Daarom hebben ze mij met rijles geleerd nooit uit te wijken voor dieren. Ik rij liever over een eend, dan dat ik mezelf om een boom vouw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Hi_flyer het volgende:
Overigens heb ik me eens bijna te pletter gereden door een zwaan te ontwijken die pontificaal op de middelste rijbaan van de snelweg zat
Dat is dus absoluut uit den boze. Ik was blij dat ik me herinnerde dat je NIET moet gaan uitwijken of wat dan ook; beter het beest dan jij (en eventueel anderen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Hi_flyer het volgende:Rip aan de nabestaanden.
Overigens heb ik me eens bijna te pletter gereden door een zwaan te ontwijken die pontificaal op de middelste rijbaan van de snelweg zat
Zegt het butje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
je rijbewijs bij een pak wasmiddel gekregen ofso
kijk voortaan uit je doppe
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut uit den boze. Ik was blij dat ik me herinnerde dat je NIET moet gaan uitwijken of wat dan ook; beter het beest dan jij (en eventueel anderen).
Ik wist in ieder geval dat er niks op de rijbaan naast me reed. Het probleem is dat een aanrijding met een zwaan (groot, 10-12 kilo vlees) serieuze schade oplevert en met een beetje pech raak je in een slip met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze mij met rijles geleerd nooit uit te wijken voor dieren. Ik rij liever over een eend, dan dat ik mezelf om een boom vouw.
Doet me denken aan Meppelse Ree-arrest. Meneer week ook uit voor de ree op zijn rijbaan en botste toen frontaal met zijn tegenliggers. Bijna iedereen dood volgens mij. Moeilijke keus, ree door je voorruit of tegenliggers trotseren. Oordeel was dat hij maar naar rechts had moeten uitwijken (de bosjes in), dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik wist in ieder geval dat er niks op de rijbaan naast me reed. Het probleem is dat een aanrijding met een zwaan (groot, 10-12 kilo vlees) serieuze schade oplevert en met een beetje pech raak je in een slip met alle gevolgen van dien.
In een split second besloot ik er dus omheen te zeilen en dat is (gelukkig) goed afgelopen.
Die hebben geen schijn van kans. Het is een hele smalle strook groen tussen de rijbanen. Die weg is ook heel druk (ik rij er elke dag langs).quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:33 schreef Zeiksnor het volgende:
Tering...wat een kutbericht weer.
ik snap jouw situatie maar ik zou het mijzelf niet kunnen vergeven als ik niet geprobeerd had om de kleintjes te redden.
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Ik wist in ieder geval dat er niks op de rijbaan naast me reed. Het probleem is dat een aanrijding met een zwaan (groot, 10-12 kilo vlees) serieuze schade oplevert en met een beetje pech raak je in een slip met alle gevolgen van dien.
In een split second besloot ik er dus omheen te zeilen en dat is (gelukkig) goed afgelopen.
Ya hoi, ik heb net een moeder eend vermoord, of je ff die kleintjes wilt komen ophalen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb er wel over gedacht om de dierenambulance of zo te bellen als ik op m'n werk was (geen hands-free) maar je kunt daar ook niet stoppen. Er is geen vluchtstrook aan de linkerkant.
Dat dus ook. Wie/wat bel je dan en wat moet je ermee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:54 schreef Xith het volgende:
[..]
Ya hoi, ik heb net een moeder eend vermoord, of je ff die kleintjes wilt komen ophalen?
Henkquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:37 schreef Smash-it het volgende:
Vet zielig! Wel goed van TS dat ie door is gereden, je kon ook niet anders. Denk maar zo, Alfred werd ook geadopteerd door Henk. Het komt wel goed met de baby eendjes.
suicidal duckyquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
Een meisje van mijn oude middelbare school had een keer een eend doodgereden met haar fiets. Die kwam toen helemaal overstuur bij economie binnen.
Ze kwam nogal hard aanrijden (polder ergens), eend op haar helft, zij naar links, eend ook naar links, zij weer naar rechts en toen ging de eend ook weer naar rechts en kwam ie tussen de spaken terecht.
Een vriend van mij is gezakt omdat hij om een duif heenreed in plaats van eroverheenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze mij met rijles geleerd nooit uit te wijken voor dieren. Ik rij liever over een eend, dan dat ik mezelf om een boom vouw.
Een beest tussen de spaken van je fiets krijgen lijkt me eigenlijk nog erger dan onder de wielen van je auto... Dan moeten de stukken eend toch in het rond vliegen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Smash-it het volgende:
Een meisje van mijn oude middelbare school had een keer een eend doodgereden met haar fiets. Die kwam toen helemaal overstuur bij economie binnen.
Ze kwam nogal hard aanrijden (polder ergens), eend op haar helft, zij naar links, eend ook naar links, zij weer naar rechts en toen ging de eend ook weer naar rechts en kwam ie tussen de spaken terecht.
Hij is verantwoordelijk en moest remmenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef deepart het volgende:
Kei zielig voor die kleine eendjes.. Nu gaan ze allemaal dood,..
Tijdens rijlessen een aantal jaar terug heb ik een kraai doodgereden. BOEM! op het reclame bord van de lesauto, dat ding in 1000 stukken en die kraai dood.. Maar officieel heeft mijn leraar hem dood gereden hou ik vol in mijn hoofd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |