Je hebt een broer die Gimli heet?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders het bij 1 vernoeming uit LOTR gehouden
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Wat vreselijk zeg, 3 van die Tolkien namen bij elkaar, gewoon alleen Arwen vind ik wel leuk, Éowyn trouwens nog leuker.
Makkie! Williamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:51 schreef Shaienne het volgende:
Hai,
Ik ben zwanger van de eerste en ik vind een jongensnaam kiezen zó moeilijk!
Nou heten mijn vriend, mijn vader, zijn vader en mijn opa allemaal Wim. Dus wel leuk om daar iets mee te gaan doen.
Mijn vriend wil absoluut niet William (vind ie kaknaam). En Willem is het nou ook niet helemaal.
Hebben jullie ideeën?
Wat vinden jullie van Wiebe?
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ziggy overigens ook!
Ik ken er van beide eentje
klinkt bijna als BIM BAMquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef t_igger het volgende:
Claudia de Breij is gistermiddag bevallen van een zoon, Bing Cornelis Bram de Breij...
Mijn keuze van namen zou het niet zijn...
Vind Éowyn ook erg mooi, maar dat gaat niet echt bij arwen passen, mocht het er ooit nog van komenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Wat vreselijk zeg, 3 van die Tolkien namen bij elkaar, gewoon alleen Arwen vind ik wel leuk, Éowyn trouwens nog leuker.
NIet waar, volgens mij heeft Wim Kieft helemaal geen broodtrommel en regenpakquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Moonah het volgende:
Vivi, wat jij omschrijft is een 'Wim'.
'Willem' is juist een stoere naam.
haha dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef miss_sly het volgende:
Bing de Breij.
Nope, vind het niets. Zou hij vernoemd zijn naar Chandler uit Friends?
Ga je voor het franse Guillaume en dat kort je dan af to Guy.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Shaienne het volgende:
Ja bedankt voor het meedenken!
Ik vind Willem ook best heel leuk, maar we hebben een beetje het gevoel van; we heten allemaal al zo (Wim/Willem), we willen graag een keer iets anders dat erop lijkt.
Zjuust!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
NIet waar, volgens mij heeft Wim Kieft helemaal geen broodtrommel en regenpak
Philip, Hugo en Floris, dat zijn van die prinsennamenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:15 schreef Reinhilde het volgende:
Echt? Valt toch wel mee..?
Valentijn vind ik ook leuk, maar Nixxx vind het niks. ()
Ja, dat dus. En dat heb ik ook een beetje met Shane.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef snoopy het volgende:
[..]
Sean vind ik ook wel leuk. Was alleen zelf bang dat het Sjon zou worden in Nederland![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind Willem juist 't leukst van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |