quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gooi maar in de PM, geef ik volgende week wel een gil als ze verzonden zijn.
heet die hond zo ja?quote:Op vrijdag 6 juni 200816:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik dacht dat saffie de hond uit bommel was, ik dacht dat jij het over sigaretten had [afbeelding]
Dan issie goed :p
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben té arm!
ik heb 'm per ongeluk op slot gedaan
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op vrijdag 6 juni 2008 @ 16:11 door indahnesia.com:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
whehe.. in alle rust zelfs nog!quote:Op vrijdag 6 juni 200816:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes [afbeelding]
Je kan #128 dus nog wegklikken als de baas binnen komt [afbeelding]
Ik wist niet dat jij dat konquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben té arm!
ik heb 'm per ongeluk op slot gedaan
Whehequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met mijn zinsconstructies vandaag... da's al de tweede post die ik vandaag moet aanpassen omdat ik in een quote zie dat ik bij het omgooien van de zin wat woorden vergeten ben aan te passen.
nou, de hond uit dommel heet natuurlijk dommel hequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, de hond uit dommel heet natuurlijk dommel he
Kloptquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
mij de port laten betalenquote:Op vrijdag 6 juni 200816:15 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij dat kon [afbeelding]
OHja, slecht topic is dat jortk, hoe wil je dan wel ooit een postzegel voor inda kopen?
jaja, als je je dan ineens gaat haasten, denkt je baas dat je altijd wel sneller kan werken joh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. in alle rust zelfs nog!
jah, dat vermoeden had ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 200816:16 schreef Muck het volgende:
[..]
foute boel dus!quote:Op vrijdag 6 juni 200816:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
jaja, als je je dan ineens gaat haasten, denkt je baas dat je altijd wel sneller kan werken joh!
Dommel, boesboes, ovide en zijn vrienden, uit die tijd ergens een hond die saffie heette, wist ik veel dat die beer (hond dus blijkbaar) uit de serie dommel nog eens dommel heette ook, hoe heette dat baasje dan?quote:
Er komt gewoon een hond die saffie heet uit een of andere tekenseriequote:
Nu is het wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, niet te zien, zo'n rotzooi is het toch altijd in KLB?
Jazeker, en trouwens:quote:
Ahh, zeg dat dan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef JortK het volgende:
saffie = peuk?
professor nog iets.quote:Op vrijdag 6 juni 200816:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dommel, boesboes, ovide en zijn vrienden, uit die tijd ergens een hond die saffie heette, wist ik veel dat die beer (hond dus blijkbaar) uit de serie dommel nog eens dommel heette ook, hoe heette dat baasje dan?
lekker toch?quote:Op vrijdag 6 juni 200816:22 schreef vdvorst het volgende:
Wat gaat dit topic ineens weer hard trouwens, het lijkt wel vrijdag middag!
semafoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dommel, boesboes, ovide en zijn vrienden, uit die tijd ergens een hond die saffie heette, wist ik veel dat die beer (hond dus blijkbaar) uit de serie dommel nog eens dommel heette ook, hoe heette dat baasje dan?
Hoe heette die kat ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |