Grote koffie in een meeneembeker? Ik moet om half tien bij de SNS op het Keizer Karelplein zijn... wel ideaal als ik daar nog een vers bakkie pleur hebquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat een crybaby ben ik ook..
Gaat iemand dood in een serie, goed muziekje eronder en --->doet yashi
Zeikwijfquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat een crybaby ben ik ook..
Gaat iemand dood in een serie, goed muziekje eronder en --->doet yashi
Ja kom, ik wil wel een kwaliteitswegwerpbeker. Zo'n grote, waar twee koffie in kan en je nog wat ruimte hebt om te wiebelen als je op de fiets zitquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
meeneembekers hebben we nietwel gewoon plastic vanuit het waterapparaat
+quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms is het lekker om een potje te janken
=quote:
ja jammer dan zullen de pannekoeken niet op gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja kom, ik wil wel een kwaliteitswegwerpbeker. Zo'n grote, waar twee koffie in kan en je nog wat ruimte hebt om te wiebelen als je op de fiets zit
dan komt er ook een vloeistof uit je lichaamquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat met zeiken te maken heeft maar goed..
Zeg pik, je moet wel iets over hebben voor mijn overheerlijke pannenkoeken met spek en poedersuiker/stroop/jam hè!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja jammer dan zullen de pannekoeken niet op gaan
...met die structuur had ik laatst ook geleerd. Toen had ik nota bene een vier, terwijl ik de keer ervoor een vijf hadquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik heb eerst geleerd en dan de oefententamens bekeken dus als het goed is weet ik wel alles
kan ze morgen gelijk mee ontbijtenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Whaha... krijg net een uitnodiging van een vriendin om nog even met z'n tweeën naar de stad te gaan. Ach ja, waarom niet hè
Nah het is niet de bedoeling om in één keer door te gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan ze morgen gelijk mee ontbijten
miss wel om dr thuis te houdenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah het is niet de bedoeling om in één keer door te gaan
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
eventueel nog een smulrol als vorogerecht
Misschien dat het bij jou anders is, maar mijn contact met vrouwen is niet constant seksueel gericht. Dat zou wat zijn, op die opleiding van mijquote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
anyhow, ik ga mn bed in. nog even samenvatting doorlezen en dan slapen
Dat zijn altijd leuke dingen ja... dat heb ik ook al eens gehad. Dat iemand om de één of andere achterlijke reden bijna bang was voor mij. Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een smsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW the saga continuesKrijg net een berichtje van mijn broer bedoeld voor zijn vriendin over mij
Ik heb perongelijk wel eens een heel flirterig smsje naar een ex gestuurd en dat was ZO niet voor hem bedoeldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingen ja... dat heb ik ook al eens gehad. Dat iemand om de één of andere achterlijke reden bijna bang was voor mij. Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een sms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |