Omdat ze onbereikbaar is!quote:
Je hebt het nog niet eens geprobeerd jij lafaardquote:
Ik bestook d'r al sinds jaar en dag met liefdesbrieven, nog nooit antwoord gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet eens geprobeerd jij lafaard![]()
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje zietquote:
Wat een zwak en dom antwoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje ziet
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje ziet
Een of ander traliestring. Zal wel bij de hype van die maffe brillen passen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
Maar eh, wtf heeft ze nou aan op die foto's voor ondergoed? Echt?
Had er gisternacht wel wat problemen mee om hem los te krijgen, maar toen had ik ook watquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een of ander traliestring. Zal wel bij de hype van die maffe brillen passen.
Een bos haar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Resco het volgende:
[..]
Had er gisternacht wel wat problemen mee om hem los te krijgen, maar toen had ik ook wat
EEN NAKENDE KUT JONGEH.quote:
Dat zie je dus echt helemaal verkeerd. dit is een pracht topicquote:
Elke kut is nakende jongeman.quote:
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Lyzio het volgende:
Zou ze nog maagd zijn? Oh my, think of the tightness...
Nee, volgens mij is ze nog maagd en wacht ze op mij. Dat kán niet anders.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'
Naja als ze dit topic onder haar ogen krijgt ben je in ieder geval binnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze nog maagd en wacht ze op mij. Dat kán niet anders.
Don't get your hopes up too high.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Lyzio het volgende:
Zou ze nog maagd zijn? Oh my, think of the tightness...
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Naja als ze dit topic onder haar ogen krijgt ben je in ieder geval binnen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:20 stond er in de sig van slindenau het volgende:
[..]
[..]
"I[..] r [..]an [..] a[..]s[..]s...Mmkay."
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je valt niet op seksueel gerijpte vrouwen?
Asl dat zo zou werken zou ik hier echt de hele dag moeten liggen krikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'
Volgens mij kwam niemand dan aan werken toequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Asl dat zo zou werken zou ik hier echt de hele dag moeten liggen krikken.
Nou, het lijkt mij nogal een lolita achtige fetish dat je je zo druk maakt over enige schaamhaar. Ik heb er geen kritiek op, ik trek alleen mijn conclusies.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Opzich geen vervelend alternatief natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij kwam niemand dan aan werken toe
Hier lijkt ze op een (lekkere) jonge versie van Keira Knightlyquote:
Snape!quote:
Moeten er wel betere mods komen, als die er dan komenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |