen dacht ik ook al dat het over iets anders ging
Ik moet overigens zeggen dat ik me nu aanzienlijk gelukkiger voel dan bijv een jaar geleden. Wat veel met werk te maken heeft denk ik, of misschien word ik eindelijk volwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |