quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jaja. Ik zie het al voor me:
"hmm, waar moeten deze dan in? Hop, gewoon onder het bed"
Dat computert ook niet comfortabelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hij gaf de garantie dat het stevig in elkaar zit. Is ook voor z'n eigen bestwil, omdat ondere andere zijn computer onder het bed komt te staan.
Jawel hoor. Ik heb al die tijd m'n computer onder m'n bed gehad.quote:
zo heb ik ook 5 jaar onder mijn bed gecomputerd. Gaat primaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb al die tijd m'n computer onder m'n bed gehad.Is een tweepersoons hoogslaper hè.
Ah dan is het zeker in zijn voordeel dat ie niet bij het minste of geringste uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb al die tijd m'n computer onder m'n bed gehad.Is een tweepersoons hoogslaper hè.
ohquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dan is het zeker in zijn voordeel dat ie niet bij het minste of geringste uit elkaar valt.
maar dat zal vast uitgebreid getest zijn
Voordat we er dure spullen onder zetten.quote:
Godver... ik moet ook nog een opdracht maken. Deadline was 7 juni 17:00 .. (ze hadden gewoon vakbeschrijving van vorig jaar copy/paste) dus ik dacht mooi dat gaat maandag worden - zaterdag is de uni dicht. Maar nee hoor... staat er opeens dat het voor morgen 1700 gemaild moet zijn. En ik werk morgen van 0900-1600. Dat gaat snel tikken worden dan vandaag.... (12 pagina'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voordat we er dure spullen onder zetten.![]()
Eerste opdracht bijna af. Onder druk kan ik heel snel tikken.
Sleurhutten zijn gemaakt voor de mietjes onder de kampeerders.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hieronder valt uiteraard ook de uitermate te verafschuwen sleurhut...![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja hoor. Ik moet vandaag nog een duf verslagje in elkaar kitten en als het kan (nou ja het kan sowieso, maar als ik er ook zin in heb) nog even verder gaan met een andere opdracht, dan hoef ik dat niet in het weekend te doen
Vrij naar Yup v/h Hek:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sleurhutten zijn gemaakt voor de mietjes onder de kampeerders.
Als je dan toch wil gaan kreperen, moet je het wel in zo'n tent doen die half onder water staat met een kansloos gasbrandertje en een luchtbed. Niet in een semi-luxe hut met een warm bedje en een electrische kookplaat.
Het wordt bij ons de familie ook wel "kramp-peren" genoemdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrij naar Yup v/h Hek:
Kamperen = Het hele jaar krom liggen om 3 weken krom te kunnen liggen...
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nice!
Het is hartstikke stil op werk... drie van de vier bankers niet aanwezig, en het werk is min of meer klaar
Waar is de cueball ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stephen Hendry's koelkast
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk in het vriesvakquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stephen Hendry's koelkast
[ afbeelding ]
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook afzwaaien, denk dat ik niet veel tijd meer ga hebben. Zo nem ophalen en dan kan het feest beginnen
Tot na het weekend
p.s. maak even een lijstje van roddels zodat ik die maandag kan lezen![]()
1 - MaJo en Nem zijn een weekend lang met elkaar de koffer in gedoken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel veel plezier!![]()
En een lijstje met de roddels?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - MaJo en Nem zijn een weekend lang met elkaar de koffer in gedoken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mn huisje aan het opruimen voor het weekend, fijn als alles er straks weer netjes uitziet en schoon
Ohja, en cd van AmyMcDonald op, die is tof!!Mr Rock & Roll
Succes nog even IARL, heb je wel een leuk weekend voor de boeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |