Sommige mensen hebben een gave om dat van te voren al te weten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef sjimz het volgende:
Over dat animo weet je pas als het topic er is
Precies zoals ik er over denk. Tijdens het EK wil iedereen zijn avatar oranje, vandaar ook het succes van het topic aldaar. Hier is dat echter niet zo, er is competitie - zomerstop - competitie etc en iedereen support gewoon een club waar het over het algemeen toch al een avatar van heeft. Willen ze er een, dan maken ze er zelf één (meestal), gaan ze naar GC of blijkbaar pm'en ze venomsnake. Geen topic voor nodig imo, maar als iemand er een wil maken, prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit, het is mij om het even. Vind het trouwens niet echt vergelijkbaar met EK; dat is een apart subforum waarbij iedereen zijn/haar avatar wil omtunen in iets met Oranje. Dat heb je niet in VBL, dus in principe kan die enkeling die een nieuwe avatar wil ook wel in GC terecht. Toch?. Anyway, het staat ook weer niet in de weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
@ venomsnake: nee, ik heb geen nieuwe avatar nodig!
En sommige hebben de gave om over alles te zeiken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gave om dat van te voren al te weten.
Plaatjes doen het niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amateurs.
Kerst-icoontjes voor alle vaste VBL-(us)ers!
wilde ik ff quoten.. gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben het met katjuh eens.
Prima.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stormvogels/Telstar-topic #1: De Witte Leeuwen Brullen!
--> Stormvogels mag weg.
Dankjewel.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:33 schreef methodmich het volgende:
Telstar-topic #1: De Witte Leeuwen Brullen!
Is tegenwoordig weer alleen Telstar, dus kan wellicht een naamswijziging ondergaan qua topic.
Het zou mss discussiewaardig zijn om het over rugnummers in het algemeen te hebben. Een centrale lompe verdediger met nr. 7 is dat gepast of mag alleen de rechtsbuiten dit nummer dragen ( a la Ajax van weleer). En zijn er bijvoorbeeld nummers heilig bij je club die (eigenlijk) niet meer gedragen zouden mogen worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je.
Omdat het en hele offtopic discussie betrof in het Ajax topic.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt een post "Vraag of je bij het sportkatern mag" verwijderd als het gaat om iemand die zegt geen uitwedstrijden van Ajax te kunnen bezoeken vanwege zijn stage bij het NH Dagblad???
Ja ik was dan ook nog niet klaar en kwam net pas thuis van werk enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had dan ook nog wel meer kunnen verwijderen hoor, sjimz.
Omdat ik daar ook nog mee bezig was, maar jij was natuurlijk al weer op je teentjes getrapt dat jouw posts verwijderd warenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja waarom is de rest over die stage niet verwijderd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |