Serieuze post..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef Hyman het volgende:
bij ons hadden we vroeger ook kinderlokkers op school, was er bijna 1 uit onze klas meegenomen
Dat is waar maar die blinden vallen kwa pedofilie meestal nog wel mee dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Hyman het volgende:
srysly, wij zaten op school in ermelo, daar is europa's grootste gekkenhuis, gestoorden kliniek en blindencentrum
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:52 schreef Muncky het volgende:
Ik zo vanochtend m'n zusje wegbrengen naar school. Mijn ouders zijn op vakantie![]()
Nasaal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:38 schreef Koenholio het volgende:
Dus het eerste wat je hebt gedaan is met gierende banden wegrijden om snel een topic over die kerel te openen, terwijl je zusje nu keihard anaal, oraal en nasaal misbruikt wordt?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef reetveter het volgende:
zen
quote:
zat er een kinderlokker in jouw klas ? en was ie bijna meegenomen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:04 schreef Hyman het volgende:
bij ons hadden we vroeger ook kinderlokkers op school, was er bijna 1 uit onze klas meegenomen
Zin aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou ook wel zin hebben aan zuurstok!!!!!! waar is ie!!
Geyl! Kun je vanavond aan haar showen wat echte broederliefde inhoudtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:52 schreef Muncky het volgende:
Ik zo vanochtend m'n zusje wegbrengen naar school. Mijn ouders zijn op vakantie![]()
Zie ik op zo'n parkeerterrein zo'n vieze ouwe zak kleine meisje lokken om lekker met z'n zuurstok te laten spelen..
Klacht: Ouders die op vakantie zijn!
Gastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
PICS VAN JE GEILE KANKERZUSJE PLZ
PICS VAN ZN 7-JARIGE GEILE KANKERZUSJE PLZquote:
Zijn zusje?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:40 schreef immortalsean het volgende:
heeft TS nou nog iemand aan z'n zuurstokje gehad?
EN DAN GRAAG BEWERKT ZODAT ZE NAAKT IS EN EEN VUISTJE IN HAAR KUTJE HEEFT!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
PICS VAN ZN 7-JARIGE GEILE KANKERZUSJE PLZ
Ze zal wel 21 zijn, maar ze heeft een overbezorgd broertje.quote:
goedeherderschool, en daarna groevenbeekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar maar die blinden vallen kwa pedofilie meestal nog wel mee dacht ik.
Welke school zat je op? Ik heb er kort op de Prins Bernhard School gezeten en later 2 jaar op Groevenbeek maar weinig geks gemerkt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
ben alleen vorig jaar al geslaagd voor vmbo tl
Grappig. Het is wel even geleden hoor, ik ging van Groevenbeek af in 1995 om mijn heil elders te zoeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
goedeherderschool, en daarna groevenbeek, ben alleen vorig jaar al geslaagd voor vmbo tl
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
goedeherderschool, en daarna groevenbeek, ben alleen vorig jaar al geslaagd voor vmbo tl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |