Ben blij dat ik niet de enige ben dan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:07 schreef easy-going het volgende:
O, wat zullen jullie je allemaal aan mij ergeren als ik dit zo lees
Ik zie echt sommige dingen hierboven staan waarvan ik denk: "wat is daar fout aan"
Maarja, ik ben dan weer goed met cijfers
Ik ben nergens echt heel goed in... En ik weet ook niet veel! Best handig als je dat weetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:26 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben dan!![]()
Ben totaal geen taalmens...en ook ik ben inderdaad goed met cijfers
wij zijn na Amsterdam geweest. Heel heel heel heel heel irritant ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef peterfan het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van al die mensen op Fok! die "hij wilT' typen?En al die mensen die het verschil tussen "na" en "naar" blijkbaar niet snappen??
Voor ik op Fok! kwam kwam ik die fouten nooit tegen, hier zie ik ze dagelijks. "Hij wilt naar het weekend na school"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Lois het volgende:
Ik vindt een taalfoutenbankje lang zo leuk niet dan een nostalgisch bankje
Of gegeten hebben bij een "stiek"house!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:48 schreef Vivi het volgende:
(Of mensen die sweater uitspreken als "swieter") .
Je bedoelt: Olumpische spelen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:50 schreef cattie het volgende:
Medalje, we zullen het weer veel horen tijdens de Olympische Spelen!
ja ik ook.. zij is van huis uit turks maar opgegroeid in NL, ook naar een NL school geweest..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik ken een complete bevolkingsgroep die dat laatste doet hoor..
of nacheckenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
zit er in jullie beton ook bewapening?
Ik ga even iemand optelefoneren
mag ik de grootste helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |