Ja.. verschil is alleen wel dat studenten die uitgaan vaak naar een studentenvereniging gaan ofzo, dan ben je echt supergoedkoop uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoveel stufi krijg je als thuiswonend student helemaal niet, dus daar merk je toch niks van, moet je maar denken.![]()
Geniet nog maar even en ga sparen voor later. Maar elke week stappen kan dan nog wel hoor, er zijn zat studenten die twee keer per week uitgaan.
Dan heb je het maar gehad...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee mara heb geen zin om daar om half 11 al te zijn voor een gesprek van 10 minutjesterwijl ik de heledag verder vrij ben
![]()
wtf? Zelfs ík zou daar geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee mara heb geen zin om daar om half 11 al te zijn voor een gesprek van 10 minutjesterwijl ik de heledag verder vrij ben
![]()
Het is eik niet eens een gesprek gewooon lijstje invullen en klaar is keesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? Zelfs ík zou daar geen moeite mee hebben
Ja dat zou ik kunnenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo maar eens tukken
Nem, zou jij om 5 uur in bunnik kunnen zijn?
Muy bienquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Muy bienKomt me wel goed uit want dan neem ik jou en die dude uit Den Haag tegelijk mee
Zulke topics zijn niet goed voor mij als ik mn gemiddelde van 2 posts per dag in stand wil houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:01 schreef MaJo het volgende:
Deel 3 van mijn stormlooptopic
Wie kan de meeste posts achter elkaar posten? #3
Ja zometeenquote:
Waarom wil je dat in stand houden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet goed voor mij als ik mn gemiddelde van 2 posts per dag in stand wil houden.
Ik ben nu echt slapen
Zwarte Pietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:33 schreef wyccie het volgende:
Wat zou ik moeten zien?
Oh ja ik kijk niet zo vaak in het FoBoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:38 schreef wyccie het volgende:
Die staat er al heel lang.
Ga slapen, joh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, twijfel, twijfel... maak ik nog een late night snack warm of niet?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, twijfel, twijfel... maak ik nog een late night snack warm of niet?
Ik denk het wel want er komt een zwaar weekend aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel mooi dat twee andere nachtbrakers vinden dat ik moet gaan slapen, maar dat ze het zelf waarschijnlijk nog niet gaan doen :p
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:09 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Ik moet zo naar mn werk, maar hier is koffie voor de rest van de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier 'The Making Of'...
[ afbeelding ]
Goedenmorgen...
Jaja. Ik zie het al voor me:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:22 schreef Soempie het volgende:
Waar heen ook alweer?![]()
Sven heeft trouwens helemaal in z'n eentje het bed in elkaar gezet!!! Zonder handleiding. Eerst had hij nog bouten over, maar die zijn er later toch allemaal in gegaan.![]()
![]()
ook al een tent met zijn tweeën opgezet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:22 schreef Soempie het volgende:
Waar heen ook alweer?![]()
Sven heeft trouwens helemaal in z'n eentje het bed in elkaar gezet!!! Zonder handleiding. Eerst had hij nog bouten over, maar die zijn er later toch allemaal in gegaan.![]()
![]()
Nee, maar ik zie wel voor me hoe dat gaat hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ook al een tent met zijn tweeën opgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |