Zelfde als die amsterdamse paaltjes. Met die 3 kruisjes erop. Die zijn ook coolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou er best eentje thuis willen hebben ter decoratie.
* Cuegirllie geeft knuffel..quote:
Die jij zelf trakteert?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
nu hoor ik er ook bij...![]()
Ik word er bijna emotioneel van
Maar eerst taart
en wat ga jij eigenlijk doen dit weekend?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft knuffel..
helemaal niks in de planning?
Ohja die zijn echt tof, mijn oude buren hadden zulke in de tuinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zelfde als die amsterdamse paaltjes. Met die 3 kruisjes erop. Die zijn ook cool
Die paaltjes worden in de achterhoek gemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ohja die zijn echt tof, mijn oude buren hadden zulke in de tuin.
Dan staat jouw tuin er zeker ook vol mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die paaltjes worden in de achterhoek gemaakt
Uhm, zometeen misschien terrasje doen met een 'onbekende'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en wat ga jij eigenlijk doen dit weekend?
Nieuwe meldt zichquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef MvdZ het volgende:
damn wat gaan die topics hard hieralweer een nieuwe...
Nog 5,5 uur en dan weekend
Een blind datequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, zometeen misschien terrasje doen met een 'onbekende'
Vanavond poolen met een oud scharrel
Daarna stappen met die 'onbekende' en een bekende
En morgen uh, nog geen idee
en zondag.. misschien even naar een verjaardag van een vriendin van me.
Nee is met meisje/vrouw/damequote:
Ik denk niet dat verstandig was om je uit te nodigen om mee te gaan, maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:37 schreef Californium het volgende:
Ben ik hier gaat iedereen weg
Nou ja zeg
Nieuw topic schatquote:
Halloquote:
Nou zegquote:
Jipjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
Wist ik honeyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Nieuw topic schat![]()
Maar jij bent oldbie en newbie in 1 nu als ik het goed begrijp![]()
Jipje!!quote:
Als mensen iets zeggen voel ik me beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Voel je je nu minder genegeerd.
Ga je mij nu ook negerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mensen iets zeggen voel ik me beter
Ik bijt niet, dus dat scheeltquote:
Wel oké, heerlijk weekend alquote:
Nee hoorquote:
Ehm, nog niet denk ikquote:
Weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel oké, heerlijk weekend al. Met u?
btw Laatste dag van nico hier?
CUE!quote:
Sinds gisterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ehm, nog niet denk ikIk ben sinds gister echt 'actief' in het stagetopic.. Eigenlijk sinds gister pas echt actief op het hele forum
Goed hequote:
quote:
Beetje op de bank hangen en ATWT en Oprah kijkenquote:
Ameland, wat ga je doenquote:En dan dalijk mn tas inpakken voor Ameland
Doe maar een beetje charmante foto, 1e indruk enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
Gisteravond wel een paar 'rode koppen' foto's gemaakt
Jaquote:
Misschien heel zachtjesquote:
Een SC opzoeken, want die andere tja.. uh.. je weet het wel denk ikquote:
Nee... tv heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje op de bank hangen en ATWT en Oprah kijken![]()
![]()
[..]
Ameland, wat ga je doen
die andere?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een SC opzoeken, want die andere tja.. uh.. je weet het wel denk ik
En stage lopen.. (vandaag niet, maar de rest van de dagen wel)
Ehm, waar is m'n verhaaltje van gisteren.. copy paste..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds gisterWanneer? Heb het nie meegekregen toen ik in de middag een het werk ben gegaan
Maar je mag je wel even (opnieuw) voorstellen....Waar loop je stage hoelang en welke opleiding doe je?
Ohja hoe was hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Weekendlekker vrijgevraagd voor vandaag omdat me zus jarig is.... Maar uiteraard gister lekker wezen stappen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Stiekem gokte ik dat al
[..]
Oh ja, je kent me nog niet![]()
quote:
Vertel!!quote:Oh ja, je kent me nog niet![]()
quote:
Goeie vraag, zat gisteren ff mee te lezen in Singles, en mss wat posthistory's aangekliktquote:
Wehehe, en toen zag Yesse in outlook dat er nog een berichtje bij het 'postvak uit' stondquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:53 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn sommige bedrijven zo schijnheilig?
"Ja mevrouw ik heb uw mailtje niet ontvangen."
Ik spellen; ja dat klopt inderdaad..
NOU WAAROM HEB JE HEM DAN NIET TRUT.![]()
sorry
Singles?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, zat gisteren ff mee te lezen in Singles, en mss wat posthistory's aangeklikt
Ja, ik verveel me soms
Je was nieuwsgierig naar mijn posthistory?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, zat gisteren ff mee te lezen in Singles, en mss wat posthistory's aangeklikt
Ja, ik verveel me soms
Nee, maar Cue welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Jipje het volgende:
Singles?
Daar ben ik nooit geweest.
En posthistory's... Dan wel heeeeeeeeeuuuuuuul oude
quote:
quote:
Maar hoe kon je dan weten dat ik daar ook geweest was?quote:
Het regendequote:
Als jij dat wilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Je was nieuwsgierig naar mijn posthistory?![]()
![]()
He ouwequote:
Hoewel de rel redelijk overgewaaid isquote:
Wss dat ik veel in de SEX SC zat, gokte ze dat jij daar ook wel bent geweest en we elkaar daar van kennenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maar hoe kon je dan weten dat ik daar ook geweest was?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoewel de rel redelijk overgewaaid is
Maar piles is nogal, ja, hoe zal ik netjes zeggen...
Gefrustreerd...
Boot!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
zo mensen, ben weer terug.
kolere zeg. voelde me net een terechtgestelde... de vragen werden op me afgevuurd als kogels bij een vuurpeleton... Het waren 2 mensen die ik nog niet had ontmoet.. wel aardige mensen, maar goed fel. Ik had flinke moeite om mezelf staande te houden..
vragen over stressbestendigheid, wat ik van het bedrijf wist en wat mij zo byzonder maakte enzo.. dit zijn standaard vragen, maar op al mijn antwoorden werd weer dieper ingegaan zeg maar..
straks examencommissie.. die moet ik nu voorbereiden..
Tja, een topic of 20 teruglezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Oh god, moet nou geen ouwe koeien uit de sloot gaan halen denk ik
Ik wist al dat jij ook wel eens in SEX SC kwam, mss wel uit je Fobo ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
Maar hoe kon je dan weten dat ik daar ook geweest was?
Ja, gooi er weer een flnike splons olie op johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
Hoewel de rel redelijk overgewaaid is
Maar piles is nogal, ja, hoe zal ik netjes zeggen...
Gefrustreerd...
Niet eens!!! En ik helemaal zo spellen enzo..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:55 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Wehehe, en toen zag Yesse in outlook dat er nog een berichtje bij het 'postvak uit' stond![]()
Mjah, bedrijven zijn schijnheilig, of ze hebben de mailservers niet lekker voor elkaar. Maar wanneer wat van toepassing is
Succes Bootje !!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
zo mensen, ben weer terug.
kolere zeg. voelde me net een terechtgestelde... de vragen werden op me afgevuurd als kogels bij een vuurpeleton... Het waren 2 mensen die ik nog niet had ontmoet.. wel aardige mensen, maar goed fel. Ik had flinke moeite om mezelf staande te houden..
vragen over stressbestendigheid, wat ik van het bedrijf wist en wat mij zo byzonder maakte enzo.. dit zijn standaard vragen, maar op al mijn antwoorden werd weer dieper ingegaan zeg maar..
straks examencommissie.. die moet ik nu voorbereiden..
Nee, en Jipje ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Oh god, moet nou geen ouwe koeien uit de sloot gaan halen denk ik
Oeeh spanking!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist al dat jij ook wel eens in SEX SC kwam, mss wel uit je Fobo ofzo
En in de posthistory van Cue kwam ik het dus ook tegen. Snap je
[..]
quote:Ja, gooi er weer een flnike splons olie op joh
Zjin er geenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
Heeft trouwens iemand de top 100 van gister al tevoorschijn getoverd?
ben benieuwd of ik me wat beter gedragen heb gister....
Ja. Voor seks hoef je niet meer terug naar SEX SC hoor...quote:
GEENquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:01 schreef Jipje het volgende:
Nee.
En Cue komt er ook, dus toen was er een linkquote:Favoriete forum: Seksualiteit
Ow.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En Cue komt er ook, dus toen was er een link
En voor leuke, gezellige SC , hoef je niet naar SEX SCquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Voor seks hoef je niet meer terug naar SEX SC hoor...Daar kunnen we hier ook wel wat van...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En voor leuke, gezellige SC , hoef je niet naar SEX SC
Eergister hadden we volgens mij 8 mensen in de top 20quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
GEEN
shit.![]()
(had je die van eergister gezien)
Opmerkingen maken lukt anders primaquote:
Ik stond gewoon boven jou! En tong!quote:[..]
Geen idee
En ja, ik heb die van eergisteren gezien![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Eergister hadden we volgens mij 8 mensen in de top 20
Dat is het sneue juistquote:
Ik had geen internet hè, 's ochtendsquote:Ik stond gewoon boven jou! En tong!![]()
![]()
![]()
M.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef MvdZ het volgende:
Offtopic: Ik moet nog een avatar hebben.. zie ik dat Cuegirllie m'n cookiemonster avater al heeft!
ja das waar...quote:
Ja maar dan nogquote:[..]
Ik had geen internet hè, 's ochtends
Cue was hier eerder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef MvdZ het volgende:
Offtopic: Ik moet nog een avatar hebben.. zie ik dat Cuegirllie m'n cookiemonster avater al heeft!
Jattert!![]()
Nergensquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Het knappe van ons hier is dat wij allemaal zeer inhoudelijke posts maken
Jattert?! ik weet nergens vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef MvdZ het volgende:
Jattert!![]()
met een beetje geluk wel.. werk nu veel op de vrachtwagen en ben aan het solliciteren naar een baan..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Boot!
Krijg je alles weer een beetje op de rit?
Oke ik ben weer op de hoogtequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:53 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ehm, waar is m'n verhaaltje van gisteren.. copy paste..
*insert verhaaltje hier*
Zoals in de OP is te lezen (of komt te staan) loop ik stage bij een productiebedrijf. Ze produceren rollen. Het bedrijf kent een ingewikkeld rapportagesysteem vol met macro's die bijna niet aan te passen is. Doel was om een nieuw rapportage systeem te ontwerpen. Ben hier echter niet aan toe gekomen door veel tegenvallers in het aanpassen van de capability study (Kort: Een test op een productielijn dat m.b.v. statistiek berekend hoe goed men in staat is binnen de toleranties te produceren.) Ben veel bezig met het meten van rollen en het uitvoeren van de nieuwe capability study m.b.v. het statistische rekenprogramma: Minitab.
Verder veel kleine opdrachtjes gedaan (het is ook een meeloopstage, ben 2e jaars)
Oh ja, ik studeer Technische Bedrijfskunde...
Verder wel op blijven letten CaliforniumAnders mis je zoveel
Je had moeten reageren met: "Nee lieve Pilli, dat is niet sneu, maar gewoon leuk. Komt wel goed schatjequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
met een beetje geluk wel.. werk nu veel op de vrachtwagen en ben aan het solliciteren naar een baan..
ff duimen dus weer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:04 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik al toen ik vertrok... Hier is het gelukkig wel gezellig
Owja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met: "Nee lieve Pilli, dat is niet sneu, maar gewoon leuk. Komt wel goed schatje"
Wordt nu wel nieuwsgierig wat er daar gebeurt isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ja het drong pas wat later tot mij door
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ja het drong pas wat later tot mij door
Lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt nu wel nieuwsgierig wat er daar gebeurt is![]()
De SEX SC werd een letterlijke SEX SC...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt nu wel nieuwsgierig wat er daar gebeurt is![]()
Nee man.. 1 jaar is voldoendequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Lezen.
Heb je weer wat te doen
En als je mij terug wilt vinden moet je toch wel een jaartje of 2, 3 misschien 4 teruglezen![]()
Dan moet je er een makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef MvdZ het volgende:
Jattert!![]()
Ik had nog hoopquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
De SEX SC werd een letterlijke SEX SC...
Ja, ik zie het.quote:
Niks.quote:
En het dan ook alleen maar daarover zouden ehbben, hele sketsjes opzetten.. oh zo geil werkerig worden van de verhalen/monologen van anderenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Net zoiets als dat wij ook iets zouden gaan doen op onze stage?
Ben je al zo lang hier?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, ik zie het.Ik had het over een ander topic waar ik veelvuldig gepost heb. Dat was wel een paar jaar geleden
Ik was een beetje in de war
Mooi hequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
En het dan ook alleen maar daarover zouden ehbben, hele sketsjes opzetten.. oh zo geil werkerig worden van de verhalen/monologen van anderen
Ja al sinds 2001quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je al zo lang hier?
fok dan in het algemeen?
owja ik ben even weg douchen.. slow down!
Dit valt niet onder onderhoud hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
argh.
Ze moeten gewoon geen onderhoud meer plegen. Schiet toch niet op...
quote:
Nu weer nietquote:
Als je reageert doet ie weer gewoon.quote:
Whehequote:
tot straks!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Ga ik ook ff wat doen.
Tot straks
De layout is gewoon aan weekend toequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Bravebart het volgende:
Waarom doen de helft van de smilies het niet?
-edit- Oh, nu weer wel
Dat probleem heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
Ik was vandaag weer te vroeg wakkerKon gewoon een half uur uitslapen maarja toen stond ik al onder de douche.
Haha ja zoietsquote:
Kloptquote:
Voor even.. niet elke dagquote:
Ik nietquote:
Ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
en was ik weer....even gekletst met huisgenootjes
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
quote:
Trouwende huisgenootjes.. zijn die dan al zo oud, of trouwen ze jong?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
Over verhuizende en trouwende andere huisgenootjes![]()
quote:
1tje gaat in de zomer trouwen en is 23 denk ik....Andere gaat over 4 jaar trouwen als ze zijn afgestudeerd( als ze dan nog samen zijn, want ze zegt vaker dat ze m haat dan dat ze van m houdt)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trouwende huisgenootjes.. zijn die dan al zo oud, of trouwen ze jong?
Hoelang blijf jij nog in nijwegen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
1tje gaat in de zomer trouwen en is 23 denk ik....Andere gaat over 4 jaar trouwen als ze zijn afgestudeerd( als ze dan nog samen zijn, want ze zegt vaker dat ze m haat dan dat ze van m houdt)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff roostertje opstellen dan, maken we er ploegendienst van
quote:
Goede relatie als je elkaar haatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
1tje gaat in de zomer trouwen en is 23 denk ik....Andere gaat over 4 jaar trouwen als ze zijn afgestudeerd( als ze dan nog samen zijn, want ze zegt vaker dat ze m haat dan dat ze van m houdt)
Oh ik val nog reuze meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
Top 100 van donderdag 5 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 204 Piles
003. 167 Cuegirllie
017. 100 Yesse
024. 087 Bravebart
028. 084 Jipje
031. 077 Milou__
043. 064 Angel_of_Dth
054. 059 nicomart
068. 051 PieterBas
081. 047 Californium
083. 046 HostiMeister
Precies 100quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
002. 204 Piles
003. 167 Cuegirllie
017. 100 Yesse
024. 087 Bravebart
028. 084 Jipje
031. 077 Milou__
043. 064 Angel_of_Dth
054. 059 nicomart
068. 051 PieterBas
081. 047 Californium
083. 046 HostiMeister
Newbie op 2 (van de lui hier dan)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
002. 204 Piles
003. 167 Cuegirllie
017. 100 Yesse
024. 087 Bravebart
028. 084 Jipje
031. 077 Milou__
043. 064 Angel_of_Dth
054. 059 nicomart
068. 051 PieterBas
081. 047 Californium
083. 046 HostiMeister
Aaaah oke..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Hopelijk nog 2 a 3 maanden en dan volgend jaar rond deze tijd terug in Nijmegen en dan nog 3 jaar hier wonen
Maar haat-liefde verhoudingen werken ook erg goed volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg je als je smorgens al begintquote:
Bij mij ook bijna allemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuke huisgenootjes....tenminste bijna allemaal
ga je ook verhuizen naar Nijmegen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaaah oke..
Ik ga dr volgend jaar ook naartoe..
Niet aankomend schooljaar maar dat jaar daarop
Af en toe ja, geeft aan dat je samen ook redt als het moeilijk gaat. Maar als het gaat overheersen zit er toch iets niet goed lijkt mequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar haat-liefde verhoudingen werken ook erg goed volgens mij
Heb je tenminste een keertje ruzie, en ruzie is goed voor de relatie
Uhuh, maar ik moet nog opzoek naar een kamer.. Maar dat doe ik tegen die tijd welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ga je ook verhuizen naar Nijmegen?
Nee dat klopt, daar moet je voor uitkijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe ja, geeft aan dat je samen ook redt als het moeilijk gaat. Maar als het gaat overheersen zit er toch iets niet goed lijkt me
dit is niet een keertje... Afgelopen maand is het volgens mij 3 keer aan en 3 keer uit geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar haat-liefde verhoudingen werken ook erg goed volgens mij
Heb je tenminste een keertje ruzie, en ruzie is goed voor de relatie
Mja truequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is niet een keertje... Afgelopen maand is het volgens mij 3 keer aan en 3 keer uit geweest
Lijkt me ook niet echt allesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb zelf relatie gehad zonder ruzie.. en dat werkt ook niet
Als je het bij ruzie gelijk uitmaakt kan het hard gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
dat is wel heeeel extreem! niet eens gewoon ruzie, maar ook aan/uit
Ja vind het ook vreemd, ik zou niet met iemand willen trouwen die ik haat, of zeg te hatenquote:
Tip: begin op tijd...! kamers zijn hier heeeeeeel gewiltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik moet nog opzoek naar een kamer.. Maar dat doe ik tegen die tijd wel
Jah....dus waarom ze verloofd zijn is voor ons een groot vraagtekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
dat is wel heeeel extreem! niet eens gewoon ruzie, maar ook aan/uit
Jij hebt vast contactenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
Tip: begin op tijd...! kamers zijn hier heeeeeeel gewilt
Moetje?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
Jah....dus waarom ze verloofd zijn is voor ons een groot vraagteken
Wat is optijd? En hoe kan ik het beste een kamer zoeken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Tip: begin op tijd...! kamers zijn hier heeeeeeel gewilt
neuh anders gaan ze niet pas over 4 jaar trouwenquote:
Zonder relatieervaring of>?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt alles
maar dit zeg ik allemaal zonder ervaring hè
Nee, anders is het heeel raarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
neuh anders gaan ze niet pas over 4 jaar trouwen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Zonder relatieervaring of>?
Ikzelf wel hoorquote:
En je bent hoe oud?quote:
Ligt eraan hie je wilt wonen....Bij de sshn zijn de kames betrekkelijk goedkoop --> zo snel mogelijk inschrijven zodra het kan....(volgens mij vanaf oktober of november al voor het nieuwe schooljaar)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is optijd? En hoe kan ik het beste een kamer zoeken?
De gouden/gulden (?) middenweg hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb 1,5 jaar in een relatie gezeten waar we nooit ruzie hadden en 8 maanden in een relatie waar ik veel ruzie had..
maar het is allebei nie goed
In augustus word ik 21quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En je bent hoe oud?
niet dat het erg is ofzo hoor![]()
\Dat is niet de bedoeling he!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:50 schreef nicomart het volgende:
zo.. stagebegeleider van school kwam ook nog even langs.. Dat was ik ff vergeten
Gelukkig gaan jullie ook gewoon door zonde rmij
Mis bijna mijn naamtopic
en je bent nu 17? niet lullig bedoelt....maar kun je dat relaties noemen....? Op je 15de heb je niet echt een relatie....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb 1,5 jaar in een relatie gezeten waar we nooit ruzie hadden en 8 maanden in een relatie waar ik veel ruzie had..
maar het is allebei nie goed
Jij ging douchenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan hie je wilt wonen....Bij de sshn zijn de kames betrekkelijk goedkoop --> zo snel mogelijk inschrijven zodra het kan....(volgens mij vanaf oktober of november al voor het nieuwe schooljaar)
via kamernet zoeken...
Of contacten leggen dus en via via aan een kamer komen
Overal waar het nut kan hebben zeggen dat je zoekt naar een kamer
Ooh oke!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan hie je wilt wonen....Bij de sshn zijn de kames betrekkelijk goedkoop --> zo snel mogelijk inschrijven zodra het kan....(volgens mij vanaf oktober of november al voor het nieuwe schooljaar)
via kamernet zoeken...
Of contacten leggen dus en via via aan een kamer komen
Overal waar het nut kan hebben zeggen dat je zoekt naar een kamer
Owww, dacht, zoek het zelf ook eens opquote:
nee precies, maar het is ook bijna lunchtijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
\Dat is niet de bedoeling he!
Effe snel inhalen dus
Ik ken heul veel mensenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ooh oke!
En wat is precies sshn?![]()
Ken jij niet toevallig iemand....![]()
Nou het ging serieuzer dan die relatie die ik erna kreeg.. Hij was ook een aantal jaren ouder dan mij..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
en je bent nu 17? niet lullig bedoelt....maar kun je dat relaties noemen....? Op je 15de heb je niet echt een relatie....denk ik dan
ja nou ik vind het gewoon raar want op je 15 ben je nog zo jong....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou het ging serieuzer dan die relatie die ik erna kreeg.. Hij was ook een aantal jaren ouder dan mij..
Maargoed als jij dat geen relatie vindt moet je dat zelf weten
Het is moeilijk om over te oordelen, maar als dat idd het geval is geweest, zal ze dat zelf over x aantal jaren ook beseffenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
en je bent nu 17? niet lullig bedoelt....maar kun je dat relaties noemen....? Op je 15de heb je niet echt een relatie....denk ik dan
Ieder heeft zijn eigen mening he. Ik weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou het ging serieuzer dan die relatie die ik erna kreeg.. Hij was ook een aantal jaren ouder dan mij..
Maargoed als jij dat geen relatie vindt moet je dat zelf weten
je lijkt me moeder wel, toen der tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
ja nou ik vind het gewoon raar want op je 15 ben je nog zo jong....
Brrr relatie vind ik zo´n naar woord. Ik zeg gewoon, ik heb een vriendje/lover. Nu we samen wonen (ben 20quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Juistquote:
Samenwonen op je 20e .. ik volgens mij op m'n 21e.. beviel goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Brrr relatie vind ik zo´n naar woord. Ik zeg gewoon, ik heb een vriendje/lover. Nu we samen wonen (ben 20) hebben we wel eens ruzie, dat hij nooit kookt en ik nooit het vuilnis weg breng
. Vaak veel ruzie lijkt me vrelijk, zou het niet trekken.
Zal vast voor iedereen anders zijn maar als ik zie hoeveel ik ben veranderd tussen mijn 15 de en mijn 18de....en ook hoe 'relaties' daarvoor gingen en nu....voor mij kan ik dat geen echte relaties noemenquote:
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Samenwonen op je 20e .. ik volgens mij op m'n 21e.. beviel goed
Ik kan me die tijd nog herinneren, had toen ook een vriendje. Iets van 8 maanden lang, haha schattig was dat. Nu is hij homo geworden kwam ik laatst achterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
ja nou ik vind het gewoon raar want op je 15 ben je nog zo jong....
Tip: koop je eigen spullen en niks samen!!quote:
je hebt m in de kast gehoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan me die tijd nog herinneren, had toen ook een vriendje. Iets van 8 maanden lang, haha schattig was dat. Nu is hij homo geworden kwam ik laatst achter. Wat heb ik gedaan?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
Nu is hij homo geworden kwam ik laatst achter. Wat heb ik gedaan?
en dat soort dingen bedoel ik dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan me die tijd nog herinneren, had toen ook een vriendje. Iets van 8 maanden lang, haha schattig was dat. Nu is hij homo geworden kwam ik laatst achter. Wat heb ik gedaan?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoezo ben jij G. dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik blijf bij jou uit de buurt, voor ze hier weer vanalles gaan denken
Working on itquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Tip: koop je eigen spullen en niks samen!!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:01 schreef Houniet het volgende:
Hoezo ben jij G. dan?
Op je 20e samenwonen! Wtfquote:
Ik zeg het zonder enige ervaring hè. Wie weet hoe ik het echt vindquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Op je 20e samenwonen! Wtf
Dat zou ik never nooit niet trekken... stel je voor dan zou ik al 5 jaar samenwonen
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zou doen als er geen "noodzaak" was. Maar nu zijn we allebei naar Barcelona verhuisd voor afstuderen dus was het eigenlijk een voor de hand liggende optie. Ik zou langer willen genieten van de tijd dat je meer je eigen ding hebt en echt ernaar uit kan zien om elkaar te zien. Hoewel dit ook wel zijn charme heeftquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Samenwonen op je 20e .. ik volgens mij op m'n 21e.. beviel goed
Iets met een kast die klemt.quote:
Nou relaties (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zeg het zonder enige ervaring hè. Wie weet hoe ik het echt vind
Daarna ging een vriendin van me er met hem vandoor. Dat was het laatste vrouwtje wat hij heeft gehad geloof ikquote:
Het is afhankelijk van hoe je in elkaar zit. Woon liever samen dan in een studentenhuis.. tenminste dit studentenhuis (nogal saai, op zichzelf) , maar om alweer te gaan verhuizen, nee dat zie ik niet zitten (ben al 1x per jaar verhuisd de afgelopen 3/4 jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op je 20e samenwonen! Wtf
Dat zou ik never nooit niet trekken... stel je voor dan zou ik al 5 jaar samenwonen
Homo.quote:
Ach, ieder z'n ding hèquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
ik ben iemand die heeeeel veeeeel vrijheid nodig heeft zonder dat iemand me de hele tijd loopt te husselen waar ik ben en wat ik ga doen.
Mooi tochquote:Blij met hoe het nu is
Het scheelt misschien dat ik niet in een 'klassiek' studentenhuis woon. Hier wonen we met z'n driëen in een appartement de afgelopen drie jaar. Iedereen zit hier in de huiskamer zelfs onze computers, zodat we eigenlijk altijd wel samen hangen. Dus het is altijd wel gezellig je bent bijna nooit alleen iig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van hoe je in elkaar zit. Woon liever samen dan in een studentenhuis.. tenminste dit studentenhuis (nogal saai, op zichzelf) , maar om alweer te gaan verhuizen, nee dat zie ik niet zitten (ben al 1x per jaar verhuisd de afgelopen 3/4 jaar)
Maar als het niks voor je is, omdat je vrijheid wil en op jezelf wil zijn en het gewoon niet ziet zitten. ja dan niet doen he
Vind vrijheid ook heel belangrijk. Mn lover gaat soms naar drum & bass feesten waar ik niet altijd zin in heb, blijf ik lekker thuis. Ik ga lekker met vriendinnetjes weg, en doe mijn eigen ding. Als je dat niet doet zul je niet overleven vrees ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou relaties () zijn leuk enzo, maar ik ben iemand die heeeeel veeeeel vrijheid nodig heeft zonder dat iemand me de hele tijd loopt te husselen waar ik ben en wat ik ga doen. Gelukkig is dat nu niet het geval maar als ik zou samenwonen zou dat denk ik anders zijn.
Blij met hoe het nu is
Dat scheelt wel ja, in zo'n huis heb ik ook gewoond, maar daar ging ik toen weg om samen te wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het scheelt misschien dat ik niet in een 'klassiek' studentenhuis woon. Hier wonen we met z'n driëen in een appartement de afgelopen drie jaar. Iedereen zit hier in de huiskamer zelfs onze computers, zodat we eigenlijk altijd wel samen hangen. Dus het is altijd wel gezellig je bent bijna nooit alleen iig.
We wonen hier met z'n 15 en in een studentenhuis...Tuurlijk heeft iedereen z'n studie en z'n eigen dingen en je mag ook niet iedereen...maar ik heb nog nooit alleen gegeten hier en een aantal zijn zelfs vrienden van me geworden...Er is altijd wel iemand thuis....Ik vind het heerlijk hier en wil voorlopig nog zeker niet wegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het scheelt misschien dat ik niet in een 'klassiek' studentenhuis woon. Hier wonen we met z'n driëen in een appartement de afgelopen drie jaar. Iedereen zit hier in de huiskamer zelfs onze computers, zodat we eigenlijk altijd wel samen hangen. Dus het is altijd wel gezellig je bent bijna nooit alleen iig.
Idd. Van G-g-g-g-g-unitquote:
Er is wel een verschil tussen samenwonen en samen levenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Vind vrijheid ook heel belangrijk. Mn lover gaat soms naar drum & bass feesten waar ik niet altijd zin in heb, blijf ik lekker thuis. Ik ga lekker met vriendinnetjes weg, en doe mijn eigen ding. Als je dat niet doet zul je niet overleven vrees ik.
Nou ja, ik raakte in de war omdat er hier ook een G. Fawkes rondloopt die ik vaak afkort met G.quote:
thank you!quote:
Voor mij wel ja, en dat is ook belangrijk voor mij. Betekent alleen niet dat iedereen dat doet en dat verschil ook ziet... Daarnaast, als ik 30 jaar getrouwd ben wil ik ook nog mijn eigen ding kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen samenwonen en samen leven
Als je alles samen moet doen =
Dat doe je maar als je 30 jaar getrouwd bent, nu heeft ieder z'n eigen leven nog
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
hoop trouwens niet dat ik Milou gekwetst heb![]()
Zie d'r niet meer![]()
dat gevoel had ik gisteren dus ook...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
hoop trouwens niet dat ik Milou gekwetst heb![]()
Zie d'r niet meer![]()
Wat heb je d'r aangedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat gevoel had ik gisteren dus ook...
Oke coolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan![]()
Maar zal wel meevallen hoor, gister was ze ook opeens weg
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tenminste, gister zei ze dat er niks was, maar je weet het niet hè
Ze was onaardig tegen jou dus , zei ik iets naars.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
En even dit....: Wat is er toch een heerlijk zonnetje buiten !!!
Ik probeer het niet eens meerquote:
Ja of ik natuurlijk, iedereen noemt me G.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, ik raakte in de war omdat er hier ook een G. Fawkes rondloopt die ik vaak afkort met G.
Gelukkig zet je er digitaal bijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
(Je weet wel, dat digitaal een rondje om je heenpissen)
Meneeer G. dan toch welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of ik natuurlijk, iedereen noemt me G.
Het is half 1 gek, we moeten nog een hele middagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
He luitjes het was gezellig
ik ga er even vandoor, opruimen en dergelijke.. spreek jullie vast wel weer
Ik weet het....gister was er trouwens nog een heel mooi meisje op het feestquote:
Ik weet het schatjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
(Je weet wel, dat digitaal een rondje om je heenpissen)
"het feest"? Vertel...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het....gister was er trouwens nog een heel mooi meisje op het feest
Ik moet toch iets doen vandaagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Meneeer G. dan toch wel
[..]
Het is half 1 gek, we moeten nog een hele middag![]()
Nog met d'r gezoend en foto's gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het....gister was er trouwens nog een heel mooi meisje op het feest
Ja, Cali, stuur die foto maar opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog met d'r gezoend en foto's gemaakt ofzo?![]()
quote:
Huiliequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef mash_ het volgende:
wat een welkom weer..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog met d'r gezoend en foto's gemaakt ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |