abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 22 juli 2008 @ 18:10:07 #276
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60274446
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:40 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat moet het een verademing zijn als die krengen er niet bij zitten zeg.
Dat heb je heel goed
pi_60274543
Inderdaad.

Ik hoop dat ze me in deze vakantie nog wat vaker nodig gaan hebben. Ik heb nu 2 weken van dinsdag t/m zaterdag gewerkt. Deze week alleen dinsdag, woensdag en zaterdag. Kan de centen wel gebruiken dus ik wil eigenlijk wel zoveel mogelijk werken .
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_60278921
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:

Dat heb je heel goed
Hoe vaak per week zitten ze er wel bij eigenlijk? Hoorde van m'n collega dat het er ook op andere dagen bij kan zitten. Dan zie je opeens 2x zoveel brievenbussen. Ik was samen met die collega nog 5 uur bezig om alles te bezorgen

2 grote wijken + HAH is in m'n uppie dus een dikke hel, dat zie ik nu al Gelukkig zei m'n collega dat ook en vertelde hij dat dat ook zelden hoefde.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:19:30 #279
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_60280959
Vandaag ook een aardig dagje gedraaid. 07.15 tot 13.00 voorbereiding + autobestelling. Zetwerk ging snel, maar door HAH duurde het allemaal toch vrij lang. Daarna tot 15.30 Volkswijkje voorbereiden + wegbrengen. Wederom door HAH duurde het langer dan had gekund: had maar 1 bakje met post............ En van 16.00 tot 18.30 buslichting + haalrit.....

Lekker dagje dus Maar al met al geeft het aan het einde van de dag een heerlijk gevoel van voldoening en zit ik hier nu te genieten met een koud glas bier.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage woensdag 23 juli 2008 @ 04:49:09 #280
J'adore hardcore
pi_60286871
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Hoe vaak per week zitten ze er wel bij eigenlijk? Hoorde van m'n collega dat het er ook op andere dagen bij kan zitten. Dan zie je opeens 2x zoveel brievenbussen. Ik was samen met die collega nog 5 uur bezig om alles te bezorgen

2 grote wijken + HAH is in m'n uppie dus een dikke hel, dat zie ik nu al Gelukkig zei m'n collega dat ook en vertelde hij dat dat ook zelden hoefde.
Dinsdag hebben wij er standaard 2, regelmatig zit er een derde bij. In de zomer is het wat folders betreft rustig, maar normaal gesproken heb je vaker per week foldertjes dr bij. Maar als het maar ééntje is, is het goed te doen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 juli 2008 @ 16:40:50 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60298408
Zo, ben weer terug van vakantie en morgen maar weer eens aan de slag
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_60302234
Hele week geen h.a.h. meer, ze korten ons dan elke dag 20 % op de uitvoering
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:39:47 #283
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60317413
Amper post vandaag, weinig AGT, lekker zonnetje. Vroeg begonnen en vroeg klaar.

Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2008 @ 12:50:35 #284
J'adore hardcore
pi_60317613
quote:
Amper post vandaag, weinig geen AGT, lekker zonnetje. Vroeg begonnen en vroeg klaar.

pi_60317651
Inderdaad vroeg klaar weer, ik ben er dan weer niet blij mee... maargoed...

vandaag weer een ettertje aangesproken op dat hij een ander kind sloeg... hij wilde zijn huis inrennen maar ik liet dat niet toe, en sprak hem hierop aan. ( Ik hield 'm tegen dus...)

3de keer dat ik dit meemaak, dat een ander 'n ander slaat... Je kunt enkel de ouders hierover inlichten...

Ik neem aan dat je zelf niets mag doen.. ahoewel mijn plannen ook niet zijn om juist wel wat te doen... maargoed.. hoe denken jullie erover?
I pwn u!
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:47:14 #286
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60321014
Erik de jong heeft ook ooit bij de post gewerkt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60321026
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef kvdv het volgende:
Erik de jong heeft ook ooit bij de post gewerkt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

-edit-: Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Postbode#Bekende_postbodes
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:51:58 #288
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60321129
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

-edit-: Ja dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Postbode#Bekende_postbodes
Onder de foto bij dat wiki artikel:
quote:
Vroeger waren de bussen van ijzer en de postbodes van staal.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:52:24 #289
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_60321143
Hoi TNT-ers!
Vraagje. Ik heb gisteren een pakket ontvangen terwijl ik niet thuis was. De postbode heeft het pakket uit het zicht onder mijn fietsenschuurtje/afdakje neergezet (of het pakketje is van de rand (in het zicht) af tussen de fietsen gevallen), maar geen briefje in de bus gedaan. Gisteravond op track & trace stond het pakket als "afgeleverd" weergegeven, maar ik kon het niet vinden. Ben bij de buren geweest, maar ook die hadden niets gehad. Pas vanmorgen toen ik mijn fiets wilde pakken zag ik tussen de fietsen, achter een houten schot, mijn pakketje liggen. Is het gebruikelijk om in zo'n situatie geen briefje in de bus te doen, of was de postbode een beetje haastig?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_60321145
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:

[..]

[..]

Whehe.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:57:36 #291
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60321263
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef ToMaSZ het volgende:
Hoi TNT-ers!
Vraagje. Ik heb gisteren een pakket ontvangen terwijl ik niet thuis was. De postbode heeft het pakket uit het zicht onder mijn fietsenschuurtje/afdakje neergezet (of het pakketje is van de rand (in het zicht) af tussen de fietsen gevallen), maar geen briefje in de bus gedaan. Gisteravond op track & trace stond het pakket als "afgeleverd" weergegeven, maar ik kon het niet vinden. Ben bij de buren geweest, maar ook die hadden niets gehad. Pas vanmorgen toen ik mijn fiets wilde pakken zag ik tussen de fietsen, achter een houten schot, mijn pakketje liggen. Is het gebruikelijk om in zo'n situatie geen briefje in de bus te doen, of was de postbode een beetje haastig?
Als hij het 'bezorgd' heeft, schrijft hij geen kennisgeving uit. Inderdaad. Ook niet als het op zo'n halfslachtige manier gebeurd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 juli 2008 @ 14:58:45 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60321288
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef ToMaSZ het volgende:
Hoi TNT-ers!
Zulke dingen gebeuren wel vaker, omdat de pakkettendienst zoveel mogelijk pakketten moet bezorgen. Het was in dit geval wel netjes geweest om even een briefje met de exacte locatie af te leveren. Ik zou zeggen dat het haastwerk of onwetendheid was.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:59:40 #293
136780 Nosh
hurpdurp
pi_60321313
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:

[..]

[..]

Berry van Aerle

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60356186
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren wel vaker, omdat de pakkettendienst zoveel mogelijk pakketten moet bezorgen. Het was in dit geval wel netjes geweest om even een briefje met de exacte locatie af te leveren. Ik zou zeggen dat het haastwerk of onwetendheid was.
Of Thomas heeft zo'n pauper brievenbus die niet voldoet aan het standaardformaat, aangezien de postbode tegenwoordig alleen pakketjes meekrijgt die door de brievenbus kunnen.
pi_60357937
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Of Thomas heeft zo'n pauper brievenbus die niet voldoet aan het standaardformaat, aangezien de postbode tegenwoordig alleen pakketjes meekrijgt die door de brievenbus kunnen.
Die hebben doorgaans geen track-en-trace. Naar alle waarschijnlijkheid dus idd een pakketchauffeur die haast had.

En als ik lees dat veel van onze sub-contractors per afgeleverd pakket betaald krijgen kan ik me daar wel iets bij voorstellen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60359600
tvp
pi_60381183
Nu het toch vakantie is, (in ieder geval) postbezorgers krijgen maar 4 weken betaald verlof (dus 4 keer het aantal contracturen). Voldoet dit wel aan het wettelijke minimum en zijn er meer werkgevers die hun werknemers zo weinig vakantie gunnen?

Ik dacht dat het voor postbode 5 weken is, ook voor zaterdagbestellers.
pi_60382524
Ik begrijp ook geen hol van die vakantieregelingen. En aangezien dit voor mij hopelijk een tijdelijke baan is heb ik me er ook niet zo in verdiept. Bij het sollicitatiegesprek heb ik beloofd dat ik er de gehele vakantieperiode zal zijn, met de vraag of ik dan vervolgens rond oktober een aantal weken weg kan. Was geen probleem zeiden ze, wat ik erg opvallend vond.

Net zoals het feit dat ze elke week aan me vragen wanneer ik wil werken. Ik heb een jaarcontract, dus ik snap niet dat ze me niet gewoon opeisen. Gaat allemaal wel erg vrijblijvend tot nu toe

Maar ik zie wel hoe ze tegen die tijd tegen m'n vakantie aankijken. Mochten ze me opeens minder geven, dan neem ik ontslag en zoek ik bij thuiskomst wel wat anders.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:52 #299
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60419411
Ik kom er op de site van TNT niet helemaal uit,

Maar ik ben dus opzoek naar een nieuw baantje, en dacht dat misschien de TNT wel leuk is. Pakketjes rondrijden oid dat lijkt me wel wat. Iemand die hier meer info over kan geven wat betreft omgeving haarlem? Dus hoe je daar naar toe kan solliciteren, en of je nog aan bepaalde eisen moet voldoen ofzo?

Desnoods een PMtje kun je sturen .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:49:49 #300
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_60419974
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:12 schreef sempron2400 het volgende:
Nu het toch vakantie is, (in ieder geval) postbezorgers krijgen maar 4 weken betaald verlof (dus 4 keer het aantal contracturen). Voldoet dit wel aan het wettelijke minimum en zijn er meer werkgevers die hun werknemers zo weinig vakantie gunnen?

Ik dacht dat het voor postbode 5 weken is, ook voor zaterdagbestellers.
Vier weken per jaar (eigenlijk: viermaal het gemiddeld aantal contracturen per week) is het wettelijk minimum. Maar op postbezorgers na ken ik eigenlijk niemand die inderdaad dit absolute minimum verdient.

Voor (zaterdag) postbodes is het i.d.d. 5 weken per jaar.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')