Maar de Spurs voetballen in de PL, Ajax maar in de Eredivisiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja...
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. En Ivanschitz schijnt wel een hele leuke speler te zijn.
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!
+ een salaris van heb ik jou daar, ik denk niet dat het haalbaar was voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Zeker goed genoeg om bij Ajax (al dan niet op den duur) een onderscheidende rol te hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Hij kan dus kiezen uit Co, Henk en Marco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.
Jij hebt hem zeker nooit live zien voetballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Ik hou wel van de "arrogantie" van Ajax, want zo hoort hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd en geweldige OP
Volgend seizoen, gewoon weer kampioen.
Pssst, heb je hem ook zonder het stukje tekst "topic en 1000"? ik zou hem graag als wallpaper willen gebruiken :p Zoniet gebruik hem gewoon met de tekstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef toma het volgende:1000!
![]()
Bedankt voor de complimenten, ben er een tijdje mee bezig geweest.
En die gaan ze zeker lichten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.
Het resultaat mag er zeker wezen. Ik heb hem hier als bureaublad ingesteldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef toma het volgende:1000!
![]()
Bedankt voor de complimenten, ben er een tijdje mee bezig geweest.
Dat doet Bruce toch altijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Tekening schopt echt keihard konten. Supergeweldig. Nu ik nog toma.
Iemand toevallig een lijstje van topic #1 t/m #1000? Statistieken zouden leuk zijn (wie de meeste topics heeft geopend, meeste posts, etc).
701 t/m 1000 moeten hier alleen nog aan toegevoegd wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Iemand toevallig een lijstje van topic #1 t/m #1000? Statistieken zouden leuk zijn (wie de meeste topics heeft geopend, meeste posts, etc).
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.cybercomm.nl/~twi/ajaxtopic.txt
Voor de liefhebbers, laatste nummering ontbreekt wegens luiheid en hij loopt tot 650 ofzo.
/edit: 700 zelfs!
Dat kan wel. Maar ik ben nu op school dus dat gaat niet lukken maar als ik thuis ben zal ik nog een wallpaper versie maken op hogere kwaliteitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Pssst, heb je hem ook zonder het stukje tekst "topic en 1000"? ik zou hem graag als wallpaper willen gebruiken :p Zoniet gebruik hem gewoon met de tekst
Klik + 300 keer Klikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Hools zit al op 1780.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
Gaaf, alvast bedanktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ik ben nu op school dus dat gaat niet lukken maar als ik thuis ben zal ik nog een wallpaper versie maken op hogere kwaliteit
Ik maak het wel af tot 1000 heb toch tot 4 uur niets te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |