Hoe heette die kat ook alweer?quote:
Jaaaaaquote:
Mevrouw Beatrix en Balthazar.quote:
Heerlijkquote:
Kan ik niet meer mee eens zijn, gok ik zo!quote:
niet slecht!quote:Op vrijdag 6 juni 200816:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Heerlijk [afbeelding]
Ik heb trouwens al sinds woensdag weekend, [afbeelding]
da's prima! Ik zie 'm morgen wel danquote:Op vrijdag 6 juni 200816:25 schreef Muck het volgende:
Inda, ik pm je even als ik thuis ben. Met mobiel werkt het voor geen meter
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 200816:30 schreef DaMart het volgende:
Ach ja, het is weer eens wat anders dan de KSC volspammen he [afbeelding].
Ik heb PM op de mobiel nog nooit aan de praat gekregen... je kan niet inloggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
Inda, ik pm je even als ik thuis ben. Met mobiel werkt het voor geen meter
Spam? Dit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ach ja, het is weer eens wat anders dan de KSC volspammen he.
wel zo handig, kun je ook geen foutmeldingen tegenkomenquote:Op vrijdag 6 juni 200816:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb PM op de mobiel nog nooit aan de praat gekregen... je kan niet inloggen [afbeelding].
Ik heb het niet over de KSC, maar over KLBquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Spam? Dit?
Ik dacht dat iedere post heel wat toevoegde, en dat het zo ook geen spam zou zijn(op deze na dan)
ik voeg ook nog even wat toe voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 6 juni 200816:31 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Spam? Dit?
Ik dacht dat iedere post heel wat toevoegde, en dat het zo ook geen spam zou zijn [afbeelding] (op deze na dan)
ik kan ze wel lezen, maar niet versturen of antwoorden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb PM op de mobiel nog nooit aan de praat gekregen... je kan niet inloggen.
dat had ie niet door tussen het spammen doorquote:Op vrijdag 6 juni 200816:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de KSC, maar over KLB [afbeelding].
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef Zenon het volgende:
Maar KSC is toch bedoeld voor spam slowchat/kwaliteitsposts?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de KSC, maar over KLB.
Dan kom je verder dan ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan ze wel lezen, maar niet versturen of antwoorden.
Je zegt dat dat eens wat anders is dan ksc volspammen, dan heb je het wel over klaagbaak topics, maar je hebt het er ook over dat er vaak in ksc gespammed wordt, maar ik zie dat nooit gebeuren hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de KSC, maar over KLB.
Aangezien hij geen KLB mod is, gok ik dat eerste!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Is dit een post op persoonlijke titel of in je functie van mod?
geen spamquote:Op vrijdag 6 juni 200816:32 schreef Zenon het volgende:
Maar KSC is toch bedoeld voor spam slowchat/kwaliteitsposts? [afbeelding]
louter kwaliteitsposts over koffiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:32 schreef Zenon het volgende:
Maar KSC is toch bedoeld voor spam slowchat/kwaliteitsposts?
Dan heb je JortK nog niet als een losgeslagen stier aan het werk gezien!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je zegt dat dat eens wat anders is dan ksc volspammen, dan heb je het wel over klaagbaak topics, maar je hebt het er ook over dat er vaak in ksc gespammed wordt, maar ik zie dat nooit gebeuren hoor
Hoppa, de fipo is de lapo!quote:
zo is het Muck!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |