Ik weet eigenlijk totaal niet wat je hiermee bedoelt, aangezien ik dus helemaal geen hormonale uitbarstingen heb gehad tijdens mijn zwangerschap, en if so, ben ik alleen maar rustiger geworden ipv onredelijker. Buiten dat, ken ik jou? Volgens mij namelijk niet, en ik heb geleerd dat je je eerst even netjes voorsteld voordat je mensen begint te benaderen alsof je met ze in de zandbak hebt gezeten. Je komt hier binnen denderen met meningen over mensen die je niet eens kent en denkt te kunnen bepalen hoe die mensen in elkaar steken? Sowieso ben je dus een kloon, en daarbij vind ik het nogal aanmatigend dat je denkt te kunnen bepalen hoe ik in elkaar steek op basis van wat eendimensionale posts op een forum. Die je dus niet eens goed hebt gelezen, anders had je bovenstaande opmerking helemaal wel achterwege gelaten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:42 schreef Koosje het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om op die manier te reageren op Reinhilde? Ik denk dat jij (ik wil bijna zeggen 'als geen ander')
Daarover verschillen wij van mening dan, ik ervaar het totaal niet zo. Shakespeare deed dat ook niet btw. Daarbij vind ik niets mis met mijn post aan het adres van Reinhilde, ik geef gewoon mijn mening, en dat doe ik niet door haar uit te schelden voor huilie oid, in dat geval had je er wat van kunnen zeggen, nu niet.quote:ook wel weet wat hormonen met je geestelijke gesteldheid doenZo overdreven vind ik haar reactie niet. Een naam, zeker die van een familielid, is gewoon heel gevoelig.
ach jee, dit lees ik nu pas. sorry reinhilde, het was echt niet m'n bedoeling je zo te kwetsen.quote:
Dat is inderdaad echt heel mooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vind Éowyn ook erg mooi, maar dat gaat niet echt bij arwen passen, mocht het er ooit nog van komen![]()
Daarbij los van het feit dat arwen wat gangbaarder is, vind ik de betekenis mooier, en ook de rol van arwen in hetboek, waar ze voor staat zeg maar.
pure oprechtheid, onvoorwaardelijke liefde, innerlijke kracht en hoop
Ah, oke, ik kende de naam niet, vandaar dat ik het even vraag (zat ook al met Lieduin in mijn hoofd). Ik zou me in elk geval door de reacties van hier niet laten weerhouden als je je meiske naar oma wil vernoemen, hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Liedwien. Alleen schrijf je het bij mijn oma als Liduine. (En de andere Liduine die ik ken schrijf je het ook zo, ik wist niet eens dat er een andere spelling voor is.)
Idemquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:17 schreef owlet het volgende:
ghe, ik ben inmiddels zo verinternetst dat ik alleen maar OffTopic las en je post drie keer moest overlezen voor ik de naam ontdekte![]()
Monique..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Otto is leuk, kan je altijd nog Ot zeggen zelf!
Ik vind Mo ook zo leuk, kort en krachtig ( en Mo is zo lekker muliculti, kan echt alles zijn, Moses, Mohammed, Morris whatever ).
Die heten hier Sitaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef Poppejans het volgende:
Otto vind ik dan echt helemaal niks, das ook een naam van een vuilcontainer! (in Twente heten de containers daar Otto, bij ons Kliko)![]()
joeryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik vind Ot niks.. sorryMo ook niet trouwens..
Wat voor namen vinden jullie bij Yana passen?
Kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef Poppejans het volgende:
Otto vind ik dan echt helemaal niks, das ook een naam van een vuilcontainer! (in Twente heten de containers daar Otto, bij ons Kliko)![]()
Het wentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef S_oepstengel het volgende:
Stan vind ik leuk! Joery niet..![]()
Enne Otter?![]()
+1 generalisatie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef Poppejans het volgende:
Als ik ''Ot'' inklik op google kom ik ook alleen maar op O.T berichten uit![]()
Mo is wel leuk! Maar dan niks erachter plakken hoor
Ow werkelijk? Is het dan alleen in Enschede dat ze OTTO heten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
+1 generalisatie.
In Haaksbergen heten de vuilcontainers SULO.
Ok Bix, kan gebeuren... lief dat je dit nog even typte.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef bixister het volgende:
[..]
ach jee, dit lees ik nu pas. sorry reinhilde, het was echt niet m'n bedoeling je zo te kwetsen.excuses!! qua klank vind ik de naam heel mooi; 't was gewoon een schrijfwijze die ik niet ken, en dit was m'n eerste gedachte. vast getriggerd doordat iemand vlak voor me de link legde met codeïne en cocaïne enz. maar goed, veel te gedachteloos eruit getypt dus. 't spijt me!
In Hengelo heb ik enkel in een flat gewoond, dus ik weet echt niet meer hoe ze daar heetten, maar volgens mij hebben ze daar weer gewoon kliko'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Is het dan alleen in Enschede dat ze OTTO heten?
Jij hebt altijd van die geweldige associaties!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:19 schreef Vivi het volgende:
Ik moet meteen aan Otzi denken [ afbeelding ]
Sorry![]()
Op zich vind ik de klank wel leuk, lekker krachtig en het is wel een verfrissende naam, in de zin dat je hem niet vaak hoort
Ik ken een heel schattig meisje, genaamd Antoniekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
We zouden wel graag de oma's ook vernoemen, maar die heten Antonia Tonia genoemd en Geertruida Trudy genoemd .
klasgenootje vroeger heette Silke maar dat werd gewoon uitgesproken als Sil-ke zoals je t schrijftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef bixister het volgende:
ik vind Sil voor een jongen wel heel mooi, maar Silke voor een meisje een stuk minder. omdat het zo'n heel Duitse klank heeft misschien (ik ken trouwens ook alleen maar Duitse Silkes, en spreek het in gedachten ook automatisch uit als 'Zielke', dat is vast anders dan hoe jullie het zouden uitspreken?). de betreffende Silkes waren echt heel leuk & aardig, daar niet van, maar ja, 'Zielke' vind ik gewoon niet mooi klinken. een L aan 't eind van een naam (of nu dan: lettergreep in een naam) is trouwens volgens mij vaak wel een beetje riskant qua uitspraak. veel mensen hebben bijv echt moeite om Tijl en Paul netjes uit te spreken.
aaah, kijk zogoed lees ik me in rondom sportquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef bixister het volgende:
Ynske, de Dione van TV (de Graaff) heet immers ook Dione met maar 1 n, vandaar waarschijnlijk de andere uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |