Dat heb je heel goedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:40 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat moet het een verademing zijn als die krengen er niet bij zitten zeg.
Hoe vaak per week zitten ze er wel bij eigenlijk? Hoorde van m'n collega dat het er ook op andere dagen bij kan zitten. Dan zie je opeens 2x zoveel brievenbussen. Ik was samen met die collega nog 5 uur bezig om alles te bezorgenquote:
Dinsdag hebben wij er standaard 2, regelmatig zit er een derde bij. In de zomer is het wat folders betreft rustig, maar normaal gesproken heb je vaker per week foldertjes dr bij. Maar als het maar ééntje is, is het goed te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hoe vaak per week zitten ze er wel bij eigenlijk? Hoorde van m'n collega dat het er ook op andere dagen bij kan zitten. Dan zie je opeens 2x zoveel brievenbussen. Ik was samen met die collega nog 5 uur bezig om alles te bezorgen![]()
2 grote wijken + HAH is in m'n uppie dus een dikke hel, dat zie ik nu alGelukkig zei m'n collega dat ook en vertelde hij dat dat ook zelden hoefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack open the cranium, and let awareness begin...
> Zoekt kamer in Utrecht!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef kvdv het volgende:
Erik de jong heeft ook ooit bij de post gewerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-: Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Postbode#Bekende_postbodes![]()
Onder de foto bij dat wiki artikel:quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
-edit-: Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Postbode#Bekende_postbodes
quote:Vroeger waren de bussen van ijzer en de postbodes van staal.
Whehe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:
[..]
Onder de foto bij dat wiki artikel:
[..]
Als hij het 'bezorgd' heeft, schrijft hij geen kennisgeving uit. Inderdaad. Ook niet als het op zo'n halfslachtige manier gebeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef ToMaSZ het volgende:
Hoi TNT-ers!
Vraagje. Ik heb gisteren een pakket ontvangen terwijl ik niet thuis was. De postbode heeft het pakket uit het zicht onder mijn fietsenschuurtje/afdakje neergezet (of het pakketje is van de rand (in het zicht) af tussen de fietsen gevallen), maar geen briefje in de bus gedaan. Gisteravond op track & trace stond het pakket als "afgeleverd" weergegeven, maar ik kon het niet vinden. Ben bij de buren geweest, maar ook die hadden niets gehad. Pas vanmorgen toen ik mijn fiets wilde pakken zag ik tussen de fietsen, achter een houten schot, mijn pakketje liggen. Is het gebruikelijk om in zo'n situatie geen briefje in de bus te doen, of was de postbode een beetje haastig?
Zulke dingen gebeuren wel vaker, omdat de pakkettendienst zoveel mogelijk pakketten moet bezorgen. Het was in dit geval wel netjes geweest om even een briefje met de exacte locatie af te leveren. Ik zou zeggen dat het haastwerk of onwetendheid was.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef ToMaSZ het volgende:
Hoi TNT-ers!
Vraagje. Ik heb gisteren een pakket ontvangen terwijl ik niet thuis was. De postbode heeft het pakket uit het zicht onder mijn fietsenschuurtje/afdakje neergezet (of het pakketje is van de rand (in het zicht) af tussen de fietsen gevallen), maar geen briefje in de bus gedaan. Gisteravond op track & trace stond het pakket als "afgeleverd" weergegeven, maar ik kon het niet vinden. Ben bij de buren geweest, maar ook die hadden niets gehad. Pas vanmorgen toen ik mijn fiets wilde pakken zag ik tussen de fietsen, achter een houten schot, mijn pakketje liggen. Is het gebruikelijk om in zo'n situatie geen briefje in de bus te doen, of was de postbode een beetje haastig?
Berry van Aerlequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:
[..]
Onder de foto bij dat wiki artikel:
[..]
Of Thomas heeft zo'n pauper brievenbus die niet voldoet aan het standaardformaat, aangezien de postbode tegenwoordig alleen pakketjes meekrijgt die door de brievenbus kunnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren wel vaker, omdat de pakkettendienst zoveel mogelijk pakketten moet bezorgen. Het was in dit geval wel netjes geweest om even een briefje met de exacte locatie af te leveren. Ik zou zeggen dat het haastwerk of onwetendheid was.
Die hebben doorgaans geen track-en-trace. Naar alle waarschijnlijkheid dus idd een pakketchauffeur die haast had.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of Thomas heeft zo'n pauper brievenbus die niet voldoet aan het standaardformaat, aangezien de postbode tegenwoordig alleen pakketjes meekrijgt die door de brievenbus kunnen.
Vier weken per jaar (eigenlijk: viermaal het gemiddeld aantal contracturen per week) is het wettelijk minimum. Maar op postbezorgers na ken ik eigenlijk niemand die inderdaad dit absolute minimum verdient.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:12 schreef sempron2400 het volgende:
Nu het toch vakantie is, (in ieder geval) postbezorgers krijgen maar 4 weken betaald verlof (dus 4 keer het aantal contracturen). Voldoet dit wel aan het wettelijke minimum en zijn er meer werkgevers die hun werknemers zo weinig vakantie gunnen?
Ik dacht dat het voor postbode 5 weken is, ook voor zaterdagbestellers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |